abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:14:44 #201
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_93019288
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ieder ander had hiermee een punt gehad, komend van jou echter is dit ronduit lachwekkend. Ga toch ergens anders de clown uithangen man. :D :W
Alweer geen inbreng?

Ik reageer er maar niet meer op.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_93019395
Ik heb een zeer goed idee wat voor leven je leidt, aangezien je zojuist al hebt gezegd in een buurt te wonen waar Marokkanen op de straathoek staan te dealen, je een foto van jezelf in je fobo hebt staan waarin je er als een 40+'er uitziet en je nogal verbitterd reageert overal.
Verder weet je niet wat een Godwin is, ik zal het je uitleggen. Als ik jou een Hitler noem, is dat een doodgewone troll, omdat ik weet dat het je op je zenuwen werkt en ik het leuk vind om je reacties te quoten en je dom te laten uitzien hiermee. Als ik zeg dat de plannen van Wilders me aan die van de nazi's laten denken dan is dat een Godwin, aangezien ik het nazisme direct bij het topic betrek.

Verder is zeggen dat je me 'het liefst iets zou ontnemen, zo'n 5 minuten aan adem' zo'n beetje de meest onverkapte doodsverwensing die ik hier ooit heb gezien, heb ik al gezegd niet links te stemmen dus je 'linksmens' argument gaat al niet op.

Welke partijen zijn volgens jou rechts dan? Ik heb kieskompas er eens bijgepakt en daar zijn welgeteld vijf rechtse partijen op terug te vinden, met de PVV als meest rechtse (dus extreemrechts, vergeleken met de rest van het politiek spectrum) en meest conservatieve.
Ga weg
pi_93019970
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:14 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Alweer geen inbreng?

Ik reageer er maar niet meer op.
Tja, misschien eens beter leren lezen?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

En dit doe je door dagelijks meerdere achterlijke posts te plaatsen op forum.fok.nl of wat? :D
Staat er al tijden. :W
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:33:54 #204
195140 skattebaut
pi_93019997
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja, misschien eens beter leren lezen?

[..]

Staat er al tijden. :W
En weer een gemiste kans...
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_93020054
Ts heeft gelijk. Viel me ook al op dat van de afkomst heel weinig bekend is en dat de dader vrij snel te pakken is genomen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:38:37 #206
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93020168
Ook wel grappig is dat de PVV behalve hun vreemdelingenbeleid (wat erg rechts is) eigenlijk een vrij "linkse" partij te noemen is. Skattebaut schiet zichzelf dus deels in eigen voet :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_93020303
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef Michielos het volgende:
Ook wel grappig is dat de PVV behalve hun vreemdelingenbeleid (wat erg rechts is) eigenlijk een vrij "linkse" partij te noemen is. Skattebaut schiet zichzelf dus deels in eigen voet :')
Qua economisch beleid en zorg is de PVV best wel links ja.
Achja, Halsema is sowieso geen sterke politica... hoop geschreeuw, weinig wol
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:46:04 #208
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93020417
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef skattebaut het volgende:
hele zakken wiet gaan van auto naar scooter en vice versa.
Dit is natuurlijk zwaar overdreven en dat weet je zelf ook wel. :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:12 schreef Mopst3r het volgende:
Ik lees iedere keer overleden :')
Ik ook! _O-
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:47:34 #209
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93020459
Oneens met de 2 punten en wel hierom:

1) Hij is direct opgepakt omdat femke wel wist waar op te letten in tegenstelling tot jan met de pet.

2) Het noemen van afkomst verschilt per medium. Sommige media roepen heel graag dat het Nederlanders zijn (ik noem geen namen *kuch*AD*kuch*) om te laten zien dat het eens geen Marokkanen zijn. Andere roepen graag dat het juist wel Marokkanen zijn (*kuch*Telegraaf*kuch*). In dit geval liet het Pownews de afkomst van de daders weg waardoor ik me sterk afvraag of het wel Marokkanen betreft.
pi_93020460
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:38 schreef Michielos het volgende:
Links?

Als het om ouderen gaat dan wel ja. Daar kunnen "ze" (of moet ik zeggen "Geert"?) veel stemmen halen.
pi_93020675
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:17 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb een zeer goed idee wat voor leven je leidt, aangezien je zojuist al hebt gezegd in een buurt te wonen waar Marokkanen op de straathoek staan te dealen, je een foto van jezelf in je fobo hebt staan waarin je er als een 40+'er uitziet en je nogal verbitterd reageert overal.
Dan vind ik het knap dat je met die beperkte informatie al een goed beeld van hem hebt.

quote:
Verder weet je niet wat een Godwin is, ik zal het je uitleggen. Als ik jou een Hitler noem, is dat een doodgewone troll, omdat ik weet dat het je op je zenuwen werkt en ik het leuk vind om je reacties te quoten en je dom te laten uitzien hiermee. Als ik zeg dat de plannen van Wilders me aan die van de nazi's laten denken dan is dat een Godwin, aangezien ik het nazisme direct bij het topic betrek.
Helaas is het zo strikt allemaal niet. Er zitten hele dikke grijze gebieden rond wat Godwin betreft. Zo is het niet perse zo dat een rechts iemand met Hitler vergelijken geen Godwin is.

quote:
Verder is zeggen dat je me 'het liefst iets zou ontnemen, zo'n 5 minuten aan adem' zo'n beetje de meest onverkapte doodsverwensing die ik hier ooit heb gezien, heb ik al gezegd niet links te stemmen dus je 'linksmens' argument gaat al niet op.
Ook al stem je niet links, dan kan je nog wel overwegend linkse ideeen hebben en als zodanig een linksmens zijn.

quote:
Welke partijen zijn volgens jou rechts dan? Ik heb kieskompas er eens bijgepakt en daar zijn welgeteld vijf rechtse partijen op terug te vinden, met de PVV als meest rechtse (dus extreemrechts, vergeleken met de rest van het politiek spectrum) en meest conservatieve.
Dus iemand die zich aan het uiterste eind van een spectrum bevindt is per definitie extreem? Dat is natuurlijk niet waar, iemand die ven aan groep linksmensen de meest rechtse gedachten heeft is daarmee ook niet ineens extreemrechts. Jouw theorie volgend zouden groenlinks en de SP per defnitie extreemlinks zijn.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:54:48 #212
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93020703
quote:
je een foto van jezelf in je fobo hebt staan waarin je er als een 40+'er uitziet en je nogal verbitterd reageert overal.
Hoe die foto verkleind of gecropped is, gewoon een witte rand om die foto laten zitten. :')
pi_93020883
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:47 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oneens met de 2 punten en wel hierom:

1) Hij is direct opgepakt omdat femke wel wist waar op te letten in tegenstelling tot jan met de pet.
Dus Jan met de pet weet per definitie niet waar hij op moet letten? :D

Komop zeg, lees het topic door en kom erachter dat de politie het gros van de (ook zeer duidelijke en van concrete informatie voorzien) zaken negeert.

quote:
2) Het noemen van afkomst verschilt per medium. Sommige media roepen heel graag dat het Nederlanders zijn (ik noem geen namen *kuch*AD*kuch*) om te laten zien dat het eens geen Marokkanen zijn. Andere roepen graag dat het juist wel Marokkanen zijn (*kuch*Telegraaf*kuch*). In dit geval liet het Pownews de afkomst van de daders weg waardoor ik me sterk afvraag of het wel Marokkanen betreft.
Je vergeet dat al die media hun informatie vaak van een bron krijgen. Als het ANP of de politie (bijvoorbeeld op verzoek van Femke Halsema) niet de afkomst van de dader heeft willen vrijgeven, kan geen enkele krant daar een uitspraak over doen.
Aan de andere kant komt het veel vaker voor dat wanneer de afkomst van de dader Nederlands is, dit juist maar al te vaak graag door de linkse media wordt aangegrepen om maar vooral te benadrukken dat het deze keer niet om een allochtoon ging. Dit meewegende plus het gegeven dat deze informatie in dit geval niet wordt vrijgegeven, kunnen we er derhalve gevoeglijk van uitgaan dat het hier inderdaad niet om iemand van Nederlandse afkomst gaat.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93020932
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Hoe die foto verkleind of gecropped is, gewoon een witte rand om die foto laten zitten. :')
En wat heeft dat met de discussie te maken? Anders dan proberen de stellingnemer onderuit te halen met niet terzake doende opmerkingen over zijn fotoboek?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:06:35 #215
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93021061
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus Jan met de pet weet per definitie niet waar hij op moet letten? :D

Komop zeg, lees het topic door en kom erachter dat de politie het gros van de (ook zeer duidelijke en van concrete informatie voorzien) zaken negeert.
Niet per definitie, maar meestal niet nee overigens geloof ik best dat ze femke iets eerder zullen vertrouwen dan jan met de pet maar dat is toch niet geheel vreemd? Ik kan namelijk ook wel elke Marokkaan die ik niet mag een roofoverval in de schoenen schuiven. :P

quote:
[..]

Je vergeet dat al die media hun informatie vaak van een bron krijgen. Als het ANP of de politie (bijvoorbeeld op verzoek van Femke Halsema) niet de afkomst van de dader heeft willen vrijgeven, kan geen enkele krant daar een uitspraak over doen.
Aan de andere kant komt het veel vaker voor dat wanneer de afkomst van de dader Nederlands is, dit juist maar al te vaak graag door de linkse media wordt aangegrepen om maar vooral te benadrukken dat het deze keer niet om een allochtoon ging. Dit meewegende plus het gegeven dat deze informatie in dit geval niet wordt vrijgegeven, kunnen we er derhalve gevoeglijk van uitgaan dat het hier inderdaad niet om iemand van Nederlandse afkomst gaat.
Nouja de scooteroverval maakt het natuurlijk sowieso logisch dat het een Marokkaan of een verdwaalde Italiaan was. :P Alleen ik wilde vooral duidelijk maken dat het 2 kanten op werkt. Linkse media laten inderdaad graag achterwege dat het om allochtonen gaat, maar rechtse media laten ook graag achterwege dat het om autochtonen gaat. De media is gewoon kut, maar we moeten nou eenmaal ergens onze informatie vandaan halen dus accepteren we het.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:08:47 #216
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93021139
Ik snap eigenlijk skattebaut z'n geklaag niet helemaal. Op die foto zit hij gewoon met zijn dikke buik, vrouw, en kind, bij een zonnig strand van een maaltijd te genieten. Het lijkt er niet op alsof hij het zo slecht heeft in het leven ('dankzij de linksen en de dealende Marokkanen' :')).

Maar goed, dit is Klaagbaak, mij is altijd verteld dat het geklaag hier niet serieus is. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:09:13 #217
195140 skattebaut
pi_93021153
quote:

Gast, je hebt helemaal geen idee van wie ik ben.
Die foto in het fotoboek bijv, moet die noodzakelijkerwijs van mij zijn?
Nee dus, het web stikt van de foto's, en deze is er idd willekeurig van af geplukt.
Wanneer ik een foto van een man met snor had geplaatst had je me op grond daarvan met Hitler vergeleken.
Foute conclusie dus.
.............
Dat ik in een tuigbuurt woon waar Marokkanen dagelijks lopen te dealen is waar.
Wat echter ook waar is is dat deze buurt voorheen fatsoenlijk was.
Ik ben hier opgegroeid en de buurt heeft me altijd bevallen.
Het is echter pas iets van de laatste 10 jaar dat alles hier zwaar achteruit is gegaan dankzij links pamperbeleid.
Pamperbeleid dat ertoe leidt dat tuig hier doet wat het wil (heel NL overigens)
Terwijl werkende het slachtoffer worden van a: de overheid, en dan b: de door overheid binnen gelaten kanslozen...
Deze zichzelf als kansloos presenterende kanslozen zijn ondertussen echter zeer uitgekookt.
Naast een uitkering verrijken ze zich hier ook oneigenlijk aan de door links gedoogde drugshandel.
De drugsgelden verlaten NL per Western Union richting land van herkomst.
Daar worden macht, mooie huizen en dikke auto's gekocht van datzelfde geld...
(denkt aan saban)
.....................................
Verder hoef je me niet uit te leggen wat een godwin is.
Mocht je het zelf nog eens willen checken? http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin

"Een internet-discussie heeft duidelijk zijn beste tijd gehad zodra een van de deelnemers met Hitler en/of de nazi's komt aanzetten."

Dat is exact wat jij doet.
.......................................
Ook zeg je dat je geen linksmens bent...

Je gedraagt je als linksmens, je redeneert als een linksmens, je scheld als een linksmens, je godwint als een linksmens, je acht jezelf superieur als een linksmens, je verdedigd linksmensstandpunten.

Maar verder ben je niet links?
......................................

Over welke partijen links/rechts zijn:

Daarover kun je je gevoel het best laten spreken.
Dingen als kieswijzer zijn daarbij oninteressant.
Kijk naar wat de partijen voor staan in de praktijk.

Telt de NL cultuur?
Hoe kijkt men aan tegen drugsbeleid?
Dreigingen vanuit moslimwereld?
Immigratiepolitiek?
Sociale voorzieningen?

Dat soort zaken zijn bepalend.

Alle mij bekende partijen willen een zo groot mogelijke overheid en liefst verzorging van wieg tot graf.
Behalve PVV.

Er is maar een rechtse partij, en dat ook de PVV.
(kom maar weer met de zogenaamd linkse standpunten van pvv...)

De PVV kun je ook nog eerder nationalistisch noemen, een houding waarmee ook niets mis is als je logisch na denkt. (gezien de puinhoop die NL is geworden)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:11:59 #218
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93021271
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:09 schreef skattebaut het volgende:
Die foto in het fotoboek bijv, moet die noodzakelijkerwijs van mij zijn?
Nee dus, het web stikt van de foto's, en deze is er idd willekeurig van af geplukt.
Wanneer ik een foto van een man met snor had geplaatst had je me op grond daarvan met Hitler vergeleken.
Foute conclusie dus.
Waarom heb je dan uitgerekend een foto van een lelijke ouwe kale man 'van het web geplukt'?

:)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:13:33 #219
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93021326
Welke dreigingen zijn er dan vanuit de Moslimwereld, Skattebaut? Ik bedoel... het is echt niet zo alsof ik ook maar ergens ondergedoken moet zitten ofoz :')
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:17:47 #220
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93021512
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Michielos het volgende:
Welke dreigingen zijn er dan vanuit de Moslimwereld, Skattebaut? Ik bedoel... het is echt niet zo alsof ik ook maar ergens ondergedoken moet zitten ofoz :')
Nee, maar jij bent een rustige jongen die zich al vechtend een weg door het leven baant. Jij hoeft nergens bang voor te zijn.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:19:00 #221
195140 skattebaut
pi_93021560
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:46 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk zwaar overdreven en dat weet je zelf ook wel. :)

[..]

Ik ook! _O-
Ik weet wat zich hier af speelt.
Ik zie wat er gebeurt en ben niet blind.
Van plantages komen kilogewijs drugs.
Denk je nu echt dat die Marokkaanse/Turkse mannen hier zich onderling dan nog met grammetjes bezig houden?
Dat loont niet de moeite.
Die zijn een stuk verder.
Alleen eindconsumenten, Belgen, Duitsers, Fransozen, die kopen grammen.
(tientallen welteverstaan, anders loonde zich de trip niet)
Die eindconsumenten van hier zijn thuis overigens weer de dealers...

De echte dealers hier rijden in dikke bmw's rond van over de ton. M6 etc.
Je pikt ze er zo uit. (behalve de politie, die willen niks zien)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:20:08 #222
195140 skattebaut
pi_93021627
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Waarom heb je dan uitgerekend een foto van een lelijke ouwe kale man 'van het web geplukt'?

Dat heb ik ooit in een eerdere discussie over heel wat anders gedaan omdat ik wist dat mensen daar gingen speuren.
Daarna was ik te lui om hem weg te halen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:21:57 #223
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93021715
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef skattebaut het volgende:
Ik weet wat zich hier af speelt.
Ik zie wat er gebeurt en ben niet blind.
Van plantages komen kilogewijs drugs.
Denk je nu echt dat die Marokkaanse/Turkse mannen hier zich onderling dan nog met grammetjes bezig houden?
Dat loont niet de moeite.
Die zijn een stuk verder.
Alleen eindconsumenten, Belgen, Duitsers, Fransozen, die kopen grammen.
(tientallen welteverstaan, anders loonde zich de trip niet)
Die eindconsumenten van hier zijn thuis overigens weer de dealers...

De echte dealers hier rijden in dikke bmw's rond van over de ton. M6 etc.
Je pikt ze er zo uit. (behalve de politie, die willen niks zien)
Er wordt inderdaad heus drugs gedeald her en der. Vertel mij wat als Amsterdams stadsmens... :'), maar dit:

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef skattebaut het volgende:
hele zakken wiet gaan van auto naar scooter en vice versa.
is gewoon zwaar overdreven of jij verstaat iets anders onder 'hele zakken wiet' dan ik. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:21:59 #224
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93021718
quote:
Wat lief die naiviteit. Mensen die niet snappen dat je elk moment het risico loopt opgeblazen te worden door een zelfmoordterrorist. :N Behalve in een moskee natuurlijk want dat volk laat hun eigen mensen altijd met rust. :{w
pi_93021930
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Niet per definitie, maar meestal niet nee overigens geloof ik best dat ze femke iets eerder zullen vertrouwen dan jan met de pet maar dat is toch niet geheel vreemd? Ik kan namelijk ook wel elke Marokkaan die ik niet mag een roofoverval in de schoenen schuiven. :P
Dus als Femke iets zegt is het waar en als een "gewone man" iets zegt niet? :{
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:27:43 #226
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93022032
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus als Femke iets zegt is het waar en als een "gewone man" iets zegt niet? :{
Nee als iemand met een bepaalde autoriteit iets zegt is het geloofwaardiger dan wanneer de gewone man iets zegt.
pi_93022042
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Nee hoor.
pi_93022169
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef Yu-Kee het volgende:

Maar goed, dit is Klaagbaak, mij is altijd verteld dat het geklaag hier niet serieus is. :)
Correctie, dit is KLB 2.0. In KLB 1.0 werd nogal eens onterecht geklaagd, maar sinds we KLB 2.0 hebben is dat niet meer mogelijk. Yvonne zei het, en dus is het zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 19-02-2011 19:52:43 ]
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:33:33 #229
195140 skattebaut
pi_93022348
quote:
Probleem met moslims is dat ze EEN zijn (een zeer gevaarlijke sekte naar mijn idee), en boven een bepaald percentage van de totale bevolking een zeer negatief momentum krijgen in het land van verblijf.
Ze gaan hun wil doordrukken. (lees andermans wil/vrijheid onderdrukken, ja, ook met geweld!)
Ze zijn veelal ook onbekend met de vrijheden die voor NLers (nog)normaal zijn.
Kunnen ook vaak helemaal niet om gaan met die vrijheid.
Vrijheid is voor hun wetteloosheid, onze wetten accepteerden ze sowieso al niet.
(Er is maar een wet, de wil van allah)
Uiteindelijk is er voor hun maar een streefdoel, wereldheerschappij.
Daar zijn ook bewijzen voor gevonden in Zwitserland.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslimbroederschap

Maar dat zul je wel onzin vinden en mij bestempelen als paranoia etc.

Daarbij verwijs ik je voor voorbeelden dan naar alle onderdrukte groepen mensen in voorheen Niet islamitische landen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:41:54 #230
195140 skattebaut
pi_93022771
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.
Verder nergens om.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:43:42 #231
195140 skattebaut
pi_93022869
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent een rustige jongen die zich al vechtend een weg door het leven baant. Jij hoeft nergens bang voor te zijn.
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.
pi_93022900
Femke Halsema
pi_93023132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.
Verder nergens om.
Geloof je het zelf :')
Maar je bent dus een boze volksbuurter, daar is niets mis mee hoor, alleen hebben ze doorgaans niet zo'n goede visie op zaken die de rest van de bevolking bezighoudt zoals politiek, getuige je opmerking dat alleen de PVV rechts is.

Verder kun je wel leuk willekeurige zinnetjes uit het 'wet van godwin' wikipedia artikel gaan quoten maar de wet zelf luidt: 'Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler één.' Als ik jou een Hitler noem is van een vergelijking geen sprake.

En wat je linksmens gezeur betreft, als ik jou moet geloven is iedereen die het niet met de PVV eens is links dus dat nemen we dan maar voor lief.
Ga weg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:48:49 #234
195140 skattebaut
pi_93023148
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Wat lief die naiviteit. Mensen die niet snappen dat je elk moment het risico loopt opgeblazen te worden door een zelfmoordterrorist. :N Behalve in een moskee natuurlijk want dat volk laat hun eigen mensen altijd met rust. :{w
De dreiging vanuit de moslimwereld is reëel.
Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.
Allemaal voor de goede zaak!

Kijk voor het concrete aantal aanslagen even hier: http://www.jihadwatch.org/
Beetje naar beneden scrollen, bijna 17.000! aanslagen...
En maar negeren dat gevaar!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:52:42 #235
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93023352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef skattebaut het volgende:
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.
Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' ( :') ) café. En daar komen trouwens ook veel Marokkanen, maar ik heb de homo's nog niet al gillend op hun hakjes en met hun handtasjes weg zien rennen voor die Marokkanen.

Oh nee, dat kan ook niet, want die Marokkanen hebben natuurlijk de handtasjes van die homo's al gestolen. :{

Ik ga gewoon niet om met mensen die overal maar over lopen te zeiken en te zaniken en overal maar de politiek, de maatschappij, en 'de buitenlanders' de schuld van geven over alles wat niet goed gaat in het leven, i.p.v. dat ze eens een keer kritisch naar zichzelf kijken wat ze zélf kunnen doen om het aangenamer te hebben in het leven. :)

Bovendien is een van mijn beste vrienden een Marokkaan, dus ík ben veilig. :P
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:53:40 #236
195140 skattebaut
pi_93023399
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
Femke Halsema
^O^ gelukkig is ze weg en hoef ik dat godsgruwelijke geraaskal niet meer te horen.
Met d'r kaakkramp. :r
pi_93023468
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:

Dat verklaart je standpunt.
pi_93023553
Moskou is opgeëist door Tjetjenië zeepoog
Ga weg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:02:59 #239
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93023842
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef skattebaut het volgende:
Dat heb ik ooit in een eerdere discussie over heel wat anders gedaan omdat ik wist dat mensen daar gingen speuren.
Daarna was ik te lui om hem weg te halen.
Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:04:08 #240
195140 skattebaut
pi_93023916
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' ( :') ) café. En daar komen trouwens ook veel Marokkanen, maar ik heb de homo's nog niet al gillend op hun hakjes en met hun handtasjes weg zien rennen voor die Marokkanen.

Oh nee, dat kan ook niet, want die Marokkanen hebben natuurlijk de handtasjes van die homo's al gestolen. :{

Ik ga gewoon niet om met mensen die overal maar over lopen te zeiken en te zaniken en overal maar de politiek, de maatschappij, en 'de buitenlanders' de schuld van geven over alles wat niet goed gaat in het leven, i.p.v. dat ze eens een keer kritisch naar zichzelf kijken wat ze zélf kunnen doen om het aangenamer te hebben in het leven. :)

Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn. (Pim hield er wel van)
Om niet door de mand te vallen zetten ze zich extra sterk af tegen openlijke homo's.
Liefst in groepen, dan is het goed je te bewijzen als anti-homo.
Ondertussen lopen ze wel zelf over straat als echte homo's met hun handtasjes etc.

Dan krijg je dit soort gevallen:

http://naar.deknoppen.nl/(...)ij-demonstratie.html

http://www.volkskrant.nl/(...)oor-Marokkanen.dhtml

Hier typisch ontkennend linksmens :r
http://www.at5.nl/artikel(...)oor-door-allochtonen

Kan nog uren door copy/pasten.
Neem aan dat je de point hebt?
Ik schaar je opmerkingen dan ook onder getrol.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:05:22 #241
195140 skattebaut
pi_93023981
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel. :)
Nee, weet ik echt niet meer.
Weet nog dat ik de foto van een reisforum heb geplukt, meer niet. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:05:26 #242
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93023985
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.

Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
pi_93024192
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
Goh, een paar eitjes tegen de ruiten:'(
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:12:51 #244
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93024284
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn.
Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?

quote:
Hier typisch ontkennend linksmens :r
Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje. ;)

quote:
Ik schaar je opmerkingen dan ook onder getrol.
Groetjes terug! :W
pi_93024503
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:35:44 #246
195140 skattebaut
pi_93025332
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

In NL is er ook op grote schaal wat aan de hand, alleen je ziet het niet.
Het is genaamd: sabotage van binnen uit.

Overal dreigen.
Niet opgaan in de maatschappij.
Niet werken, of daar dan de boel verzieken.
In criminaliteit zwaar oververtegenwoordigd.
Tegenwerking tegen alles en iedereen.
Uitzonderingsposities voor alles en nog wat eisen.
Geweld plegen, liefst in groepsverband.
Meteen racismekaart trekken.
Fraude plegen.

Nee nee, niet allemaal, ik weet het.
De paar goeden moeten zich dan maar even niet aangesproken voelen.
Die weten van zichzelf wel dat ze deugen.

Ik heb het over deze soort.

En vele van die soort geven dit:

zaterdag 19 februari 2011 @ 20:38:49 #247
195140 skattebaut
pi_93025486
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.
Als dat onzin is hoop ik dat jij een keer een bomaanslag van wat dichterbij mag meemaken...

Wat een smerig disrespect voor alle slachtoffers van islamitisch geweld!. :r :r :r
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:40:30 #248
195140 skattebaut
pi_93025583
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?

[..]

Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje. ;)

[..]

Groetjes terug! :W
Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?
:N
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:41:46 #249
195140 skattebaut
pi_93025662
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat verklaart je standpunt.
Lovergirl?
pi_93025878
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nee dat zijn argumenten wil je zeggen
Ga weg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:48:55 #251
195140 skattebaut
pi_93026052
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Geloof je het zelf :')
Maar je bent dus een boze volksbuurter, daar is niets mis mee hoor, alleen hebben ze doorgaans niet zo'n goede visie op zaken die de rest van de bevolking bezighoudt zoals politiek, getuige je opmerking dat alleen de PVV rechts is.

Verder kun je wel leuk willekeurige zinnetjes uit het 'wet van godwin' wikipedia artikel gaan quoten maar de wet zelf luidt: 'Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler één.' Als ik jou een Hitler noem is van een vergelijking geen sprake.

En wat je linksmens gezeur betreft, als ik jou moet geloven is iedereen die het niet met de PVV eens is links dus dat nemen we dan maar voor lief.
Ja, ik geloof het zelf, ik postte de foto immers?
Als hij je niet bevalt kan ik ook iedere willekeurige andere foto voor je neer zetten?

Verder ben ik geen simplistische volksbuurter.
Ik heb een eigen bedrijf en weet verder wel heel goed waar het op spaak loopt in dit land.
Weer een van je vele manieren om iemand als dom weg te zetten....

Jou Hitler aan mijn adres was niets anders dan een Godwin, daarmee ben je door jezelf gediskwalificeerd.

Verder is bij mij iedereen links die:

Voor open grenzen is.
Blind voor problemen is
Teert op andermans geld.
Drugs vrijelijk beschikbaar wil.
etc.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:50:45 #252
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93026153
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef skattebaut het volgende:
Inhoudelijk reageren is te veel gevraagd voor de verbitterde medemens? :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef skattebaut het volgende:
Lovergirl?
Ik ben inderdaad dol op love. *;

Geef mij maar liefde i.p.v. mijn leven te verspillen met klagen, zaniken, zeuren... :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:51:17 #253
195140 skattebaut
pi_93026173
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Nee dat zijn argumenten wil je zeggen
Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft kan deze groep onmogelijk iets fout doen in haar optiek.

Hoe groot zijn je oogkleppen dan?

Gaat tegen alle media en statistieken in het tegendeel beweren. :r
Daar moet ik serieus op reageren?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:53:23 #254
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93026299
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft
Nou doe je het weer, anderen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken. Jij bent zeker erg slecht in leren hè. ;)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:54:33 #255
195140 skattebaut
pi_93026375
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren is te veel gevraagd voor de verbitterde medemens? :)

[..]

Ik ben inderdaad dol op love. *;

Geef mij maar liefde i.p.v. mijn leven te verspillen met klagen, zaniken, zeuren... :)
Jij mag dan dol zijn op liefde.
Daarvoor de haat niet willen zien is naïef.

Ik sta niet toe dat dergelijke ratten massaal dit land verzieken.
Dan stem ik maar op de goede partij die dit ook zeker niet toe laat.

Wilders PVV is de enige partij die het wel goed ziet.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:55:36 #256
195140 skattebaut
pi_93026438
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Nou doe je het weer, anderen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken. Jij bent zeker erg slecht in leren hè. ;)
Je schreef het zelf
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:57:15 #257
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93026548
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef skattebaut het volgende:
Jij mag dan dol zijn op liefde.
Daarvoor de haat niet willen zien is naïef.

Ik sta niet toe dat dergelijke ratten massaal dit land verzieken.
Dan stem ik maar op de goede partij die dit ook zeker niet toe laat.

Wilders PVV is de enige partij die het wel goed ziet.
Ik denk dat jij eens een keertje goed moet gaan poepen, want aan je frustraties te zien heeft er zich een hoopje in jouw lichaam opgestapeld, en dat moet er toch echt een keer uit hè. ;) Geloof me, daarna zul je je stukken beter voelen!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:58:37 #258
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93026639
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Je schreef het zelf
Ik heb nergens geschreven een lovergirl te zijn, daar begon jij over hoor! :D
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:00:05 #259
195140 skattebaut
pi_93026736
Wat ik me nog het meest af vraag is:

Waar is het zelf reinigende vermogen van de Marokkaanse/Turks/Antilliaanse groep Nederlanders???

Schijnbaar hebben ze er geen probleem mee dat een groot deel van hun jeugd hun zwaar in diskrediet brengt?

Volgens mij krijgt de gemiddelde Marokkaan/Turk zelfs helemaal niets mee van al de commotie vanwege de landelijke problemen.

Hele dag lekker op de bank Al Jazeera kijken. ^O^
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:01:32 #260
195140 skattebaut
pi_93026826
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik heb nergens geschreven een lovergirl te zijn, daar begon jij over hoor! :D
Jou interpretatie over mij is :r
Jij houdt van liefde.
Jij hebt Marokkaanse vriend.
1+1=
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:03:34 #261
195140 skattebaut
pi_93026943
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eens een keertje goed moet gaan poepen, want aan je frustraties te zien heeft er zich een hoopje in jouw lichaam opgestapeld, en dat moet er toch echt een keer uit hè. ;) Geloof me, daarna zul je je stukken beter voelen!
Alweer zo'n mooie onderbouwing van je, tevens algehele ontkenning van de problemen in dit land.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:05:20 #262
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93027042
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef skattebaut het volgende:
Jou interpretatie over mij is :r
Jij houdt van liefde.
Jij hebt Marokkaanse vriend.
1+1=
Je taalvermogen komt op mij over als die van een Marokkaan die net in Nederland is, maar dat terzijde.

Ik denk dat bijna iedereen van liefde houdt (skattebautje natuurlijk niet), da's namelijk heel menselijk. Mensen die niet van liefde houden zijn toch wel enigszins psychopatisch hoor. En omdat ik toevallig een Marokkaan in mijn vriendenkring heb, ben ik meteen een lovergirl? :D

En dan heb jíj het over "Jouw interpretatie over mij is :r"

:')
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:06:23 #263
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93027094
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef skattebaut het volgende:

[..]

In NL is er ook op grote schaal wat aan de hand, alleen je ziet het niet.
Het is genaamd: sabotage van binnen uit.

Overal dreigen. - niks met moslims te maken
Niet opgaan in de maatschappij. - wel iets maar vrij weinig met moslims te maken
Niet werken, of daar dan de boel verzieken. - niks met moslims te maken
In criminaliteit zwaar oververtegenwoordigd. - niks met moslims te maken (of dacht je dat de koran overvallen toestaat?)
Tegenwerking tegen alles en iedereen. - weet niet eens wtf je hiermee bedoelt
Uitzonderingsposities voor alles en nog wat eisen. - je bedoelt een hoofddoek willen dragen en vragen of er naast het varkensvlees ook iets anders aangeboden kan worden? dat is wel heel erg ja
Geweld plegen, liefst in groepsverband. - niks met moslims te maken
Meteen racismekaart trekken. - niks met moslims te maken (en vaak betreft het ook daadwerkelijk racistische zaken)
Fraude plegen. - niks met moslims te maken (tenzij die fraude omhelst dat ze geen rente betalen)

Nee nee, niet allemaal, ik weet het.
De paar goeden moeten zich dan maar even niet aangesproken voelen.
Die weten van zichzelf wel dat ze deugen.

Ik heb het over deze soort.
Roep eens geen dingen die niks met moslims te maken hebben om te bewijzen dat de moslims ons aan het terroriseren zijn.
Oow ja en laat me je nu meteen eens voor eens en voor altijd uitleggen wat de "paar goeden" tegen mensen als jij hebben. Het is niet dat ze zich aangesproken voelen. Het is dat ze niet de behoefte voelen om bij voorbaat als klootzak beschouwd te worden en te moeten bewijzen aan jou dat ze dat niet zijn.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:08:10 #264
195140 skattebaut
pi_93027200
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Je taalvermogen komt op mij over als die van een Marokkaan die net in Nederland is, maar dat terzijde.

Ik denk dat bijna iedereen van liefde houdt (skattebautje natuurlijk niet) en omdat ik toevallig een Marokkaan in mijn vriendenkring heb, ben ik meteen een lovergirl? :D

En dan heb jíj het over "Jouw interpretatie over mij is :r"

:')
Iemand met dit:
hypocrisie, paranoia, schelden
Als onderschrift in haar fotoboek, daar kun je geen normaal gesprek mee voeren blijkt.

Good bye lovergirl.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:08:56 #265
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93027252
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft kan deze groep onmogelijk iets fout doen in haar optiek.

Hoe groot zijn je oogkleppen dan?

Gaat tegen alle media en statistieken in het tegendeel beweren. :r
Daar moet ik serieus op reageren?
Dit valt me dus ook altijd op. Wanneer het bericht je niet uitkomt is de media een corrupte boevenbende en wanneer het je wel uitkomt moeten mensen de media niet negeren. Dit geldt trouwens niet alleen voor jou en zeker niet voor 1 kant van het politieke spectrum. Ik merk het even op omdat ik het nogal laag vind.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:13:07 #266
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93027452
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef skattebaut het volgende:
Iemand met dit:
hypocrisie, paranoia, schelden
Als onderschrift in haar fotoboek, daar kun je geen normaal gesprek mee voeren blijkt.
Ik heb toch voornamelijk inhoudelijk op jou gereageerd hoor, ondanks jouw gescheld en mij ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken de hele tijd. ;)

quote:
Good bye lovergirl.
Zie je, doe je het weer. :) Mensen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken vind jij een normale manier van discussie voeren? Ik ben blij dat ík iets beter opgevoed ben dan dat. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:15:21 #267
195140 skattebaut
pi_93027554
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Roep eens geen dingen die niks met moslims te maken hebben om te bewijzen dat de moslims ons aan het terroriseren zijn.
Oow ja en laat me je nu meteen eens voor eens en voor altijd uitleggen wat de "paar goeden" tegen mensen als jij hebben. Het is niet dat ze zich aangesproken voelen. Het is dat ze niet de behoefte voelen om bij voorbaat als klootzak beschouwd te worden en te moeten bewijzen aan jou dat ze dat niet zijn.
Ach gut, meneer is ook in de ontkenningsfase blijven steken?

Denk je nu dat ik alle ontkenning van je hier ga weerleggen?

De cijfers liegen niet.
http://www.elsevier.nl/we(...)kkanen-Rotterdam.htm

Voor een correcte beoordeling van die cijfers hoef ik ook alleen maar om me heen te kijken op straat. :Y
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:16:24 #268
195140 skattebaut
pi_93027603
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik heb toch voornamelijk inhoudelijk op jou gereageerd hoor, ondanks jouw gescheld en mij ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken de hele tijd. ;)

[..]

Zie je, doe je het weer. :) Mensen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken vind jij een normale manier van discussie voeren? Ik ben blij dat ík iets beter opgevoed ben dan dat. :)
Als kotsen lachen was moest ik bijna lachen. :D :D :D :D :D :D :D :D :D
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:17:47 #269
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93027673
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef skattebaut het volgende:
Als kotsen lachen was moest ik bijna lachen. :r
Gooi het er maar uit! Dat lucht op hè! Zo, zijn je frustraties nu verdwenen?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:18:45 #270
195140 skattebaut
pi_93027732
Ik ga een einde breien aan de zinloze discussie met linkse waarheid-ontkennende fokkertjes.

2 maart is DE dag! D-day. O-)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:19:21 #271
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93027758
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit valt me dus ook altijd op. Wanneer het bericht je niet uitkomt is de media een corrupte boevenbende en wanneer het je wel uitkomt moeten mensen de media niet negeren. Dit geldt trouwens niet alleen voor jou en zeker niet voor 1 kant van het politieke spectrum. Ik merk het even op omdat ik het nogal laag vind.
Klopt, ik vertelde alleen maar hoe ik bepaalde dingen in mijn vriendenkring ervaar en meteen ben ik een lovergirl volgens skattebaut. :')
  zaterdag 19 februari 2011 @ 21:19:37 #272
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93027773
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ach gut, meneer is ook in de ontkenningsfase blijven steken?

Denk je nu dat ik alle ontkenning van je hier ga weerleggen?

De cijfers liegen niet.
http://www.elsevier.nl/we(...)kkanen-Rotterdam.htm

Voor een correcte beoordeling van die cijfers hoef ik ook alleen maar om me heen te kijken op straat. :Y
Als de ontkenningsfase erop neerkomt dat je ontkent dat Marokkanen synoniem zijn aan moslims blijf ik er lekker in zitten als je het niet erg vind.
Je bent namelijk naar alle waarschijnlijkheid al vergeten dat je begon met een reactie over dat de dreiging uit de moslimwereld reeel is. Ik merk dat PVV-ers vaak vergeten waar het aan het begin ook alweer over ging en dat ze moeite hebben met allochtonen moslims en marokkanen onderscheiden. Ondertussen zijn ze wel allemaal hoog opgeleid en verdienen bovenmodaal maar wonen ze toch ergens waar ze de problemen heel goed zien terwijl de linkse kliek ze standvastig negeert.
pi_93027921
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:35 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Woehahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Waar ben jij door geraakt tegen je hoofd?
Helm van M-scootertuig?
woeh kijk mij eens stoer me laten leiden door onderbuikgevoelens ipv degelijk wetenschappelijk onderbouwd onderzoek!!

jij komt er wel...
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_93028299
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Vergeet nu gewoon dat je met linksmensen normaal kunt praten.
Dat is verspilde moeite.

