Die staat toch op 7 septquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga ook even in de herhaling![]()
Zou iemand mijn uitgerekende datum op 7 september willen zetten?
Ons kindje was vanmiddag op de echo iets groter dan verwachtBen trouwens helemaal onder de indruk van de bewegelijkheid van het mini-mensje in mijn buik
Je moet Ca.ra's man even onder druk zetten! Als die overstag is, dan sluiten we hier aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
ja maar ja maar..ca.ra en asy, ik vond het de vorige keer ook erg gezellig met jullie en ik kom hier niet meer na deze spruit. Echt.
prima, wat moet ik doen? Koekjes bieden? Eh...nieuwe auto's beloven? Op het gevoel spelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je moet Ca.ra's man even onder druk zetten! Als die overstag is, dan sluiten we hier aan
Ow en haal dan meteen even Leoniekes man over
Niemand wil mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaah komen jullie ook maar gezellig weer meebeppen hier![]()
neem ook direct poppejans en lijnloos weer mee??
ennuh ons Vlindurtje?
Echt? Wow!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Poppejans het volgende:
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningenen Twinkly ook
Och meis, dat wist ik heul niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef innepin het volgende:
Aww Asy en MefDank voor het happen op mijn oh zo subtiele vraag om aandacht!
Mef, ik wil wel, maar het lukt nietRonde 5 is net mislukt. Dus.
Ik zou zo ontzettend graag willen! Maar mijn man nog niet en ben toch bang dat ik geen idee heb wanneer hij dat wel zou willen, helaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ons Vlindurtje?
ik heb zwáár kut geslapen. m'n vent snurkte zó hard dat ik m zelfs beneden hoorde terwijl de babyfoon uitstond. Ik dacht na vijf uur nog wel even te kunnen slapen, maar daar dacht Jan om kwart over 7 anders over. ik ben dus echt NIET te genieten op het moment. ik heb het koud, ben zo stijf als een hark en bloedchagerijnig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:36 schreef mefke79 het volgende:
g'morgen!
Ik heb heerlijk geslapen, hopelijk jullie ook. Enne, bijna weeeeekend! En voor de noorderlingen zelfs vakantie. Fijne dag vandaag.
Wij zijn druk bezig om aan te sluiten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ons Vlindurtje?
Wat lief! Dank je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:29 schreef wickie het volgende:
Vlindur ik hoop dat het snel raak zal zijn![]()
Oops B-J, dat moet zijn 125/80. Foutje...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
een dikkevoor de slechte slaapsters... hopelijk gaat het komende nacht weer wat beter.
Vlindur; wat leuk! zou het leuk vinden als je ook snel weer mee komt kletsen hier. Gezellig!
dus succes!!!
![]()
FR: nog steeds relatief weinig misselijkheid? misschien zijn je toch nog een aantal betere weken gegevenzou het heeeeeeel fijn voor je vinden.
MamaPurk: hoe is het daar?
Jeempie Aventura wat een enorm hoge systole heb jij zeg! en dat is MET de behandeling?
en hoe hoog was je bloeddruk daarvoor dan?
naja zolang je urine maar eiwitvrij blijft is er niets aan de hand toch?
Okequote:
Ja dat is hier ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:07 schreef twentemeisje het volgende:
Vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons: is het normaal dat ik de kleine puk nu minder vaak en intens voel dan eerder? Ik weet natuurlijk dat ze steeds minder ruimte krijgt daarbinnen en lees ook wel soortgelijke ervaringen online, maar ik word ook wel een beetje zenuwachtig van het veranderde 'gevoel'. Ik voel haar nog wel hoor maar het is allemaal veel subtieler en wat minder vaak. Herkennen jullie dit (zo vanaf week 33/34)?
Die had ik de vorige keer wel, maar die vond ik wel leuk staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:58 schreef Aventura het volgende:
Ben allang blij dat ik niet zon linea nigra heb
ik heb daar enorm veel last van gehad en in het begin dachten ze dat het al weeen waren, uiteindelijk bleken het mijn darmen te zijn. Heb je last van je stoelgang momenteel? anders zou ik iig wel even de vk bellen, desnoods even aan de ctg..quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Aventura het volgende:
Goedemorgen. Beterschap voor de ziekzwakmisselijken. Zelf maak ik me een beetje zorgen, de hele week al een zeurderig gevoel in mijn buik gehad. Gisternacht trokken mijn spieren zich een paar keer samen. Nu voel ik niks meer terwijl ik altijd wel wat actie voelde van de baby. Ook had ik gisteren na het huishouden doen enorme lage rugpijn. Ik wist niet meer hoe ik zitten moest en opstaan van de bank ging moeilijk. Kortom ik ben een beetje een wrak op dit moment. En ik ben nog maar op de helft.
Heel herkenbaar, FR. Bij mijn vorige zwangerschap was ik 20 weken en je zag nog niks! Ik zei nog tijdens de 20 weken echo dat ik dat wel gek vond. Maar ook zij zei 'da's heel normaal. Het kan zomaar ineens heel hard gaan!'. En ja hoor... vanaf 21/22 weken begon ik goed te groeien... en je wilt niet wéten hoe groot mijn buik aan het eind wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Tuurlijk overleef je dat. Maar ik snap wel dat het je opbreekt.
De vk op de 9mnd beurs zei ook dat mijn buik nog erg klein was. Ze vroeg ik of naar binnen droeg. Ik had dat gevraagd bij de 20wk echo en de echoscopiste daar gaf aan dat dit niet zo was.
Gisteren van onze eigen VK gehoord dat ons kind kleiner dan gemiddeld is maar wel binnen de marges zit. Ik denk zelf dat mijn buik straks in 1x heel erg gaat groeien
wilde gok hoor, mijn cyclus duurt wat langer dan 28 dagen (eigenlijk stipt 31 dagen)quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Kleurdoosgefeliciteerd! Mooie datum heeft je kleintje uitgezocht!
Spannend hoor. Ik zit nu wel constant bij mijn mobiel, bang dat ik mijn plicht als melder namens jou verzuim (gaat dus niet gebeuren).quote:Op maandag 21 februari 2011 14:57 schreef MamaPurk het volgende:
Zow ben weer door de controle heen
Over een week weer een afspraak maar ik hoop dat ik die niet ga halen, en dat hoopten ze wel een beetje met me mee! Maar haal ik hem wel dan gaan we dan eens kijken hoe verder omdat ze me echt niet tot 42 weken laten lopen, gelukkig
Ik snap wel wat je bedoelt, op de 9maandenbeurs vroeg iemand hoeveel weken ik zwanger was, en toen bedacht ik me: 29 weken...29 weken??!!! Das gewoon al bijna 30, hellup!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Aventura het volgende:
Het voelt nog steeds onwerkelijk. Alsof ik tussen de 'echte' moeders-in-spe doorpiep ofzo. Het beheerst mijn leven niet. Het zwanger willen worden niet, het zwanger proberen worden niet en nu mijn zwangerschap ook niet. Alsof het allemaal heel gewoon is. Of nee, meer alsof ik dit niet echt aan het meemaken ben. Maar het is gewoon wel zo! Het is heel speciaal, het is gewoon een kind van mij en mijn lief! De speciaalste tijd van mijn leven! Heel af en toe overspoelt het geluksgevoel me, zoals nu bijvoorbeeld.
(Misschien klinkt dit als gebazel hoor, zijn gewoon wat overpeinzingen).
Nou juist wel. Ik vergeet gewoon zo snel mogelijk wat er bij de vk stond. Die van mij is een stuk positiever haha. Daarbij weet ik wat ik op mijn eigen weegschaal woog toen ik zwanger werd en kan ik beter bijhouden hoeveel ik tot nu ben aangekomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:56 schreef mefke79 het volgende:
danic, dan er thuis niet meer op gaan![]()
ik moet ook elke keer, maar heb er ook niet echt moeite mee. Dat komt nog wel als ik echt vocht ga vasthouden en richting de drie cijfers ga
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Even naar de drogist voor een goede crème TM, en er niet teveel aan zitten
Gaan we zowel met de koortslip als de zwangerschap mooi gelijk op Niennaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:45 schreef -Nienna- het volgende:
Goedemorgen!
Nog geen verse beebjes, jammer.
TM, ik heb as we speak ook een koortslip. Ik kreeg van de VK de tip om het af te plakken met pads als de kleine er eenmaal is...dat dekt het genoeg af en kun je toch knuffelen met je kleintje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 22-02-2011 16:53:45 ]
O ja die moet ook nogquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef twentemeisje het volgende:
Ga je nog fotootjes van het kamertje posten in het kinderkamertopic? Ben ook benieuwd naar je lamp!
Ja, dat ken ik! Hebben wij precies zo; Bas is van december en nu beval ik ergens in juni... ander seizoen dus...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:17 schreef mefke79 het volgende:
Jose, dat is toch wel het echte voordeel van nummer twee ja. Ik had echt zo'n beetje alles bewaard en we hebben echt amper iets nodig. Tis alleen een ander seizoen dus wat extra kleertjes.
willen jullie het weten? spannend zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Aventura het volgende:
Wat leuk Popples!
Binnenkort ben ik aan de beurt, het is zo spannend!
Mamapurk, nog even volhouden!
We willen het weten ja. Het kan dus waarom niet, en we zijn allebei nieuwsgierig van aardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef Popples het volgende:
[..]
willen jullie het weten? spannend zeg.
heb nu gewoon barstende koppijn van de spanningen.
Bessie-jen sterkte vannacht![]()
TM dat is wel een hele mooie locatie he
Ik ga hier in augustus gewoon zo lopen zeuren over mn brakke nachten dat je t niet eens meer aandurft op een onchristelijk tijdstip je vliezen te laten breken! grapje ofcourse!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
En ahhhhh voor mij kom je wel ff je bed uit in augustus he?
haha nou we zullen zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:41 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik ga hier in augustus gewoon zo lopen zeuren over mn brakke nachten dat je t niet eens meer aandurft op een onchristelijk tijdstip je vliezen te laten breken! grapje ofcourse!
Billetjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef danic het volgende:
Oh die zwangerschapsneus kende ik ook niet, heb er gelukkig ook geen last van (en heb besloten om dat zo te houden)
TM jullie trouwlocatieSuper romantisch zeg, echt heel mooi gekozen!
Gisteren is mijn buik grondig verbouwd. Ging rond 23.00 naar bed en zodra ik lag zag mevrouwtje haar kans schoon om binnen de boel eens flink onder handen te nemen. Met als klap op de vuurpijl een draaiactie met haar kont voorlangs mijn buik. Dus lekker van rechts, bovenlangs mijn navel (waar een litteken zit van een weggehaalde moedervlek en dus niet meerekt en dus AU!) naar links. Waar ze vervolgens haar kont nog in de strijd heeft gegooid voor wat extra ruimte.
Het was jammer dat mijn vriend als sliep anders had ik het licht aan gedaan. Ik had nl echt een bolletje billen in mijn linkerhand en ik wil wedden dat het ook echt uit mijn buik stak, zo bizar! (en mooi)
Ik heb ook deze week vakantie. Ik ga meestal rond deze tijd slapen en slaap dan gerust tot half tien de volgende ochtend, als ik werk tot zeven uur. Terwijl ik normaal helemaal niet van uitslapen ben. Om half tien sta ik maar op omdat ik niet heel mijn vakantie wil 'verslapen', maar ik kan ook makelijk tot elf uur slapen en dan kijk ik hoe ik de rest vd dag invul. Een bezoekje en de boodschappen en een wasje en koken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Poppedein, vorige week vergat ik ook van alles hoor... Mijn handtas werd mij nagebracht na de cursus, mijn usbstick liet ik overal achter, en ik trof naast een van de werkcomputers mijn theemok aan, die ook nog eens niet leeg was...
Ben blij dat ik nu even niet aan zoveel dingen hoef te denken, al had ik gehoopt iets meer energie op te doen nu ik vrij ben, maar tot nu toe valt het nog wat tegen. Gelukkig heb ik nog de hele week om bij te komen...
Dat is wel erg balen zeg DJMO! Wel lastig om hier mee om te gaan als je al op je einde loopt wat zwangerschap betreft. Heel veel succes!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:31 schreef DJMO het volgende:
MP al tekenen van een bevalling meis?
ik kom me melden. met opkomende hoofdpijn van een zéér stoute peuter. Hij is me gewoonweg aan het uitdagen, ik kan hem nauwelijks meer optillen, normaal niet zo'n probleem, hij loopt netjes mee de trap op en af, maar vandaag is het één en al gooi- en smijtwerk. Inmiddels zijn er twee boekjes en een zaklamp gesneuveld .. in de hoek zetten, lacht hij me uit, en wat hij wil kan ik 'm niet geven (z'n vader krijgt echt geen vrij van z'n werk omdat z'n zoontje met papa wil spelen). hij weet dat hij stout is, als ik 'm waarschuw doet hij het, terwijl hij me aankijkt, gewoon nog een keer ...
</frustratiepost>
Vergeetachtigheid is niet leuk, nee. Ik heb het de vorige zwangerschap echt niet zo gehad als nu...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Alles helemaal gezond bij het buikjongentje, jose?![]()
En wat betreft de vergeetachtigheid, ik baal er ook flink van! Vergeet van alles op het werk..
Leuk, ook een tweede knul!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Jose81 het volgende:
Oh ja, oh ja, oh ja... voordat ik het vergeet... omdat ik toch niemand ken IRL, wil ik iedereen laten weten dat.......
Bas een broertje krijgt
(dit mag ook in de OP).
Ahaaaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Vergeetachtigheid is niet leuk, nee. Ik heb het de vorige zwangerschap echt niet zo gehad als nu...![]()
En ja, alles was goed (twee weken terug hebben we de 20 weken echo al gehad)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |