abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93028566
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Pietverdriet weet dat de tasjesrover waarschijnlijk wel wist dat dat toch niets uitmaakt in Nederland?

En dat het daarom des te sneuer is dat alle mogelijke politiemiddelen wel worden ingezet als het om een linkse politica gaat?
Je denkt dat wanneer het een rechtse politicus was, laten we zeggen Mark Rutte of Maxime Verhagen, dat de politie anders had gereageerd?
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_93028640
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

GL ontkent de problemen al sinds jaar en dag behoorlijk.
Nee hoor, Luistert maar eens naar Tofik Dibi.
pi_93029480
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Roep eens geen dingen die niks met moslims te maken hebben om te bewijzen dat de moslims ons aan het terroriseren zijn.
Oow ja en laat me je nu meteen eens voor eens en voor altijd uitleggen wat de "paar goeden" tegen mensen als jij hebben. Het is niet dat ze zich aangesproken voelen. Het is dat ze niet de behoefte voelen om bij voorbaat als klootzak beschouwd te worden en te moeten bewijzen aan jou dat ze dat niet zijn.
Nou, dat klopt natuurlijk niet helemaal. Als je kijkt naar het door skattebout gestelde probleem, zie je dat de gemene deler wel degelijk de moslims zijn. Daarmee zeg ik niet dat alle moslims terroristen zijn, wel dat deze groep relatief zwaar oververtegenwoordigd is als oorzaak van de problematiek. En daar mag best wat van gezegd worden, sterker nog ik vind dat daar keihard tegen opgetreden moet worden. Dat daarmee een grote groep mensen wordt aangepakt is het gevolg van de moslims zelf: zij kiezen er immers zelf voor om zich zo te gedragen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:01:26 #279
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93029812
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nou, dat klopt natuurlijk niet helemaal. Als je kijkt naar het door skattebout gestelde probleem, zie je dat de gemene deler wel degelijk de moslims zijn. Daarmee zeg ik niet dat alle moslims terroristen zijn, wel dat deze groep relatief zwaar oververtegenwoordigd is als oorzaak van de problematiek. En daar mag best wat van gezegd worden, sterker nog ik vind dat daar keihard tegen opgetreden moet worden. Dat daarmee een grote groep mensen wordt aangepakt is het gevolg van de moslims zelf: zij kiezen er immers zelf voor om zich zo te gedragen.
Met die logica kan ik de christenen de schuld geven van de slavernij en de holocaust. Nu jij weer. :9

Wanneer je zo in groepen praat klinkt dit voor jou misschien logisch, maar laat me uitleggen hoe ik dit lees. Moslim A doet iets moslim B wordt bestraft, het is moslim B zijn eigen schuld want moslim A heeft er immers zelf voor gekozen zich zo te gedragen.
pi_93030304
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Met die logica kan ik de christenen de schuld geven van de slavernij en de holocaust. Nu jij weer. :9
Dat zal ik ook niet ontkennen. Met het verschil dat de holocaust alweer 65 jaar achter ons ligt en de slavernij pakweg 150 jaar, en dat de moslims daarentegen nog steeds voor problemen zorgen.

quote:
Wanneer je zo in groepen praat klinkt dit voor jou misschien logisch, maar laat me uitleggen hoe ik dit lees. Moslim A doet iets moslim B wordt bestraft, het is moslim B zijn eigen schuld want moslim A heeft er immers zelf voor gekozen zich zo te gedragen.
Eh nee, maar als je iets uitvreet, je gepakt wordt en je bent een moslim, dan moet je niet raar opkijken als je daar uiteindelijk als groep op aangekeken wordt. Als een Hells Angel aan ziet komen lopen kijk je ook wel uit, dan ga je je ook niet eerst afvragen of die persoon toevallig een goede Hells Angel is.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:22:52 #281
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93031090
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zal ik ook niet ontkennen. Met het verschil dat de holocaust alweer 65 jaar achter ons ligt en de slavernij pakweg 150 jaar, en dat de moslims daarentegen nog steeds voor problemen zorgen.
Je vind echt dat je christenen de schuld kan geven van slavernij en de holocaust? :{

quote:
[..]

Eh nee, maar als je iets uitvreet, je gepakt wordt en je bent een moslim, dan moet je niet raar opkijken als je daar uiteindelijk als groep op aangekeken wordt.
Waarom moet dat uberhaupt je kan die persoon toch best als individu zien?

quote:
Als een Hells Angel aan ziet komen lopen kijk je ook wel uit, dan ga je je ook niet eerst afvragen of die persoon toevallig een goede Hells Angel is.
Tsja ik snap de logica erachter wel, maar zodra je zelf tot de groep behoort die negatief aangekeken wordt is het een stuk moeilijker om "dan moeten ze zich maar gedragen"als argument te accepteren. Vooral aangezien de mensen die het hardst roepen dat je het maar voor lief moet nemen dat mensen je bevooroordeeld bejegenen dezelfde mensen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat mensen juist hierdoor wat minder reden zien om zich aan de wet te houden dan anderen.
pi_93031700
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Je vind echt dat je christenen de schuld kan geven van slavernij en de holocaust? :{
Je mist wat ik wil zeggen. Ik zal geen enkele groep initieel aanvallen. Maar als ik zie dat verschillende individuen, welke zichzelf tot een groep rekenen, er een potje van maken, dan vind ik het niet vreemd dat uiteindelijk dat gedrag als kenmerk van de groep wordt genoemd.

quote:
Waarom moet dat uberhaupt je kan die persoon toch best als individu zien?
Dat is lief van je, maar helaas werkt het niet zo. In een samenleving van 50 mensen kan dat misschien nog. In een complexe maatschappij van meer dan 16 miljoen kan dat echt niet meer, daar moet je complexe vraagstukken op groepsniveau beheersen.

quote:
Tsja ik snap de logica erachter wel, maar zodra je zelf tot de groep behoort die negatief aangekeken wordt is het een stuk moeilijker om "dan moeten ze zich maar gedragen"als argument te accepteren. Vooral aangezien de mensen die het hardst roepen dat je het maar voor lief moet nemen dat mensen je bevooroordeeld bejegenen dezelfde mensen zijn die zich niet voor kunnen stellen dat mensen juist hierdoor wat minder reden zien om zich aan de wet te houden dan anderen.
Het is inderdaad lullig dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:46:46 #283
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93032402
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je mist wat ik wil zeggen. Ik zal geen enkele groep initieel aanvallen. Maar als ik zie dat verschillende individuen, welke zichzelf tot een groep rekenen, er een potje van maken, dan vind ik het niet vreemd dat uiteindelijk dat gedrag als kenmerk van de groep wordt genoemd.
Daar denk ik dus anders over. Vooral wanneer het geen meerderheid behelst. En ik wil ook niet zeggen dat het niet waar is dat een groot deel van de Marokkaanse jongeren zich misdraagt. Ik wil zeggen dat het geen reet met de islam te maken heeft.

quote:
[..]

Dat is lief van je, maar helaas werkt het niet zo. In een samenleving van 50 mensen kan dat misschien nog. In een complexe maatschappij van meer dan 16 miljoen kan dat echt niet meer, daar moet je complexe vraagstukken op groepsniveau beheersen.
Wat is dan in deze complexe maatschappij het wezenlijke verschil tussen een Marokkaan die iemand in elkaar slaat en een Nederlander die iemand in elkaar slaat (de Marokkaan doet het met zijn familie hihi :P maar wel serieus dus)?

quote:
[..]

Het is inderdaad lullig dat de goeden moeten lijden onder de kwaden.
Jups en dat is eigenlijk helemaal niet nodig, maar voor een buitenstaander is het makkelijk om toch te generaliseren en het feit dat de goeden onder de kwaden lijden niet zo erg te vinden.
pi_93040453
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:27 schreef skattebaut het volgende:

[..]

In NL bestaat er maar een links, en dat is extreem links.

Ontstaat er daardoor uiteindelijk een rechtse partij, wordt die gemakshalve ook maar meteen extreem rechts genoemd... (door links uiteraard)

Het is overigens afgelopen met handel drijven.
Het is hoogste tijd voor snoeiharde actie.

Afreken dat linkse uitvreterparadijs. NU!
Om te huilen, deze kerel.
celebrate your money
  zondag 20 februari 2011 @ 02:04:27 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93041439
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu altijd dat je het VMBO moest afmaken :')
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  zondag 20 februari 2011 @ 02:06:48 #286
236046 NotYou
tigerblood
pi_93041499
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Michielos het volgende:
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu dat je het VMBO moest afmaken :')
Een echte man maakt alleen andere mannen af, dat én vechtkampen. _O_
Je suis Charlie Sheen
  zondag 20 februari 2011 @ 02:07:56 #287
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93041534
quote:
10s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:06 schreef NotYou het volgende:

[..]

Een echte man maakt alleen andere mannen af, dat én vechtkampen. _O_
;) _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_93042077
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 02:04 schreef Michielos het volgende:
Kijk Skattebaut, en daarom zei je moeder nu altijd dat je het VMBO moest afmaken :')
celebrate your money
pi_93048866
Nogmaals de vraag aan de huillies, Zou bij een rechtse politicus á Rutte of Verhagen de politie anders hebben gereageerd dan bij een linkse?
pi_93049812
quote:
Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef WJMW het volgende:
Nogmaals de vraag aan de huillies, Zou bij een rechtse politicus á Rutte of Verhagen de politie anders hebben gereageerd dan bij een linkse?
Zeg kneus, waar het hier omgaat is dat onze linkse boom en mocroknuffelaar zelf is overvallen door die mocro's van d'r. En dat die mocro's binnen no time zijn opgepakt, de gewone burger was door de politie naar huis gestuurd.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:10:49 #291
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93049880
quote:
15s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg kneus, waar het hier omgaat is dat onze linkse boom en mocroknuffelaar zelf is overvallen door die mocro's van d'r. En dat die mocro's binnen no time zijn opgepakt, de gewone burger was door de politie naar huis gestuurd.
Jij was toch zelf een mocro? :9
Het punt is trouwens dat er geroepen wordt dat ze snel geholpen is omdat ze een linkse politica is terwijl ze eigenlijk snel geholpen is omdat ze een politica is en eigenlijk kan ik dat de politie niet geheel kwalijk nemen.
pi_93050145
quote:

[..]

Hee zeepoog, roep je dit nu gewoon maar omdat het woord 'links' in groenlinks zit of omdat je daadwerkelijk weet wat de standpunten van die partij zijn? Als er één partij aan het vernieuwen is geweest dan is het GL wel.
Ga weg
pi_93050188
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Jij was toch zelf een mocro? :9
Het punt is trouwens dat er geroepen wordt dat ze snel geholpen is omdat ze een linkse politica is terwijl ze eigenlijk snel geholpen is omdat ze een politica is en eigenlijk kan ik dat de politie niet geheel kwalijk nemen.
Nee, dat zei ik niet. Ik zei weliswaar dat FH links is, maar niet dat ze daarom snel geholpen is. Ik zei (en dat heb ik hier ook meerdere keren herhaald) dat ze zo snel geholpen is omdat ze politica is. Waarbij de signatuur inderdaad niet uitmaakt.
  zondag 20 februari 2011 @ 12:37:32 #294
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93050752
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet. Ik zei weliswaar dat FH links is, maar niet dat ze daarom snel geholpen is. Ik zei (en dat heb ik hier ook meerdere keren herhaald) dat ze zo snel geholpen is omdat ze politica is. Waarbij de signatuur inderdaad niet uitmaakt.
Oke, ik heb ook niet het hele topic gelezen hoor dus ik geloof je op je woord, maar dat was dus waar WJMW op doelde. Weet alleen niet of hij het ook over jou had want volgens mij hadden meerderen het erover dat ze een linkse politica is.
pi_93051065
sjonge jonge zeg, tuurlijk word ze sneller geholpen omdat ze politica is!

Wilders krijgt toch ook dure beveiliging van onze belastingcentjes. Dat krijg je als gewone burger ook niet hoor, als je bedreigd word.
pi_93051601
quote:

[..]

Echt waar, we gaan schelden zonder reden? Fijne vent ben jij!
Mocroknuffelaar? Heb je ooit weleens iets gelezen van het partijprogramma van GL?
pi_93051699
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef WJMW het volgende:
Jij snapt het punt niet.

Als Halsema de volgende keer ook nog bruut wordt verkracht door een aantal bontkraagjes en dan zo hard anaal wordt uitgewoond dat ze vier maanden niet meer fatsoenlijk kan zitten, zal ze ook wel wat realistischer worden als het gaat om de aanpak van criminaliteit.
pi_93052181
quote:
Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij snapt het punt niet.

Als Halsema de volgende keer ook nog bruut wordt verkracht door een aantal bontkraagjes en dan zo hard anaal wordt uitgewoond dat ze vier maanden niet meer fatsoenlijk kan zitten, zal ze ook wel wat realistischer worden als het gaat om de aanpak van criminaliteit.
Dit dus, gezien het feit dat die mocro's onmiddelijk zijn opgepakt, betwijfel ik of ze wat realistischer is geworden.
  zondag 20 februari 2011 @ 13:11:36 #299
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_93052276
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dit dus, gezien het feit dat die mocro's onmiddelijk zijn opgepakt, betwijfel ik of ze wat realistischer is geworden.
Wat is realistisch? Uitzetten? Ik wil wel tekenen hoor. :)
  zondag 20 februari 2011 @ 14:50:38 #300
97079 Jeff89
Conquer All
pi_93057052
Dicht met deze bullshit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')