Ik ken bijna niemand die het kentquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken er zat hoor, die Fok niet kennen
Ehm... ja en neequote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom, eigenlijk had Philip gewoon goed.... Van Adel/Ridder is toch hetzelfde ?
Had Renate haar knopje per ongeluk nog ingedrukt ja, zou leuk zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Refurb het volgende:
Leuk als ze over de geheimen staan te babbelen en ze het in Portugal horen..
Bij rolletjes als ober enz iig wel..quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
alex heeft toch ook de slechterik in GTST gespeeld. of is dit al behandelt in vorige topics of heb ik het helemaal mis.
Ik ken er 1 die het wel kent, mijn ex, voor de rest volgens mij niemand, of het zijn kastfokkers.quote:
Volgende keer de fotos van Guido uitprinten op karton enquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef Gellarboy het volgende:
Kan CDP niet gewoon even allemaal dingen gaan roepen in die studio? Beetje action in the taxion.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgende keer de fotos van Guido uitprinten op karton en
Omhoog houden?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgende keer de fotos van Guido uitprinten op karton en
Omhoog houden?
nee, als je van adel bent, ben je nog geen ridderquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Refurb het volgende:
Ik stam ook van adel af hoor..
Ben ik dan ook ridder...
Die blijft wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Oooow ik hoop dat Philip mag blijven
Geef r een slaappilletje...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Pieter. het volgende:
Kan iemand die Joanna eben met een schep tegen dr bek slaan? Wat een mega irritant wijf!
Dat kan ook nog. Misschien zit mijn buurvrouw hier ook welquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die het wel kent, mijn ex, voor de rest volgens mij niemand, of het zijn kastfokkers.
Over een paar minuten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:41 schreef Marrije het volgende:
Nou, wie moet er exit? Wanneer weten we dat?
Neee, dan slaapwandelt ze niet meer. Kan nog leuke beelden opleveren.quote:
Misschien ben ik wel je buurvrouw, of je collega, of je moeder of je zus of je postbode.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Misschien zit mijn buurvrouw hier ook wel
Wandelt ze zo dat huis uitquote:
Ja, schreeuwen op internet helpt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Maanvis het volgende:
De stem praatdoor Renate heen, TERING WAT EEN AMATEURISME!!!!
Nee, jij bent het nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel je buurvrouw, of je collega, of je moeder of je zus of je postbode.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, schreeuwen op internet helpt.
Hup het zwembad in.quote:
HALLO, MET WIE?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, schreeuwen op internet helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |