Die had zeker weer een date vandaag dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een droppie, dus ik heb gek genoeg bergen werk kunnen verzetten. Maar ik ben nog steeds pissig op dat mormel van een oppas.
Minifrikadelletjes overgoten met een saus van spaanse pepers.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, dat er dan acht soorten bestek liggen naast je luxe bord en gevouwen servetten en dat je dan als voorgerecht een frikadel krijgt.
Klinkt niet eens slecht neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minifrikadelletjes overgoten met een saus van spaanse pepers.
Klinkt goed!
Idd, een 'belangrijke afspraak' om 9 uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die had zeker weer een date vandaag dan.
Maar dat schrijf je heel anders.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, ik las buskwi'tje en dacht gelijk aan zo een raar koekje
Standaard hoeft ook niet. Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben mezelfen ik heb soms niet bepaald standaard denkbeelden en uitspraken. Wat niet wil zeggen dat ik er ook altijd naar handel.
Hoofdgerecht: Gefrituurde aardappelstaafjes met geklopteeiersausquote:
NOU EN! je kan wel zo boos kijken, maar das heel nergens voor nodig ja!quote:
Ja nu heb ik zeker hongerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoofdgerecht: Gefrituurde aardappelstaafjes met geklopteeiersaus
Neem een borrel, ah toe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
NOU EN! je kan wel zo boos kijken, maar das heel nergens voor nodig ja!Dat jij een kutdag gehad hebt hoef je niet op mij af te reageren..
![]()
Nu ben ik boos!
Niet, en dan over een half uur warm eten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Cue_ het volgende:
Eerst paprika chips.. of eerst kitkat eten?
Ik zou niet weten waarom niet, genoeg redenen voorquote:
Over een half uur ben ik nog niet thuisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet, en dan over een half uur warm eten?
Ik heb geen wijn. Wel bier. Maar dat lust ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Borrelweekend! Ik heb hem verdiend! Dat zei het stemmetje in mn hoofd
Omdat het niet mag van mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, genoeg redenen voor
met HJ zwaaitquote:
Doe het lekker tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het niet mag van mij![]()
Gewoon drinken wel uiteraard hoor![]()
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn. Wel bier. Maar dat lust ik niet.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Heb hier nog wel een HJ Grand Prestige staan, maar lijkt me niet zo verstandig om die nu leeg te maken
Ja even geduld tot 9 uur, en dan vanavond de kroeg inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicekan je slechter treffen, moet maar ff wachten dan
En mijn bezoek dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgen
Dat plannen we toch nu net?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Af en toe moet ik ook alles uitleggen hier.
ooh, maar dat is vanavond, ik kom morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg al bezoek, vanavond. Dat bedoelde ik met 'mijn bezoek'.
Eet smakelijkquote:
Niet eensquote:
quote:
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eensUit eten met beste vriendin + vent.
Heb nu mijn 'lijkt net op leer, maar is het niet' strakke broek aan met een zwart colbertje erboven en een top waarvan ik het gevoel heb dat mijn boobs eruit vallen. Wordt 'm niet denk ik.
Ja en dat wordt het niet, zit ik dus ietwat verkeerd gedressed aan tafelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komen
Niks mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Wel als je ons niet mee laat bewonderen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |