+1quote:
Aangezien ik altijd naar Amsterdam ga en Utrecht nooit meer doe, tell me wat is nu the place to be!quote:
Nee, maar die roddelen wel met je baas dat je de kantjes er vanaf loopt, aanwezigheidstechnisch gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil eerst m'n werk afhebben
[..]
Oh, die kan het echt geen flikker schelen hoe laat ik weg ga, daar gaan zij niet over
De morgenster of de bodytalk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Aangezien ik altijd naar Amsterdam ga en Utrecht nooit meer doe, tell me wat is nu the place to be!
Als ik dat zou doen. Maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar die roddelen wel met je baas dat je de kantjes er vanaf loopt, aanwezigheidstechnisch gezien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De morgenster of de bodytalk.
Ik heet geen Ang3lquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De morgenster of de bodytalk.
Daarom moet je ze ook lief aankijken. Dan kun je eerder weg zonder dat ze gaan roddelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen. Maar dat doe ik niet.
Hahaha. Dat heb ik al geregeld. Ik ga vijf minuten voor vijf weg, zodat ik de trein van half zes kan halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom moet je ze ook lief aankijken. Dan kun je eerder weg zonder dat ze gaan roddelen
5 hele minuten eerder weg wel?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Dat heb ik al geregeld. Ik ga vijf minuten voor vijf weg, zodat ik de trein van half zes kan halen.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus die boobies zijn toch nep.... damn hoax!
Jaquote:
Die zijn helemaal niet nepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus die boobies zijn toch nep.... damn hoax!
Heldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De laatste heb ik na 10min daar weg kunnen halen
Het is kwalitatief uitermate teleurstellend vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Het was buiten extreem teleurstellend vandaag, vergeleken met het lenteweer van gisteren. Wat was het mooi he?
Het was gister net zo koud als vandaag.. dat zonnetje hielp niet echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Het was buiten extreem teleurstellend vandaag, vergeleken met het lenteweer van gisteren. Wat was het mooi he?
Je zegt niks over de OPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Nog steeds, koud en grijs, schiet niet echt op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Ik geniet er nog van na.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef L-E het volgende:
Welles!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was gister net zo koud als vandaag.. dat zonnetje hielp niet echt
Mij ook. Ik heb gisteren heerlijk buiten gezetenquote:
Bij zo'n tent zou ik dus echt niet kunnen werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaEr zijn mensen die zich daaraan ergeren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |