Your lossquote:
Ja erg he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wait what???
Ik ben dik 40 minuten weg en alleen die paar posts in het vorige topic erbij??
SLACKERS!
Ja, waarom deed je dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, met z'n 3en op een kamer, de andere twee willen het raam open en ik heb alleen een t-shirt aan. WAAROM TROK IK GEEN TRUI AAN VANOCHTEND!!!
Wie niet sterk is moet slim zijn dus ik vraag me dat ook af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, met z'n 3en op een kamer, de andere twee willen het raam open en ik heb alleen een t-shirt aan. WAAROM TROK IK GEEN TRUI AAN VANOCHTEND!!!
Sla ze in elkaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Lunchtijd hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wait what???
Ik ben dik 40 minuten weg en alleen die paar posts in het vorige topic erbij??
SLACKERS!
Een droge boterham met kaas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlandse lunch zou wel lekker zijn.
Lekker rosbief of een heerlijke kroketquote:
Tepels liegen niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Het was een volgens mij allesbehalve relevant voor mij, maar ik vind het wel leuk om te weten wat andere bedrijven in de groep doen, dus geen verloren tijd.quote:
En een fonkelnieuwe GSM rijker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een volgens mij allesbehalve relevant voor mij, maar ik vind het wel leuk om te weten wat andere bedrijven in de groep doen, dus geen verloren tijd.
Er schuilt echt een MIF in je he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
En ik heb net in de bus een mega-hysterisch kind rustig gekregen omdat zijn moeder het niet deed en ik echt gek werd.
Je hebt hem knockout geslagen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
En ik heb net in de bus een mega-hysterisch kind rustig gekregen omdat zijn moeder het niet deed en ik echt gek werd.
En toen kreeg je ruzie met de kampmoeder met een "Waar bemoei je je mee teringwijf?!"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Wie zegt dat ik niet sterk benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn dus ik vraag me dat ook af.
Is niet typisch kampmoeder gedrag hoor, dat geldt voor vrijwel alle moeders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen kreeg je ruzie met de kampmoeder met een "Waar bemoei je je mee teringwijf?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |