abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92967501
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Eens. Ik ben eens een keer opgelicht, toen ik daarvan aangifte wilde doen stond er ook zo'n uitgerangeerde, oververmoeide vetklep voor me die me stamelend vertelde dat hij vond dat dat een civiele zaak was." Op mijn vraag of oplichting dan geen misdrijf was volgens het WvS, herhaalde zijn betoog weer.
Ik heb er in die tijd regelmatig over gedacht om de gesprekken op te nemen en online te zetten. Het ging in dit geval om een kennis immigrante die hier kwam om te werken bij een multinational. Helaas ontmoette ze de verkeerde type, hij sloeg haar. Het was zo erg dat de straat besloot om met zijn alle aangifte doen, keer op keer. Ik hoor het die kankerkneus van een wijkagent nog zeggen ''misschien vindt ze het wel lekker'' terwijl hij achteroverleunde zodat zijn vette buik goed naar voren stak en aan zijn vieze vettige grijze snor draaide :')

En hoevaak buurtbewoners wel niet afgeraden werd om een melding te maken. Want dan werd het een grote melding :r

Uiteindelijk is het ''zelf'' opgelost
^O^
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:59:35 #122
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92968072
Al die rechtse honden in dit topic die het geweldig vinden dat er iemand is overvallen waar ze het toevallig niet mee eens zijn. :') Toont maar weer eens aan dat dit soort verbitterde en wraakzuchtige figuren alleen maar uit zijn op nóg meer ellende. _O-
pi_92968303
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Al die rechtse honden in dit topic die het geweldig vinden dat er iemand is overvallen waar ze het toevallig niet mee eens zijn. :') Toont maar weer eens aan dat dit soort verbitterde en wraakzuchtige figuren alleen maar uit zijn op nóg meer ellende. _O-
Hoho, lees jij het topic nog eens even goed door vriend. Ik zeg nergens dat ik het goed vind dat er iemand overvallen is. En dan noem je mij een rechtse hond?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:06:39 #124
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92968419
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoho, lees jij het topic nog eens even goed door vriend. Ik zeg nergens dat ik het goed vind dat er iemand overvallen is. En dan noem je mij een rechtse hond?
Hoho, lees jij mijn reactie nog eens even goed door vriend. Ik zeg nergens dat ik specifiek jou bedoel.
pi_92968489
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh, doe eens even een paar voorbeelden waar Bep met kenteken naar huis is gestuurd en 't rotjochie nog vrij rondloopt dan...please?
Mijn vader is naar de politie geweest met een getuige en een kenteken van de auto die tegen zijn auto is aangereden op de parkeerplaats en er vervolgens vandoor ging. De dader was duidelijk, maar er werd verder niets mee gedaan omdat er maar één getuige was, en een naam krijgen kon ook niet om de schade te verhalen omdat dat in strijd zou zijn met privacy.
Geen referral hier.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:08:53 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92968516
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Mijn vader is naar de politie geweest met een getuige en een kenteken van de auto die tegen zijn auto is aangereden op de parkeerplaats en er vervolgens vandoor ging. De dader was duidelijk, maar er werd verder niets mee gedaan omdat er maar één getuige was, en een naam krijgen kon ook niet om de schade te verhalen omdat dat in strijd zou zijn met privacy.
Maar jij kunt niet pokeren, dus dat telt niet :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_92968561
Mensen die stemmen op PVV omdat ze denken dat dit problemen met Marokkaanse jongeren verhelpt :')
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
pi_92968615
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

Maar jij kunt niet pokeren, dus dat telt niet :D
True, gelukkig maar een tientje verspeeld :D.
Geen referral hier.
pi_92968653
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoho, lees jij mijn reactie nog eens even goed door vriend. Ik zeg nergens dat ik specifiek jou bedoel.
Niettemin vind ik de directe vergelijking tussen rechts, honden en vermeend goed vinden dat er iemand is overvallen mank gaan. Bovendien voel ik me als OP schrijver door uw uitlating voornoemd tot de groep van rechtse honden gerekend en als zodanig ernstig gestigmatiseerd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:14:23 #130
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92968752
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

True, gelukkig maar een tientje verspeeld :D.
Dat is minder dan mij :D Nja , goed was niet gemeen bedoeld he :P
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:21:14 #131
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92969053
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niettemin vind ik de directe vergelijking tussen rechts, honden en vermeend goed vinden dat er iemand is overvallen mank gaan. Bovendien voel ik me als OP schrijver door uw uitlating voornoemd tot de groep van rechtse honden gerekend en als zodanig ernstig gestigmatiseerd.
Dan wil ik bij deze zeggen dat ik jou niet bedoel, maar figuren als skattebout. Zo goed?
pi_92969631
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Dan wil ik bij deze zeggen dat ik jou niet bedoel, maar figuren als skattebout. Zo goed?
Het is dat ik geen homo ben anders had ik enige vunzige uitlatingen gedaan *;
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:36:55 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92969803
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is dat ik geen homo ben anders had ik enige vunzige uitlatingen gedaan *;
Zie je wel dat rechtse en linkse mensen toch nog goed met elkaar kunnen opschieten! O+
pi_92970018
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zie je wel dat rechtse en linkse mensen toch nog goed met elkaar kunnen opschieten! O+
Maar dat geldt alleen als ze allebei homo zijn, toch? :{
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:42:06 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92970076
TS weet dat de tasjesrover zulks een groot licht was dat ie op zijn eigen brommer op rooftocht ging?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:42:23 #136
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92970093
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar dat geldt alleen als ze allebei homo zijn, toch? :{
Even goeie vrienden zijn kan toch ook? ;(
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:43:43 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92970181
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mensen die stemmen op PVV omdat ze denken dat dit problemen met Marokkaanse jongeren verhelpt :')
Mensen die zeggen dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren zijn toch sowieso allemaal Nazis?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:46:06 #138
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92970297
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat er problemen zijn met Marokkaanse jongeren zijn toch sowieso allemaal Nazis?
Ik ben links, maar mij hoor je zeker niet ontkennen dat er problemen zijn. Alleen de oplossingen van de PVV zijn gewoon achterlijk.
pi_92970298
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets ( :') ) was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.

Wat mij verder opvalt is het volgende.

1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.

2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Als rechtgeaarde rechtsmensch moet jij het toch juist prachtig vinden dat er zulke vormen van klassejustitie bestaan?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_92971507
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
TS weet dat de tasjesrover zulks een groot licht was dat ie op zijn eigen brommer op rooftocht ging?
Pietverdriet weet dat de tasjesrover waarschijnlijk wel wist dat dat toch niets uitmaakt in Nederland?

En dat het daarom des te sneuer is dat alle mogelijke politiemiddelen wel worden ingezet als het om een linkse politica gaat?
pi_92971568
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben links, maar mij hoor je zeker niet ontkennen dat er problemen zijn. Alleen de oplossingen van de PVV zijn gewoon achterlijk.
Nee, hoe ze het brengen is achterlijk. Maar een flink aantal punten snijden wel degelijk hout. Het is niet voor niets dat een aantal punten van de PVV ook door linkse partijen zijn overgenomen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:14:42 #142
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92971758
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, hoe ze het brengen is achterlijk. Maar een flink aantal punten snijden wel degelijk hout. Het is niet voor niets dat een aantal punten van de PVV ook door linkse partijen zijn overgenomen.
Mwah, dat zou ik niet zo snel zeggen. De SP is al 40 jaar lang tegen de arbeidsmigratie van gastarbeiders. Voor de mensen die er al waren eisten zij een goed integratiebeleid, die er nooit gekomen is. Het is dat Fortuyn het integratieprobleem zo groots heeft aangekaart, want anders hoorde je nu nog steeds alleen de SP erover. ;)
pi_92971870
wat een bullshit weer. Als er 1 ding is dat in de media breed wordt uitgemeten is het wel wanneer er een bepaalde groepering in de samenleving iets doet wat niet door de beugel kan. Nu dat er geen mededelingen wordt gedaan over de achtergrond van de dader is de gezonde hollandse boy ineens het slachtoffer. wat zielig, hier neem een tijltje <snik snik>
pi_92971947
Wie is femke halsema :{

Ken alleen Koning Wilders
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_92972498
Sowieso mensen die denken dat als Geert zou worden overvallen (alsof dat kan met zijn leger bodyguards) de politie niet diezelfde middag de dader nog zou hebben :')
Ga weg
pi_92972514
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:16 schreef pipojansen het volgende:
wat een bullshit weer. Als er 1 ding is dat in de media breed wordt uitgemeten is het wel wanneer er een bepaalde groepering in de samenleving iets doet wat niet door de beugel kan. Nu dat er geen mededelingen wordt gedaan over de achtergrond van de dader is de gezonde hollandse boy ineens het slachtoffer. wat zielig, hier neem een tijltje <snik snik>
Hoezo is de Hollandse boy nu ineens het slachtoffer? :?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:39:10 #147
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_92972867
-Edit, verkeerde topic. :')-
pi_92973387
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso mensen die denken dat als Geert zou worden overvallen (alsof dat kan met zijn leger bodyguards) de politie niet diezelfde middag de dader nog zou hebben :')
Tuurlijk wel, maar dat is het punt ook niet. Het punt is dat enige fatsoenlijke politie actie niet voor de gewone man beschikbaar is.
pi_92974106
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar dat is het punt ook niet. Het punt is dat enige fatsoenlijke politie actie niet voor de gewone man beschikbaar is.
Terechte klacht.
celebrate your money
pi_92975542
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets ( :') ) was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.
Ze heeft haar Prius alweer ingeruild voor een onzuinige zuipende Mercedes uit de jaren '80. :')

quote:
Wat mij verder opvalt is het volgende.

1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.
Voor een rechtse politica zouden ze dit ook gedaan hebben, bovendien komt het bij Jan met de Pet ook weleens voor dat de daders diezelfde middag worden aangehouden. Statistisch gezien zegt dit dus niks.
quote:
2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Dit mes snijdt aan 2 kanten, namelijk dat iedereen automatisch aanneemt dat het over marokanen gaat slaat ook nergens op, ze zijn wel meer vertegenwoordigd in dit soort criminaliteit, maar niet alomvertegenwoordigd. Andersom geldt hier inderdaad wat je zegt. :)
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')