En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar istie weer met pro links geneuzel...
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.
Oh, en daar in Marokko is het nu volledig leeg volgens jou?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt, de rest van de marokkanen zit hier
Waarom moeten die woorden nu weer samen in een zin?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef leRomein het volgende:
[..]
En daar is die kankermongool weer met z'n pro Wilders poep.
"Door jou zo geliefde marokjes"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.
Waarom zou je in hemelsnaam op vrijdagmiddag vuurwerk afsteken?
Waarom moet je continu schreeuwen tegen alles en iedereen?
Opsodemieteren met die lui.
Vuilnis is, het meer niet.
Dat vuurwerk hé?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zolang mijn woonomgeving wordt verziekt door die door jou zo geliefde marokjes etc zal ik blijven strijden tegen de overlast die die groep veroorzaakt.
Waarom zou je in hemelsnaam op vrijdagmiddag vuurwerk afsteken?
Waarom moet je continu schreeuwen tegen alles en iedereen?
Opsodemieteren met die lui.
Vuilnis is, het meer niet.
Je mist het sarcasme in mijn postquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:09 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Oh, en daar in Marokko is het nu volledig leeg volgens jou?
Dan zou ik het meteen koloniseren.
Het allochtone tuig in dit land schreeuwt niet alleen hoor?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:12 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat vuurwerk hé?
Daar komen al jouw blanke Nederlandse vrienden al jaren voor over de grens met Belgie om het illegaal te kopen.
Verder: "ze schreeuwen"! Oh mijn god zeg, een paar pubers schreeuwen. Nu gaat echt de hele wereld ten onder. Wat een verschrikking zeg, dat schreeuwen. Wat een "vuilnis".
Kan je nu werkelijk niets anders dan een onnozele smilie plaatsen zodra je sommige namen voorbij ziet komen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:11 schreef Michielos het volgende:
Skattebaut & Vogeltjesdans:___ !!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je nu werkelijk niets anders dan een onnozele smilie plaatsen zodra je sommige namen voorbij ziet komen?
Je zou trouwens nog reageren op mijn pm.
Vergeet nu gewoon dat je met linksmensen normaal kunt praten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan je nu werkelijk niets anders dan een onnozele smilie plaatsen zodra je sommige namen voorbij ziet komen?
Je zou trouwens nog reageren op mijn pm.
Tijd dat die smileys eens worden afgepakt van linksmensen.quote:
? nog steeds.quote:
Ik was er al, dus jij bent er WEER!quote:
Ik doe toch de uitspraak, niet jij..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik was er al, dus jij bent er WEER!
Tja, ik begin er nu toch echt ook in te geloven... Eerst dacht ik dat Michielos nog een beetje hersens had, maar helaas blijkt hij liever zijn onderbuikongenoegens hier kenbaar te maken door met smilies te strooien, in plaats van inhoudelijk te reageren of zich desnoods afzijdig te houden uit een discussie waar hij geen zinvolle bijdrage aan weet te leveren. Je kunt je afvragen wat dat over hem zegt he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet nu gewoon dat je met linksmensen normaal kunt praten.
Dat is verspilde moeite.
Godwinnen, bashen, ontkennen, racismekaart trekken etc.
Wat zegt dat dan over mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja, ik begin er nu toch echt ook in te geloven... Eerst dacht ik dat Michielos nog een beetje hersens had, maar helaas blijkt hij liever zijn onderbuikongenoegens hier kenbaar te maken door met smilies te strooien, in plaats van inhoudelijk te reageren of zich desnoods afzijdig te houden uit een discussie waar hij geen zinvolle bijdrage aan weet te leveren. Je kunt je afvragen wat dat over hem zegt he.
Vul jij het maar voor jezelf in. Ik en de anderen hier denken er het onze van. Ik vind je in elk geval een ruggegraatloos slap ventje dat op een kinderachtige manier probeert sommige mensen belachelijk te maken, omdat hij de door hen bij hem opgeroepen onderbuikgevoelens niet kan verenigen met zijn beperkte gedachtegang en belemmerende overtuigingen.quote:
Misschien heeft hij gewoon een beetje reiki nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vul jij het maar voor jezelf in. Ik en de anderen hier denken er het onze van. Ik vind je in elk geval een ruggegraatloos slap ventje dat op een kinderachtige manier probeert sommige mensen belachelijk te maken, omdat hij de door hen bij hem opgeroepen onderbuikgevoelens niet kan verenigen met zijn beperkte gedachtegang en belemmerende overtuigingen.
quote:
Eens met dit deel van de klacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag in een artikel op nu.nl: Femke Halsema overvallen door scootertuig. Dat is natuurlijk niet leuk voor haar, maar wat ik wel leuk vind is dat die "knuffel het tuig" schreeuwende ex-politica nu zelf eens het slachtoffer is geworden en zelf eens mag voelen hoe het is om geconfronteerd te worden met dergelijk tuig. (Wat jammer dat een antiklacht niet meer mag.) Het is dat ze met haar fiets () was, anders had ze haar Prius vast wel in de achteruit gezet.
Wat mij verder opvalt is het volgende.
1) Het tuig is diezelfde avond nog opgepakt door de politie. Nu kan het opeens wel, als het om een linkse politica gaat wordt ineens wel alles op alles gezet om de daders in de kraag te vatten. Als Jan met de pet aangifte gaat doen mag hij blij zijn als een vermoeide obesitas eenstreper met zijn dikke worstenvingers eens onder luid gezucht het proces verbaal wil intikken.
2) Er wordt ten zoveelste male zorgvuldig vermeden dat het waarschijnlijk weer om marokkaans scootertuig gaat. Waarom denk ik dat? Simpelweg omdat als zoiets om Nederlandse jongeren gaat, dat altijd zeer uitvoerig wordt benadrukt in de linkse media ("Nederlandse jongeren! Hoor je? Nederlands! Niet marokkaan! Zo! Hee! Haha! We kunnen eens roepen dat het een keer niet om marokkanen gaat.")
Zelfs met de worstenvingers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:56 schreef leRomein het volgende:
[..]
Eens met dit deel van de klacht.
Jij hebt duidelijk nooit, met een obese incompetente eenstreper te maken gehad. Die je vooral aanmoedigt om geen aangifte te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon roepen om je maar af te zetten of omdat je het gewend bent.
De politie had alles kant en klaar en hoefde nog maar aan te bellen om dat gastje op te pakken.
Wat ik al zei: ik ben blij dat ik niet zo verbitterd ben en mij de calimero-houding niet heb aangemeten. Als jullie uit de puberteit zijn komt dat bij jullie ook nog wel.
Eens. Ik ben eens een keer opgelicht, toen ik daarvan aangifte wilde doen stond er ook zo'n uitgerangeerde, oververmoeide vetklep voor me die me stamelend vertelde dat hij vond dat dat een civiele zaak was." Op mijn vraag of oplichting dan geen misdrijf was volgens het WvS, herhaalde zijn betoog weer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nooit, met een obese incompetente eenstreper te maken gehad. Die je vooral aanmoedigt om geen aangifte te doenOok al zijn er nog zoveel getuigen, die foto's en een kentekennummer konden leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |