abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:27:43 #226
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93022032
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus als Femke iets zegt is het waar en als een "gewone man" iets zegt niet? :{
Nee als iemand met een bepaalde autoriteit iets zegt is het geloofwaardiger dan wanneer de gewone man iets zegt.
pi_93022042
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Nee hoor.
pi_93022169
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef Yu-Kee het volgende:

Maar goed, dit is Klaagbaak, mij is altijd verteld dat het geklaag hier niet serieus is. :)
Correctie, dit is KLB 2.0. In KLB 1.0 werd nogal eens onterecht geklaagd, maar sinds we KLB 2.0 hebben is dat niet meer mogelijk. Yvonne zei het, en dus is het zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door vogeltjesdans op 19-02-2011 19:52:43 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:33:33 #229
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_93022348
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Michielos het volgende:
Welke dreigingen zijn er dan vanuit de Moslimwereld, Skattebaut? Ik bedoel... het is echt niet zo alsof ik ook maar ergens ondergedoken moet zitten ofoz :')
Probleem met moslims is dat ze EEN zijn (een zeer gevaarlijke sekte naar mijn idee), en boven een bepaald percentage van de totale bevolking een zeer negatief momentum krijgen in het land van verblijf.
Ze gaan hun wil doordrukken. (lees andermans wil/vrijheid onderdrukken, ja, ook met geweld!)
Ze zijn veelal ook onbekend met de vrijheden die voor NLers (nog)normaal zijn.
Kunnen ook vaak helemaal niet om gaan met die vrijheid.
Vrijheid is voor hun wetteloosheid, onze wetten accepteerden ze sowieso al niet.
(Er is maar een wet, de wil van allah)
Uiteindelijk is er voor hun maar een streefdoel, wereldheerschappij.
Daar zijn ook bewijzen voor gevonden in Zwitserland.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslimbroederschap

Maar dat zul je wel onzin vinden en mij bestempelen als paranoia etc.

Daarbij verwijs ik je voor voorbeelden dan naar alle onderdrukte groepen mensen in voorheen Niet islamitische landen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:41:54 #230
195140 skattebaut
pi_93022771
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Waarom heb je dan uitgerekend een foto van een lelijke ouwe kale man 'van het web geplukt'?

:)
Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.
Verder nergens om.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:43:42 #231
195140 skattebaut
pi_93022869
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Nee, maar jij bent een rustige jongen die zich al vechtend een weg door het leven baant. Jij hoeft nergens bang voor te zijn.
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.
pi_93022900
Femke Halsema
pi_93023132
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.
Verder nergens om.
Geloof je het zelf :')
Maar je bent dus een boze volksbuurter, daar is niets mis mee hoor, alleen hebben ze doorgaans niet zo'n goede visie op zaken die de rest van de bevolking bezighoudt zoals politiek, getuige je opmerking dat alleen de PVV rechts is.

Verder kun je wel leuk willekeurige zinnetjes uit het 'wet van godwin' wikipedia artikel gaan quoten maar de wet zelf luidt: 'Naarmate online discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler één.' Als ik jou een Hitler noem is van een vergelijking geen sprake.

En wat je linksmens gezeur betreft, als ik jou moet geloven is iedereen die het niet met de PVV eens is links dus dat nemen we dan maar voor lief.
Ga weg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:48:49 #234
195140 skattebaut
pi_93023148
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Wat lief die naiviteit. Mensen die niet snappen dat je elk moment het risico loopt opgeblazen te worden door een zelfmoordterrorist. :N Behalve in een moskee natuurlijk want dat volk laat hun eigen mensen altijd met rust. :{w
De dreiging vanuit de moslimwereld is reëel.
Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.
Allemaal voor de goede zaak!

Kijk voor het concrete aantal aanslagen even hier: http://www.jihadwatch.org/
Beetje naar beneden scrollen, bijna 17.000! aanslagen...
En maar negeren dat gevaar!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:52:42 #235
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93023352
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef skattebaut het volgende:
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.
Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' ( :') ) café. En daar komen trouwens ook veel Marokkanen, maar ik heb de homo's nog niet al gillend op hun hakjes en met hun handtasjes weg zien rennen voor die Marokkanen.

Oh nee, dat kan ook niet, want die Marokkanen hebben natuurlijk de handtasjes van die homo's al gestolen. :{

Ik ga gewoon niet om met mensen die overal maar over lopen te zeiken en te zaniken en overal maar de politiek, de maatschappij, en 'de buitenlanders' de schuld van geven over alles wat niet goed gaat in het leven, i.p.v. dat ze eens een keer kritisch naar zichzelf kijken wat ze zélf kunnen doen om het aangenamer te hebben in het leven. :)

Bovendien is een van mijn beste vrienden een Marokkaan, dus ík ben veilig. :P
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:53:40 #236
195140 skattebaut
pi_93023399
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Trollscience het volgende:
Femke Halsema
^O^ gelukkig is ze weg en hoef ik dat godsgruwelijke geraaskal niet meer te horen.
Met d'r kaakkramp. :r
pi_93023468
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:

Dat verklaart je standpunt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_93023553
Moskou is opgeëist door Tjetjenië zeepoog
Ga weg
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:02:59 #239
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93023842
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef skattebaut het volgende:
Dat heb ik ooit in een eerdere discussie over heel wat anders gedaan omdat ik wist dat mensen daar gingen speuren.
Daarna was ik te lui om hem weg te halen.
Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:04:08 #240
195140 skattebaut
pi_93023916
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' ( :') ) café. En daar komen trouwens ook veel Marokkanen, maar ik heb de homo's nog niet al gillend op hun hakjes en met hun handtasjes weg zien rennen voor die Marokkanen.

Oh nee, dat kan ook niet, want die Marokkanen hebben natuurlijk de handtasjes van die homo's al gestolen. :{

Ik ga gewoon niet om met mensen die overal maar over lopen te zeiken en te zaniken en overal maar de politiek, de maatschappij, en 'de buitenlanders' de schuld van geven over alles wat niet goed gaat in het leven, i.p.v. dat ze eens een keer kritisch naar zichzelf kijken wat ze zélf kunnen doen om het aangenamer te hebben in het leven. :)

Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn. (Pim hield er wel van)
Om niet door de mand te vallen zetten ze zich extra sterk af tegen openlijke homo's.
Liefst in groepen, dan is het goed je te bewijzen als anti-homo.
Ondertussen lopen ze wel zelf over straat als echte homo's met hun handtasjes etc.

Dan krijg je dit soort gevallen:

http://naar.deknoppen.nl/(...)ij-demonstratie.html

http://www.volkskrant.nl/(...)oor-Marokkanen.dhtml

Hier typisch ontkennend linksmens :r
http://www.at5.nl/artikel(...)oor-door-allochtonen

Kan nog uren door copy/pasten.
Neem aan dat je de point hebt?
Ik schaar je opmerkingen dan ook onder getrol.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:05:22 #241
195140 skattebaut
pi_93023981
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel. :)
Nee, weet ik echt niet meer.
Weet nog dat ik de foto van een reisforum heb geplukt, meer niet. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:05:26 #242
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93023985
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.

Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
pi_93024192
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
Goh, een paar eitjes tegen de ruiten:'(
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:12:51 #244
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_93024284
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn.
Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?

quote:
Hier typisch ontkennend linksmens :r
Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje. ;)

quote:
Ik schaar je opmerkingen dan ook onder getrol.
Groetjes terug! :W
pi_93024503
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:35:44 #246
195140 skattebaut
pi_93025332
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

In NL is er ook op grote schaal wat aan de hand, alleen je ziet het niet.
Het is genaamd: sabotage van binnen uit.

Overal dreigen.
Niet opgaan in de maatschappij.
Niet werken, of daar dan de boel verzieken.
In criminaliteit zwaar oververtegenwoordigd.
Tegenwerking tegen alles en iedereen.
Uitzonderingsposities voor alles en nog wat eisen.
Geweld plegen, liefst in groepsverband.
Meteen racismekaart trekken.
Fraude plegen.

Nee nee, niet allemaal, ik weet het.
De paar goeden moeten zich dan maar even niet aangesproken voelen.
Die weten van zichzelf wel dat ze deugen.

Ik heb het over deze soort.

En vele van die soort geven dit:

zaterdag 19 februari 2011 @ 20:38:49 #247
195140 skattebaut
pi_93025486
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.
Als dat onzin is hoop ik dat jij een keer een bomaanslag van wat dichterbij mag meemaken...

Wat een smerig disrespect voor alle slachtoffers van islamitisch geweld!. :r :r :r
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:40:30 #248
195140 skattebaut
pi_93025583
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?

[..]

Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje. ;)

[..]

Groetjes terug! :W
Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?
:N
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:41:46 #249
195140 skattebaut
pi_93025662
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat verklaart je standpunt.
Lovergirl?
pi_93025878
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?
:N
Nee dat zijn argumenten wil je zeggen
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')