Godwinnen, bashen, ontkennen, racismekaart trekken etc.
Ik heb jou in dit hele topic nog geen één correct argument zien geven overigens, het zijn allemaal drogredenen, dooddoeners, en 'ad hominem's. Bovendien heb ik je nog geen een keer feiten aan zien dragen. Ik heb wel heerlijk gelachen om je reacties overigens! Niveautje vmbo B LWOO
pi_93028359
Gelukkig is het skattebaut die bepaalt wat links en wat rechts is en niet de al eeuwen geldende omschrijvingen :')
Ga weg
pi_93028566
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Pietverdriet weet dat de tasjesrover waarschijnlijk wel wist dat dat toch niets uitmaakt in Nederland?

En dat het daarom des te sneuer is dat alle mogelijke politiemiddelen wel worden ingezet als het om een linkse politica gaat?
Je denkt dat wanneer het een rechtse politicus was, laten we zeggen Mark Rutte of Maxime Verhagen, dat de politie anders had gereageerd?
pi_93028640
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

GL ontkent de problemen al sinds jaar en dag behoorlijk.
Nee hoor, Luistert maar eens naar Tofik Dibi.
pi_93029480
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Nou, dat klopt natuurlijk niet helemaal. Als je kijkt naar het door skattebout gestelde probleem, zie je dat de gemene deler wel degelijk de moslims zijn. Daarmee zeg ik niet dat alle moslims terroristen zijn, wel dat deze groep relatief zwaar oververtegenwoordigd is als oorzaak van de problematiek. En daar mag best wat van gezegd worden, sterker nog ik vind dat daar keihard tegen opgetreden moet worden. Dat daarmee een grote groep mensen wordt aangepakt is het gevolg van de moslims zelf: zij kiezen er immers zelf voor om zich zo te gedragen.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:01:26 #279
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93029812
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, dat klopt natuurlijk niet helemaal. Als je kijkt naar het door skattebout gestelde probleem, zie je dat de gemene deler wel degelijk de moslims zijn. Daarmee zeg ik niet dat alle moslims terroristen zijn, wel dat deze groep relatief zwaar oververtegenwoordigd is als oorzaak van de problematiek. En daar mag best wat van gezegd worden, sterker nog ik vind dat daar keihard tegen opgetreden moet worden. Dat daarmee een grote groep mensen wordt aangepakt is het gevolg van de moslims zelf: zij kiezen er immers zelf voor om zich zo te gedragen.
Met die logica kan ik de christenen de schuld geven van de slavernij en de holocaust. Nu jij weer. :9

Wanneer je zo in groepen praat klinkt dit voor jou misschien logisch, maar laat me uitleggen hoe ik dit lees. Moslim A doet iets moslim B wordt bestraft, het is moslim B zijn eigen schuld want moslim A heeft er immers zelf voor gekozen zich zo te gedragen.
pi_93030304
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Met die logica kan ik de christenen de schuld geven van de slavernij en de holocaust. Nu jij weer. :9
Dat zal ik ook niet ontkennen. Met het verschil dat de holocaust alweer 65 jaar achter ons ligt en de slavernij pakweg 150 jaar, en dat de moslims daarentegen nog steeds voor problemen zorgen.

quote:
Wanneer je zo in groepen praat klinkt dit voor jou misschien logisch, maar laat me uitleggen hoe ik dit lees. Moslim A doet iets moslim B wordt bestraft, het is moslim B zijn eigen schuld want moslim A heeft er immers zelf voor gekozen zich zo te gedragen.
Eh nee, maar als je iets uitvreet, je gepakt wordt en je bent een moslim, dan moet je niet raar opkijken als je daar uiteindelijk als groep op aangekeken wordt. Als een Hells Angel aan ziet komen lopen kijk je ook wel uit, dan ga je je ook niet eerst afvragen of die persoon toevallig een goede Hells Angel is.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:22:52 #281
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93031090
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zal ik ook niet ontkennen. Met het verschil dat de holocaust alweer 65 jaar achter ons ligt en de slavernij pakweg 150 jaar, en dat de moslims daarentegen nog steeds voor problemen zorgen.
Je vind echt dat je christenen de schuld kan geven van slavernij en de holocaust? :{

quote:
[..]

Eh nee, maar als je iets uitvreet, je gepakt wordt en je bent een moslim, dan moet je niet raar opkijken als je daar uiteindelijk als groep op aangekeken wordt.
Waarom moet dat uberhaupt je kan die persoon toch best als individu zien?

quote:
Als een Hells Angel aan ziet komen lopen kijk je ook wel uit, dan ga je je ook niet eerst afvragen of die persoon toevallig een goede Hells Angel is.
Tsja ik snap de logica erachter wel, maar zodra je zelf tot de groep behoort die negatief aangekeken wordt is het een stuk moeilijker om "dan moeten ze zich maar gedragen"als argument te accepteren. Vooral aangezien de mensen die het hardst roepen dat je het maar voor lief moet nemen dat mensen je bevooroordeeld bejegenen dezelfde mensen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat mensen juist hierdoor wat minder reden zien om zich aan de wet te houden dan anderen.
pi_93031700
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Je vind echt dat je christenen de schuld kan geven van slavernij en de holocaust? :{
Je mist wat ik wil zeggen. Ik zal geen enkele groep initieel aanvallen. Maar als ik zie dat verschillende individuen, welke zichzelf tot een groep rekenen, er een potje van maken, dan vind ik het niet vreemd dat uiteindelijk dat gedrag als kenmerk van de groep wordt genoemd.

quote:
Waarom moet dat uberhaupt je kan die persoon toch best als individu zien?
Dat is lief van je, maar helaas werkt het niet zo. In een samenleving van 50 mensen kan dat misschien nog. In een complexe maatschappij van meer dan 16 miljoen kan dat echt niet meer, daar moet je complexe vraagstukken op groepsniveau beheersen.

quote:
Tsja ik snap de logica erachter wel, maar zodra je zelf tot de groep behoort die negatief aangekeken wordt is het een stuk moeilijker om "dan moeten ze zich maar gedragen"als argument te accepteren. Vooral aangezien de mensen die het hardst roepen dat je het maar voor lief moet nemen dat mensen je bevooroordeeld bejegenen dezelfde mensen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat mensen juist hierdoor wat minder reden zien om zich aan de wet te houden dan anderen.
Het is inderdaad lullig dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:46:46 #283
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93032402
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mist wat ik wil zeggen. Ik zal geen enkele groep initieel aanvallen. Maar als ik zie dat verschillende individuen, welke zichzelf tot een groep rekenen, er een potje van maken, dan vind ik het niet vreemd dat uiteindelijk dat gedrag als kenmerk van de groep wordt genoemd.
Daar denk ik dus anders over. Vooral wanneer het geen meerderheid behelst. En ik wil ook niet zeggen dat het niet waar is dat een groot deel van de Marokkaanse jongeren zich misdraagt. Ik wil zeggen dat het geen reet met de islam te maken heeft.

quote:
[..]

Dat is lief van je, maar helaas werkt het niet zo. In een samenleving van 50 mensen kan dat misschien nog. In een complexe maatschappij van meer dan 16 miljoen kan dat echt niet meer, daar moet je complexe vraagstukken op groepsniveau beheersen.
Wat is dan in deze complexe maatschappij het wezenlijke verschil tussen een Marokkaan die iemand in elkaar slaat en een Nederlander die iemand in elkaar slaat (de Marokkaan doet het met zijn familie hihi :P maar wel serieus dus)?

quote:
[..]

Het is inderdaad lullig dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.
Jups en dat is eigenlijk helemaal niet nodig, maar voor een buitenstaander is het makkelijk om toch te generaliseren en het feit dat de goeden onder de kwaden lijden niet zo erg te vinden.
pi_93040453
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef skattebaut het volgende:

[..]

In NL bestaat er maar een links, en dat is extreem links.

Ontstaat er daardoor uiteindelijk een rechtse partij, wordt die gemakshalve ook maar meteen extreem rechts genoemd... (door links uiteraard)

Het is overigens afgelopen met handel drijven.
Het is hoogste tijd voor snoeiharde actie.

Afreken dat linkse uitvreterparadijs. NU!
Om te huilen, deze kerel.
celebrate your money
  zondag 20 februari 2011 @ 02:04:27 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93041439
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu altijd dat je het VMBO moest afmaken :')
  zondag 20 februari 2011 @ 02:06:48 #286
236046 NotYou
tigerblood
pi_93041499
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Michielos het volgende:
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu dat je het VMBO moest afmaken :')
Een echte man maakt alleen andere mannen af, dat én vechtkampen. _O_
Je suis Charlie Sheen
  zondag 20 februari 2011 @ 02:07:56 #287
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93041534
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een echte man maakt alleen andere mannen af, dat én vechtkampen. _O_
;) _O_
pi_93042077
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Michielos het volgende:
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu altijd dat je het VMBO moest afmaken :')
celebrate your money
pi_93048866
Nogmaals de vraag aan de huillies, Zou bij een rechtse politicus á Rutte of Verhagen de politie anders hebben gereageerd dan bij een linkse?
pi_93049812
quote:
Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef WJMW het volgende:
Nogmaals de vraag aan de huillies, Zou bij een rechtse politicus á Rutte of Verhagen de politie anders hebben gereageerd dan bij een linkse?
Zeg kneus, waar het hier omgaat is dat onze linkse boom en mocroknuffelaar zelf is overvallen door die mocro's van d'r. En dat die mocro's binnen no time zijn opgepakt, de gewone burger was door de politie naar huis gestuurd.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:10:49 #291
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93049880
quote:
15s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg kneus, waar het hier omgaat is dat onze linkse boom en mocroknuffelaar zelf is overvallen door die mocro's van d'r. En dat die mocro's binnen no time zijn opgepakt, de gewone burger was door de politie naar huis gestuurd.
Jij was toch zelf een mocro? :9
Het punt is trouwens dat er geroepen wordt dat ze snel geholpen is omdat ze een linkse politica is terwijl ze eigenlijk snel geholpen is omdat ze een politica is en eigenlijk kan ik dat de politie niet geheel kwalijk nemen.
pi_93050145
quote:

[..]

Hee zeepoog, roep je dit nu gewoon maar omdat het woord 'links' in groenlinks zit of omdat je daadwerkelijk weet wat de standpunten van die partij zijn? Als er één partij aan het vernieuwen is geweest dan is het GL wel.
Ga weg
pi_93050188
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Jij was toch zelf een mocro? :9
Het punt is trouwens dat er geroepen wordt dat ze snel geholpen is omdat ze een linkse politica is terwijl ze eigenlijk snel geholpen is omdat ze een politica is en eigenlijk kan ik dat de politie niet geheel kwalijk nemen.
Nee, dat zei ik niet. Ik zei weliswaar dat FH links is, maar niet dat ze daarom snel geholpen is. Ik zei (en dat heb ik hier ook meerdere keren herhaald) dat ze zo snel geholpen is omdat ze politica is. Waarbij de signatuur inderdaad niet uitmaakt.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:37:32 #294
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93050752
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Ik zei weliswaar dat FH links is, maar niet dat ze daarom snel geholpen is. Ik zei (en dat heb ik hier ook meerdere keren herhaald) dat ze zo snel geholpen is omdat ze politica is. Waarbij de signatuur inderdaad niet uitmaakt.
Oke, ik heb ook niet het hele topic gelezen hoor dus ik geloof je op je woord, maar dat was dus waar WJMW op doelde. Weet alleen niet of hij het ook over jou had want volgens mij hadden meerderen het erover dat ze een linkse politica is.
pi_93051065
sjonge jonge zeg, tuurlijk word ze sneller geholpen omdat ze politica is!

Wilders krijgt toch ook dure beveiliging van onze belastingcentjes. Dat krijg je als gewone burger ook niet hoor, als je bedreigd word.
pi_93051601
quote:

[..]

Echt waar, we gaan schelden zonder reden? Fijne vent ben jij!
Mocroknuffelaar? Heb je ooit weleens iets gelezen van het partijprogramma van GL?
pi_93051699
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef WJMW het volgende:
Jij snapt het punt niet.

Als Halsema de volgende keer ook nog bruut wordt verkracht door een aantal bontkraagjes en dan zo hard anaal wordt uitgewoond dat ze vier maanden niet meer fatsoenlijk kan zitten, zal ze ook wel wat realistischer worden als het gaat om de aanpak van criminaliteit.
pi_93052181
quote:
Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij snapt het punt niet.

Als Halsema de volgende keer ook nog bruut wordt verkracht door een aantal bontkraagjes en dan zo hard anaal wordt uitgewoond dat ze vier maanden niet meer fatsoenlijk kan zitten, zal ze ook wel wat realistischer worden als het gaat om de aanpak van criminaliteit.
Dit dus, gezien het feit dat die mocro's onmiddelijk zijn opgepakt, betwijfel ik of ze wat realistischer is geworden.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:11:36 #299
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93052276
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dit dus, gezien het feit dat die mocro's onmiddelijk zijn opgepakt, betwijfel ik of ze wat realistischer is geworden.
Wat is realistisch? Uitzetten? Ik wil wel tekenen hoor. :)
  zondag 20 februari 2011 @ 14:50:38 #300
97079 Jeff89
Conquer All
pi_93057052
Dicht met deze bullshit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')