Ik heb namens FOK! een brief op hoge poten gestuurd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, schreeuwen op internet helpt.
quote:
Dat Van Pallandt komt mij ook bekend voor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klinkt me toch wel bekend.
Die hakken zijn al in menig doos verdwenen... en dan bedoel ik geen schoenendoosquote:
Zijn adellijke naam is toch al lang bekend?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Van Pallandt komt mij ook bekend voor.
Nou ik bedoel ergens anders van, bekende naam.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn adellijke naam is toch al lang bekend?
Het is echt een bendequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze lullen on stream gewoon met een cameraman!
Ik kijk streams, dan heb je geen last van de reclames en het gestuntel van Bartquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Want nu die aankondiging geweest is kijken er meer mensen reclame?
Het zou ook wel zuur zijn, na die missie dat hij moest doen alsof hij de rest niet moest.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Jurien leek me een leuke vent waar we wat van konden verwachten....helaas niet dus!
Er is echt nog erg veel aan te merken op techniek en presentatie, maar ik moet zeggen dat ik het écht wel entertaining vind!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een leuke uitzending
Ja, het was tenenkrommendquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
Wat een slechte show...Die stem lult gewoon door renate heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |