Maar jij kunt niet pokeren, dus dat telt nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mijn vader is naar de politie geweest met een getuige en een kenteken van de auto die tegen zijn auto is aangereden op de parkeerplaats en er vervolgens vandoor ging. De dader was duidelijk, maar er werd verder niets mee gedaan omdat er maar één getuige was, en een naam krijgen kon ook niet om de schade te verhalen omdat dat in strijd zou zijn met privacy.
True, gelukkig maar een tientje verspeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar jij kunt niet pokeren, dus dat telt niet
Niettemin vind ik de directe vergelijking tussen rechts, honden en vermeend goed vinden dat er iemand is overvallen mank gaan. Bovendien voel ik me als OP schrijver door uw uitlating voornoemd tot de groep van rechtse honden gerekend en als zodanig ernstig gestigmatiseerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoho, lees jij mijn reactie nog eens even goed door vriend. Ik zeg nergens dat ik specifiek jou bedoel.
Dat is minder dan mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
True, gelukkig maar een tientje verspeeld.
Dan wil ik bij deze zeggen dat ik jou niet bedoel, maar figuren als skattebout. Zo goed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niettemin vind ik de directe vergelijking tussen rechts, honden en vermeend goed vinden dat er iemand is overvallen mank gaan. Bovendien voel ik me als OP schrijver door uw uitlating voornoemd tot de groep van rechtse honden gerekend en als zodanig ernstig gestigmatiseerd.
Het is dat ik geen homo ben anders had ik enige vunzige uitlatingen gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze zeggen dat ik jou niet bedoel, maar figuren als skattebout. Zo goed?
Zie je wel dat rechtse en linkse mensen toch nog goed met elkaar kunnen opschieten!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is dat ik geen homo ben anders had ik enige vunzige uitlatingen gedaan
Maar dat geldt alleen als ze allebei homo zijn, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zie je wel dat rechtse en linkse mensen toch nog goed met elkaar kunnen opschieten!
Even goeie vrienden zijn kan toch ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen als ze allebei homo zijn, toch?
Mensen die zeggen dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren zijn toch sowieso allemaal Nazis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die stemmen op PVV omdat ze denken dat dit problemen met Marokkaanse jongeren verhelpt
Ik ben links, maar mij hoor je zeker niet ontkennen dat er problemen zijn. Alleen de oplossingen van de PVV zijn gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren zijn toch sowieso allemaal Nazis?
Als rechtgeaarde rechtsmensch moet jij het toch juist prachtig vinden dat er zulke vormen van klassejustitie bestaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets () was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.
Wat mij verder opvalt is het volgende.
1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.
2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Pietverdriet weet dat de tasjesrover waarschijnlijk wel wist dat dat toch niets uitmaakt in Nederland?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
TS weet dat de tasjesrover zulks een groot licht was dat ie op zijn eigen brommer op rooftocht ging?
Nee, hoe ze het brengen is achterlijk. Maar een flink aantal punten snijden wel degelijk hout. Het is niet voor niets dat een aantal punten van de PVV ook door linkse partijen zijn overgenomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben links, maar mij hoor je zeker niet ontkennen dat er problemen zijn. Alleen de oplossingen van de PVV zijn gewoon achterlijk.
Mwah, dat zou ik niet zo snel zeggen. De SP is al 40 jaar lang tegen de arbeidsmigratie van gastarbeiders. Voor de mensen die er al waren eisten zij een goed integratiebeleid, die er nooit gekomen is. Het is dat Fortuyn het integratieprobleem zo groots heeft aangekaart, want anders hoorde je nu nog steeds alleen de SP erover.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, hoe ze het brengen is achterlijk. Maar een flink aantal punten snijden wel degelijk hout. Het is niet voor niets dat een aantal punten van de PVV ook door linkse partijen zijn overgenomen.
Hoezo is de Hollandse boy nu ineens het slachtoffer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef pipojansen het volgende:
wat een bullshit weer. Als er 1 ding is dat in de media breed wordt uitgemeten is het wel wanneer er een bepaalde groepering in de samenleving iets doet wat niet door de beugel kan. Nu dat er geen mededelingen wordt gedaan over de achtergrond van de dader is de gezonde hollandse boy ineens het slachtoffer. wat zielig, hier neem een tijltje <snik snik>
Tuurlijk wel, maar dat is het punt ook niet. Het punt is dat enige fatsoenlijke politie actie niet voor de gewone man beschikbaar is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso mensen die denken dat als Geert zou worden overvallen (alsof dat kan met zijn leger bodyguards) de politie niet diezelfde middag de dader nog zou hebben
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dat is het punt ook niet. Het punt is dat enige fatsoenlijke politie actie niet voor de gewone man beschikbaar is.
Ze heeft haar Prius alweer ingeruild voor een onzuinige zuipende Mercedes uit de jaren '80.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets () was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.
Voor een rechtse politica zouden ze dit ook gedaan hebben, bovendien komt het bij Jan met de Pet ook weleens voor dat de daders diezelfde middag worden aangehouden. Statistisch gezien zegt dit dus niks.quote:Wat mij verder opvalt is het volgende.
1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.
Dit mes snijdt aan 2 kanten, namelijk dat iedereen automatisch aanneemt dat het over marokanen gaat slaat ook nergens op, ze zijn wel meer vertegenwoordigd in dit soort criminaliteit, maar niet alomvertegenwoordigd. Andersom geldt hier inderdaad wat je zegt.quote:2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |