Ja, ik geloof het zelf, ik postte de foto immers?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Maar je bent dus een boze volksbuurter, daar is niets mis mee hoor, alleen hebben ze doorgaans niet zo'n goede visie op zaken die de rest van de bevolking bezighoudt zoals politiek, getuige je opmerking dat alleen de PVV rechts is.
Verder kun je wel leuk willekeurige zinnetjes uit het 'wet van godwin' wikipedia artikel gaan quoten maar de wet zelf luidt: 'Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler één.' Als ik jou een Hitler noem is van een vergelijking geen sprake.
En wat je linksmens gezeur betreft, als ik jou moet geloven is iedereen die het niet met de PVV eens is links dus dat nemen we dan maar voor lief.
Inhoudelijk reageren is te veel gevraagd voor de verbitterde medemens?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef skattebaut het volgende:
Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?
Ik ben inderdaad dol op love.quote:
Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft kan deze groep onmogelijk iets fout doen in haar optiek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee dat zijn argumenten wil je zeggen
Nou doe je het weer, anderen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken. Jij bent zeker erg slecht in leren hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft
Jij mag dan dol zijn op liefde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is te veel gevraagd voor de verbitterde medemens?
[..]
Ik ben inderdaad dol op love.![]()
Geef mij maar liefde i.p.v. mijn leven te verspillen met klagen, zaniken, zeuren...
Je schreef het zelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Nou doe je het weer, anderen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken. Jij bent zeker erg slecht in leren hè.
Ik denk dat jij eens een keertje goed moet gaan poepen, want aan je frustraties te zien heeft er zich een hoopje in jouw lichaam opgestapeld, en dat moet er toch echt een keer uit hè.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef skattebaut het volgende:
Jij mag dan dol zijn op liefde.
Daarvoor de haat niet willen zien is naïef.
Ik sta niet toe dat dergelijke ratten massaal dit land verzieken.
Dan stem ik maar op de goede partij die dit ook zeker niet toe laat.
Wilders PVV is de enige partij die het wel goed ziet.
Jou interpretatie over mij isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:58 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik heb nergens geschreven een lovergirl te zijn, daar begon jij over hoor!
Alweer zo'n mooie onderbouwing van je, tevens algehele ontkenning van de problemen in dit land.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens een keertje goed moet gaan poepen, want aan je frustraties te zien heeft er zich een hoopje in jouw lichaam opgestapeld, en dat moet er toch echt een keer uit hè.Geloof me, daarna zul je je stukken beter voelen!
Je taalvermogen komt op mij over als die van een Marokkaan die net in Nederland is, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef skattebaut het volgende:
Jou interpretatie over mij is![]()
Jij houdt van liefde.
Jij hebt Marokkaanse vriend.
1+1=
Roep eens geen dingen die niks met moslims te maken hebben om te bewijzen dat de moslims ons aan het terroriseren zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In NL is er ook op grote schaal wat aan de hand, alleen je ziet het niet.
Het is genaamd: sabotage van binnen uit.
Overal dreigen. - niks met moslims te maken
Niet opgaan in de maatschappij. - wel iets maar vrij weinig met moslims te maken
Niet werken, of daar dan de boel verzieken. - niks met moslims te maken
In criminaliteit zwaar oververtegenwoordigd. - niks met moslims te maken (of dacht je dat de koran overvallen toestaat?)
Tegenwerking tegen alles en iedereen. - weet niet eens wtf je hiermee bedoelt
Uitzonderingsposities voor alles en nog wat eisen. - je bedoelt een hoofddoek willen dragen en vragen of er naast het varkensvlees ook iets anders aangeboden kan worden? dat is wel heel erg ja
Geweld plegen, liefst in groepsverband. - niks met moslims te maken
Meteen racismekaart trekken. - niks met moslims te maken (en vaak betreft het ook daadwerkelijk racistische zaken)
Fraude plegen. - niks met moslims te maken (tenzij die fraude omhelst dat ze geen rente betalen)
Nee nee, niet allemaal, ik weet het.
De paar goeden moeten zich dan maar even niet aangesproken voelen.
Die weten van zichzelf wel dat ze deugen.
Ik heb het over deze soort.
Iemand met dit:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Je taalvermogen komt op mij over als die van een Marokkaan die net in Nederland is, maar dat terzijde.
Ik denk dat bijna iedereen van liefde houdt (skattebautje natuurlijk niet) en omdat ik toevallig een Marokkaan in mijn vriendenkring heb, ben ik meteen een lovergirl?
En dan heb jíj het over "Jouw interpretatie over mij is"
Dit valt me dus ook altijd op. Wanneer het bericht je niet uitkomt is de media een corrupte boevenbende en wanneer het je wel uitkomt moeten mensen de media niet negeren. Dit geldt trouwens niet alleen voor jou en zeker niet voor 1 kant van het politieke spectrum. Ik merk het even op omdat ik het nogal laag vind.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, omdat mevrouw de lovergirl een Marokkaans vriendje heeft kan deze groep onmogelijk iets fout doen in haar optiek.
Hoe groot zijn je oogkleppen dan?
Gaat tegen alle media en statistieken in het tegendeel beweren.![]()
Daar moet ik serieus op reageren?
Ik heb toch voornamelijk inhoudelijk op jou gereageerd hoor, ondanks jouw gescheld en mij ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken de hele tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef skattebaut het volgende:
Iemand met dit:
hypocrisie, paranoia, schelden
Als onderschrift in haar fotoboek, daar kun je geen normaal gesprek mee voeren blijkt.
Zie je, doe je het weer.quote:Good bye lovergirl.
Ach gut, meneer is ook in de ontkenningsfase blijven steken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Roep eens geen dingen die niks met moslims te maken hebben om te bewijzen dat de moslims ons aan het terroriseren zijn.
Oow ja en laat me je nu meteen eens voor eens en voor altijd uitleggen wat de "paar goeden" tegen mensen als jij hebben. Het is niet dat ze zich aangesproken voelen. Het is dat ze niet de behoefte voelen om bij voorbaat als klootzak beschouwd te worden en te moeten bewijzen aan jou dat ze dat niet zijn.
Als kotsen lachen was moest ik bijna lachen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik heb toch voornamelijk inhoudelijk op jou gereageerd hoor, ondanks jouw gescheld en mij ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken de hele tijd.
[..]
Zie je, doe je het weer.Mensen ongefundeerd voor van alles en nog wat uitmaken vind jij een normale manier van discussie voeren? Ik ben blij dat ík iets beter opgevoed ben dan dat.
Gooi het er maar uit! Dat lucht op hè! Zo, zijn je frustraties nu verdwenen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef skattebaut het volgende:
Als kotsen lachen was moest ik bijna lachen.
Klopt, ik vertelde alleen maar hoe ik bepaalde dingen in mijn vriendenkring ervaar en meteen ben ik een lovergirl volgens skattebaut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit valt me dus ook altijd op. Wanneer het bericht je niet uitkomt is de media een corrupte boevenbende en wanneer het je wel uitkomt moeten mensen de media niet negeren. Dit geldt trouwens niet alleen voor jou en zeker niet voor 1 kant van het politieke spectrum. Ik merk het even op omdat ik het nogal laag vind.
Als de ontkenningsfase erop neerkomt dat je ontkent dat Marokkanen synoniem zijn aan moslims blijf ik er lekker in zitten als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ach gut, meneer is ook in de ontkenningsfase blijven steken?
Denk je nu dat ik alle ontkenning van je hier ga weerleggen?
De cijfers liegen niet.
http://www.elsevier.nl/we(...)kkanen-Rotterdam.htm
Voor een correcte beoordeling van die cijfers hoef ik ook alleen maar om me heen te kijken op straat.
woeh kijk mij eens stoer me laten leiden door onderbuikgevoelens ipv degelijk wetenschappelijk onderbouwd onderzoek!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:35 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Woehahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Waar ben jij door geraakt tegen je hoofd?
Helm van M-scootertuig?
Ik heb jou in dit hele topic nog geen één correct argument zien geven overigens, het zijn allemaal drogredenen, dooddoeners, en 'ad hominem's. Bovendien heb ik je nog geen een keer feiten aan zien dragen. Ik heb wel heerlijk gelachen om je reacties overigens! Niveautje vmbo B LWOOquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet nu gewoon dat je met linksmensen normaal kunt praten.
Dat is verspilde moeite.
Godwinnen, bashen, ontkennen, racismekaart trekken etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |