Nee als iemand met een bepaalde autoriteit iets zegt is het geloofwaardiger dan wanneer de gewone man iets zegt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus als Femke iets zegt is het waar en als een "gewone man" iets zegt niet?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk eerder dat je een tikkeltje naïef bent. Er is natuurlijk wel een verschil of je Femke Halsema bent of ene Bep de Vries.
Correctie, dit is KLB 2.0. In KLB 1.0 werd nogal eens onterecht geklaagd, maar sinds we KLB 2.0 hebben is dat niet meer mogelijk. Yvonne zei het, en dus is het zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Maar goed, dit is Klaagbaak, mij is altijd verteld dat het geklaag hier niet serieus is.
Probleem met moslims is dat ze EEN zijn (een zeer gevaarlijke sekte naar mijn idee), en boven een bepaald percentage van de totale bevolking een zeer negatief momentum krijgen in het land van verblijf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Michielos het volgende:
Welke dreigingen zijn er dan vanuit de Moslimwereld, Skattebaut? Ik bedoel... het is echt niet zo alsof ik ook maar ergens ondergedoken moet zitten ofoz
Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Waarom heb je dan uitgerekend een foto van een lelijke ouwe kale man 'van het web geplukt'?
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:17 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een rustige jongen die zich al vechtend een weg door het leven baant. Jij hoeft nergens bang voor te zijn.
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Omdat ik die toen in een reisforum als eerste tegen kwam.
Verder nergens om.
De dreiging vanuit de moslimwereld is reëel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat lief die naiviteit. Mensen die niet snappen dat je elk moment het risico loopt opgeblazen te worden door een zelfmoordterrorist.Behalve in een moskee natuurlijk want dat volk laat hun eigen mensen altijd met rust.
Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' (quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef skattebaut het volgende:
Vraag maar eens aan homo's/lesbiennes of die zich nog zo prettig voelen in de buurt van onze Marokkaanse vrienden.
quote:
Dat verklaart je standpunt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:
Bovendien is een van mijn beste vrienden een Marokkaan, dus ík ben veilig.
Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef skattebaut het volgende:
Dat heb ik ooit in een eerdere discussie over heel wat anders gedaan omdat ik wist dat mensen daar gingen speuren.
Daarna was ik te lui om hem weg te halen.
Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn. (Pim hield er wel van)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:52 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik ken een boel homo's en heb ze ook in mijn vriendenkring. Bovendien ga ik heel vaak naar een zogenaamd 'homo-vriendelijk' () café. En daar komen trouwens ook veel Marokkanen, maar ik heb de homo's nog niet al gillend op hun hakjes en met hun handtasjes weg zien rennen voor die Marokkanen.
Oh nee, dat kan ook niet, want die Marokkanen hebben natuurlijk de handtasjes van die homo's al gestolen.
Ik ga gewoon niet om met mensen die overal maar over lopen te zeiken en te zaniken en overal maar de politiek, de maatschappij, en 'de buitenlanders' de schuld van geven over alles wat niet goed gaat in het leven, i.p.v. dat ze eens een keer kritisch naar zichzelf kijken wat ze zélf kunnen doen om het aangenamer te hebben in het leven.
Bovendien is een van mijn beste vrienden een Marokkaan, dus ík ben veilig.
Nee, weet ik echt niet meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:02 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke discussie dat was dan. Kom op, dat weet je vast nog wel.
Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De dreiging vanuit de moslimwereld is reëel.
Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.
Allemaal voor de goede zaak!
Kijk voor het concrete aantal aanslagen even hier: http://www.jihadwatch.org/
Beetje naar beneden scrollen, bijna 17.000! aanslagen...
En maar negeren dat gevaar!
Goh, een paar eitjes tegen de ruiten:'(quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
Jij weet ook best dat veel van die Marokkaanse crimineeltjes eigenlijk schandknaapjes en latente homo's zijn.
Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje.quote:Hier typisch ontkennend linksmens![]()
Groetjes terug!quote:Ik schaar je opmerkingen dan ook onder getrol.
Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De dreiging vanuit de moslimwereld is reëel.
Denk aan 9-11, Spanje, Londen, Moskou recent, overal lopen moslimextremisten rond die, wanneer ze daadwerkelijk een bom zouden kunnen bemachtigen, het niet zouden nalaten deze te detoneren.
Allemaal voor de goede zaak!
Kijk voor het concrete aantal aanslagen even hier: http://www.jihadwatch.org/
Beetje naar beneden scrollen, bijna 17.000! aanslagen...
En maar negeren dat gevaar!
In NL is er ook op grote schaal wat aan de hand, alleen je ziet het niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke leuke trivia over het buitenland maar feit blijft dat er in Nederland meer aanslagen op moskees zijn gepleegd dan aanslagen door moslims.
Als dat onzin is hoop ik dat jij een keer een bomaanslag van wat dichterbij mag meemaken...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:17 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Jihadwatch als bron gaan noemen, dan ben je pas echt echt zielig bezig.
Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:12 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Vertel eens schatteboutje, wat gaat er allemaal zo fout in jouw leven dat je uit frustratie anderen voor van alles en nog wat moet uitmaken? Krijg je te vaak pikstraf of zo?
[..]
Ik ontken helemaal niks. Bovendien heb ik nergens beweerd links danwel rechts te zijn. Natuurlijk zijn er problemen, maar ik zeg alleen hoe ik het in míjn vriendengroep ervaar. Of mag je alleen maar negatief praten over Marokkanen? Het is toch juist fijn om te weten dat er ook lieve aardige Marokkanen bestaan. Dat betekent alleen maar dat jíj een heel stuk minder bang hoeft te zijn voor de Marokkanen in het algemeen, meneer het rechtsmensje.
[..]
Groetjes terug!
Lovergirl?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat verklaart je standpunt.
Nee dat zijn argumenten wil je zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zitten waarschijnlijk met superlinkselijm op je ogen geplakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |