Your lossquote:
Ja erg he?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wait what???
Ik ben dik 40 minuten weg en alleen die paar posts in het vorige topic erbij??
SLACKERS!
Ja, waarom deed je dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, met z'n 3en op een kamer, de andere twee willen het raam open en ik heb alleen een t-shirt aan. WAAROM TROK IK GEEN TRUI AAN VANOCHTEND!!!
Wie niet sterk is moet slim zijn dus ik vraag me dat ook af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Gloeiende gloeiende, met z'n 3en op een kamer, de andere twee willen het raam open en ik heb alleen een t-shirt aan. WAAROM TROK IK GEEN TRUI AAN VANOCHTEND!!!
Sla ze in elkaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Lunchtijd hè?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:51 schreef stbabylon het volgende:
Wait what???
Ik ben dik 40 minuten weg en alleen die paar posts in het vorige topic erbij??
SLACKERS!
Een droge boterham met kaas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nederlandse lunch zou wel lekker zijn.
Lekker rosbief of een heerlijke kroketquote:
Tepels liegen niet!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Het was een volgens mij allesbehalve relevant voor mij, maar ik vind het wel leuk om te weten wat andere bedrijven in de groep doen, dus geen verloren tijd.quote:
En een fonkelnieuwe GSM rijker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een volgens mij allesbehalve relevant voor mij, maar ik vind het wel leuk om te weten wat andere bedrijven in de groep doen, dus geen verloren tijd.
Er schuilt echt een MIF in je he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
En ik heb net in de bus een mega-hysterisch kind rustig gekregen omdat zijn moeder het niet deed en ik echt gek werd.
Je hebt hem knockout geslagen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
En ik heb net in de bus een mega-hysterisch kind rustig gekregen omdat zijn moeder het niet deed en ik echt gek werd.
En toen kreeg je ruzie met de kampmoeder met een "Waar bemoei je je mee teringwijf?!"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef Kluts het volgende:
Wie zegt dat ik niet sterk benquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie niet sterk is moet slim zijn dus ik vraag me dat ook af.
Is niet typisch kampmoeder gedrag hoor, dat geldt voor vrijwel alle moeders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En toen kreeg je ruzie met de kampmoeder met een "Waar bemoei je je mee teringwijf?!"
Niet bepaald. Het werd me duidelijk dat ik geen geduld voor koters heb.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er schuilt echt een MIF in je he ?
Nee, ik had een banaan meegenomen van werk omdat ik honger had, maar die had ik nog niet opgegeten. Dat kind was niet aan het janken omdat er wat was, maar puur om te etteren en zijn zin te krijgen. (dat verschil kan je gewoon zien) Die ma deed niks, en dat kind krijste echt de hele weg de complete bus bij elkaar. Dus ik wilde die banaan aan dat blaag geven, zegt die ma eerst: Oh, dat hoeft niet hoor.quote:
Wie wel ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet bepaald. Het werd me duidelijk dat ik geen geduld voor koters heb.
Kreeg je applaus? Zo niet: schande!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had een banaan meegenomen van werk omdat ik honger had, maar die had ik nog niet opgegeten. Dat kind was niet aan het janken omdat er wat was, maar puur om te etteren en zijn zin te krijgen. (dat verschil kan je gewoon zien) Die ma deed niks, en dat kind krijste echt de hele weg de complete bus bij elkaar. Dus ik wilde die banaan aan dat blaag geven, zegt die ma eerst: Oh, dat hoeft niet hoor.
Waarop ik haar verteld heb dat het wel hoefde, daar ik en de voltallige bus schijtziek werden van dat gekrijs en dat kind tenminste zijn murf houdt als ie eet. Kind was na 2 happen banaan alles al vergeten.
En als hij de volgende keer een banaan wil, heeft hij nu geleerd dat hij gewoon moet krijsen. Dan heb jij er ws. geen last van, maar toch..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had een banaan meegenomen van werk omdat ik honger had, maar die had ik nog niet opgegeten. Dat kind was niet aan het janken omdat er wat was, maar puur om te etteren en zijn zin te krijgen. (dat verschil kan je gewoon zien) Die ma deed niks, en dat kind krijste echt de hele weg de complete bus bij elkaar. Dus ik wilde die banaan aan dat blaag geven, zegt die ma eerst: Oh, dat hoeft niet hoor.
Waarop ik haar verteld heb dat het wel hoefde, daar ik en de voltallige bus schijtziek werden van dat gekrijs en dat kind tenminste zijn murf houdt als ie eet. Kind was na 2 happen banaan alles al vergeten.
Tuurlijk niet, want mensen ergeren zich altijd kapot, maar trekken hun bek niet open.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want mensen ergeren zich altijd kapot, maar trekken hun bek niet open.
So fucking what?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als hij de volgende keer een banaan wil, heeft hij nu geleerd dat hij gewoon moet krijsen. Dan heb jij er ws. geen last van, maar toch..
Je moet zo'n kind niet beperken in zijn expressiemogelijkheden!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
So fucking what?
Als mijn kind later elke keer als ie jankt een banaan verwacht kan ik er niet wakker van gaan liggen.
Hoewel het bij mij nooit voorkomt dat ik met een koter in de bus zal zitten, ik zorg dat ik een auto en rijbewijs heb voordat ik aan koters begin. Buiten dat, ik accepteer dat gewoon niet, een hysterisch jankend kind. Dat hoefde ik vroeger ook niet te proberen. Softe aanpak van die ouders altijd.
Ja, dus je geeft dat kind een mep. Nu beloon je het gedrag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
So fucking what?
Als mijn kind later elke keer als ie jankt een banaan verwacht kan ik er niet wakker van gaan liggen.
Hoewel het bij mij nooit voorkomt dat ik met een koter in de bus zal zitten, ik zorg dat ik een auto en rijbewijs heb voordat ik aan koters begin. Buiten dat, ik accepteer dat gewoon niet, een hysterisch jankend kind. Dat hoefde ik vroeger ook niet te proberen. Softe aanpak van die ouders altijd.
Ja, weet je wat, ik noem d'r Vlinder en ga "overleggen" en "uitleggen" wanneer ik dat kind op haar flikker geef.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet zo'n kind niet beperken in zijn expressiemogelijkheden!
Baby, ik snap je punt volledig, maar mij ging het om het NU.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dus je geeft dat kind een mep. Nu beloon je het gedrag.
Altijd in discussie blijven met je kind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, weet je wat, ik noem d'r Vlinder en ga "overleggen" en "uitleggen" wanneer ik dat kind op haar flikker geef.
Dat mag tegenwoordig niet meer, dan krijg je de kinderbescherming op zn dag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dus je geeft dat kind een mep. Nu beloon je het gedrag.
Dat ding heeft immers genoeg levenservaring om met goede tegenargumenten te komen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd in discussie blijven met je kind.
Ja snap ik wel, maar de volgende keer heeft iemand anders last er van. Maar goed kleine kans dat het dan 1 van ons is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby, ik snap je punt volledig, maar mij ging het om het NU.
Dat ik dat kind hiermee verpest interesseert me geen hol, want ik werd gek van dat gekrijs.
Ik heb niet voor niks zelf geen koters.
Laat maar komen, willen ze doen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet meer, dan krijg je de kinderbescherming op zn dag.
Ik wil niet weten wat voor volwassenen die kinderen van nu later worden..
.
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ding heeft immers genoeg levenservaring om met goede tegenargumenten te komen.
Dat maakte me in deze dus geen fuck uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar de volgende keer heeft iemand anders last er van. Maar goed kleine kans dat het dan 1 van ons is.
"Naar je kamer!"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Hadden mijn ouders met mij ook veel meer moeten, maar nee, die stuurde me gewoon naar mijn kamer zonder uitleg.
Of pakte de spelcomputer af.
Ze waren dan nog wel zo slim om mijn tv kabel er beneden uit te trekkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Naar je kamer!"
Oke, daar zit ik toch veel liever dan beneden
Ik ook vroeger, behalve als het MOEST.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Naar je kamer!"
Oke, daar zit ik toch veel liever dan beneden
De moeder een klets gevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat maakte me in deze dus geen fuck uit.
Ik begrijp het ook gewoon niet. Ik hoefde dat vroeger niet eens te proberen om en plein publique zo hysterisch te gaan krijsen en dat deed ik ook niet. En ik luisterde echt niet zomaar naar mijn moeder ofzo.
Dus als mijn moeder met haar opvoedskills dat al voor elkaar krijgt, dan zou dat andere mensen ook moeten lukken. Die moeder deed helemaal niks!
Mijn ouders kwamen na een half uur kijken, was ik al 29 minuten rustig aan het spelen, compleet oblivious dat ik iets verkeerd had gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook vroeger, behalve als het MOEST.
Dan was het na een kwartier met een pruillipje naar beneden komen "mag ik weer terugkomen?".
*manga-oogjes*
Wat nooit hielp.
Dat heb ik ook, maak hier in de winkel regelmatig ouders met kinderen mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat maakte me in deze dus geen fuck uit.
Ik begrijp het ook gewoon niet. Ik hoefde dat vroeger niet eens te proberen om en plein publique zo hysterisch te gaan krijsen en dat deed ik ook niet. En ik luisterde echt niet zomaar naar mijn moeder ofzo.
Dus als mijn moeder met haar opvoedskills dat al voor elkaar krijgt, dan zou dat andere mensen ook moeten lukken. Die moeder deed helemaal niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |