met HJ zwaaitquote:
Doe het lekker tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het niet mag van mij![]()
Gewoon drinken wel uiteraard hoor![]()
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn. Wel bier. Maar dat lust ik niet.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil ook.
Heb hier nog wel een HJ Grand Prestige staan, maar lijkt me niet zo verstandig om die nu leeg te maken
Ja even geduld tot 9 uur, en dan vanavond de kroeg inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nicekan je slechter treffen, moet maar ff wachten dan
En mijn bezoek dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil je er wel van af helpen, heb nog geen plannen voor morgen
Dat plannen we toch nu net?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Af en toe moet ik ook alles uitleggen hier.
ooh, maar dat is vanavond, ik kom morgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik krijg al bezoek, vanavond. Dat bedoelde ik met 'mijn bezoek'.
Eet smakelijkquote:
Niet eensquote:
quote:
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eensUit eten met beste vriendin + vent.
Heb nu mijn 'lijkt net op leer, maar is het niet' strakke broek aan met een zwart colbertje erboven en een top waarvan ik het gevoel heb dat mijn boobs eruit vallen. Wordt 'm niet denk ik.
Ja en dat wordt het niet, zit ik dus ietwat verkeerd gedressed aan tafelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klinkt als een feestje waar je Babs nog wel eens tegen zou kunnen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |