Ik heb namens FOK! een brief op hoge poten gestuurd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, schreeuwen op internet helpt.
quote:
Dat Van Pallandt komt mij ook bekend voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klinkt me toch wel bekend.
Die hakken zijn al in menig doos verdwenen... en dan bedoel ik geen schoenendoosquote:
Zijn adellijke naam is toch al lang bekend?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Van Pallandt komt mij ook bekend voor.
Nou ik bedoel ergens anders van, bekende naam.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn adellijke naam is toch al lang bekend?
Het is echt een bendequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze lullen on stream gewoon met een cameraman!
Ik kijk streams, dan heb je geen last van de reclames en het gestuntel van Bartquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Want nu die aankondiging geweest is kijken er meer mensen reclame?
Het zou ook wel zuur zijn, na die missie dat hij moest doen alsof hij de rest niet moest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Jurien leek me een leuke vent waar we wat van konden verwachten....helaas niet dus!
Er is echt nog erg veel aan te merken op techniek en presentatie, maar ik moet zeggen dat ik het écht wel entertaining vind!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een leuke uitzending
Ja, het was tenenkrommendquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
Wat een slechte show...Die stem lult gewoon door renate heen
Ja dus??? Dit was de slechtste live uitzending ooit. Zelden zoveel tenenkrommende stiltes gezien en gestuntel vn de presentators.quote:
Da's wel een beetje faal hè, zo'n mobiele febo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze lullen on stream gewoon met een cameraman!
Vindt het wel tof dat we dat mee mogen kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:49 schreef Pizzalucht het volgende:
Normaal zou hier dus een streamlock op komen, maar die zijn ze vergeten
Inderdaad, ze hadden die Bart nooit moeten kiezen als ze echt een goede show willenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja dus??? Dit was de slechtste live uitzending ooit. Zelden zoveel tenenkrommende stiltes gezien en gestuntel vn de presentators.
Neuh, dit is het autististische kindje van de 2 slechtste live uitzendingen evah!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ja dus??? Dit was de slechtste live uitzending ooit. Zelden zoveel tenenkrommende stiltes gezien en gestuntel vn de presentators.
Ik hoorde het op de achtergrondquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
Een reclame om te stemmen op tv_______________!
haha ik ga nu stemmen hoorquote:
Juist niet, hilarische streams nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Dat ik het ooit nog zou zeggen, maar geef mij maar de FEBO
Brief 2 op hoge poten is de deur uit!quote:
en van Bart kan ik het totaal niet hebben, kun je nagaan de dagelijkse uitzending is niet eens livequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gestuntel heerlijk. Kan er om
lachen. Erg aandoenlijk
Bij sytycd erger ik me er aan. Nu kan
Ik t hebben. Geen idee waarom. Renate maakt het draagbaar. Heerlijke dozigheid.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
febo was gaafquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ik zit er ook op die manier in, en vind het ook verder wel leuk gedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het gestuntel heerlijk. Kan er om
lachen. Erg aandoenlijk
Bij sytycd erger ik me er aan. Nu kan
Ik t hebben. Geen idee waarom. Renate maakt het draagbaar. Heerlijke dozigheid.
Ja, ze zijn beide slecht....quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ze hebben een klik. Of zoiets.
Nee Piet...dit is gewoon verdrietigquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, hilarische streams nu.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Waarom let niemand op het scherm?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paint?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha flauw..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kanonne.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een warboelquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat ophopen van posts op fok! tegenwoordig zo ontieglijk KUT, niet te filmen!
Misschien komt het omdat ik de uitzending niet kijk, maar ik vind dit amateuristisch gedoe wel grappig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het onprofessioneel en het geeft mensen een reden om dit programma terecht af te kraken en pauper te noemen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik de uitzending niet kijk, maar ik vind dit amateuristisch gedoe wel grappig.
Ja, net mijn instellingen nog eens bekeken. 50 per pagina. Klopt niks van..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind dat ophopen van posts op fok! tegenwoordig zo ontieglijk KUT, niet te filmen!
auto update uitzetten scheelt enorm!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit hier met 3 schermenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik kan geen streams kijken en fokken tegelijk op mijn laptopwordt mijn scherm zo klein.
Pfff heb er lang over gedaan om er iets over te zeggen maar echt puinhoop, een melding in beeld waar je dan maar ja op zegt, dan f5 en kom je terecht waar je helemaal niet terecht wilt komen! Bagger!quote:
Automatische update aanzetten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Pfff heb er lang over gedaan om er iets over te zeggen maar echt puinhoop, een melding in beeld waar je dan maar ja op zegt, dan f5 en kom je terecht waar je helemaal niet terecht wilt komen! Bagger!
Joannequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Cynthia is de volgende die exit gaat denk ik zo
Dit iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:55 schreef faptist het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de stemrondes een paar dagen te vroeg zijn.
Heb het idee dat ze nog niet eens gestart zijn en er moet er al eentje weg.
Als Gerard weg gaat wordt het volgens mij vrij stil in huis.
Philip heeft tot nu toe de beste ideeen over de geheimen van zijn medebewoners en Jurien heeft gewoon een klote start gehad. Al is hij echt suf in het huis.
Jongen, Fenneke hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef Gert het volgende:
Gasse met die hap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef akveor het volgende:
Ik ga pas stemmen als Bart een van de genomineerden is.
ik ga niet stemmenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:56 schreef akveor het volgende:
Ik ga pas stemmen als Bart een van de genomineerden is.
Volkomen jemast!quote:
Hij stond de hele tijd onderaanquote:
quote:
dat krijgen we ook nog te horenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Jurien eruit. Wat was zijn geheim?
Dat horen we nu wellicht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Jurien eruit. Wat was zijn geheim?
Ik bedoel die stemmen niet, ik bedoel met die missie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij stond de hele tijd onderaan
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Slakkenspoor het volgende:
Daag, hij wilde er in t begin toch al uit, heeft ie toch gekregen wat ie wilde
Nee, dat was die enequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat krijgen we ook nog te horen
Anabolen slikker denk ik
Jurien doet met je mee.quote:
Hier op Fok! Had ik ook net, dacht dat het aan mijn laptop lag.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is dat met die grote witte vlakken? Dit is geen lezen zo.
auto updates uitzettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is dat met die grote witte vlakken? Dit is geen lezen zo.
We vergeven het jequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry mensen, maar dit programma is een dikke flop.
Ik zei hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat krijgen we ook nog te horen
Anabolen slikker denk ik
En van hem staan er ook geen 14000 pr0npics op internet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb echt 3 minuten geweldig van hem genoten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |