Die staat toch op 7 septquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:25 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga ook even in de herhaling![]()
Zou iemand mijn uitgerekende datum op 7 september willen zetten?
Ons kindje was vanmiddag op de echo iets groter dan verwachtBen trouwens helemaal onder de indruk van de bewegelijkheid van het mini-mensje in mijn buik
Je moet Ca.ra's man even onder druk zetten! Als die overstag is, dan sluiten we hier aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:52 schreef mefke79 het volgende:
ja maar ja maar..ca.ra en asy, ik vond het de vorige keer ook erg gezellig met jullie en ik kom hier niet meer na deze spruit. Echt.
prima, wat moet ik doen? Koekjes bieden? Eh...nieuwe auto's beloven? Op het gevoel spelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Je moet Ca.ra's man even onder druk zetten! Als die overstag is, dan sluiten we hier aan
Ow en haal dan meteen even Leoniekes man over
Niemand wil mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
jaaah komen jullie ook maar gezellig weer meebeppen hier![]()
neem ook direct poppejans en lijnloos weer mee??
ennuh ons Vlindurtje?
Echt? Wow!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:13 schreef Poppejans het volgende:
Echt heel dichtbij dus! Ik woon in Wageningenen Twinkly ook
Och meis, dat wist ik heul niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:06 schreef innepin het volgende:
Aww Asy en MefDank voor het happen op mijn oh zo subtiele vraag om aandacht!
Mef, ik wil wel, maar het lukt nietRonde 5 is net mislukt. Dus.
Ik zou zo ontzettend graag willen! Maar mijn man nog niet en ben toch bang dat ik geen idee heb wanneer hij dat wel zou willen, helaasquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ons Vlindurtje?
ik heb zwáár kut geslapen. m'n vent snurkte zó hard dat ik m zelfs beneden hoorde terwijl de babyfoon uitstond. Ik dacht na vijf uur nog wel even te kunnen slapen, maar daar dacht Jan om kwart over 7 anders over. ik ben dus echt NIET te genieten op het moment. ik heb het koud, ben zo stijf als een hark en bloedchagerijnig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:36 schreef mefke79 het volgende:
g'morgen!
Ik heb heerlijk geslapen, hopelijk jullie ook. Enne, bijna weeeeekend! En voor de noorderlingen zelfs vakantie. Fijne dag vandaag.
Wij zijn druk bezig om aan te sluiten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ennuh ons Vlindurtje?
Wat lief! Dank je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:29 schreef wickie het volgende:
Vlindur ik hoop dat het snel raak zal zijn![]()
Oops B-J, dat moet zijn 125/80. Foutje...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
een dikkevoor de slechte slaapsters... hopelijk gaat het komende nacht weer wat beter.
Vlindur; wat leuk! zou het leuk vinden als je ook snel weer mee komt kletsen hier. Gezellig!
dus succes!!!
![]()
FR: nog steeds relatief weinig misselijkheid? misschien zijn je toch nog een aantal betere weken gegevenzou het heeeeeeel fijn voor je vinden.
MamaPurk: hoe is het daar?
Jeempie Aventura wat een enorm hoge systole heb jij zeg! en dat is MET de behandeling?
en hoe hoog was je bloeddruk daarvoor dan?
naja zolang je urine maar eiwitvrij blijft is er niets aan de hand toch?
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |