god wat een gedrocht is het toch ook. dat kapsel maakt het plaatje af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
En Kerry Katona gaat voor de Jostiband look:
[ afbeelding ]
Veel sporten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Tamashii het volgende:
Toch knap van kelly dat ze zoveel is afgevallen. Vraag me echt af hoe.
Zijn dat niet gewoon twee kerels?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
En Kerry Katona gaat voor de Jostiband look:
[ afbeelding ]
De Kutwijflookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Ole het volgende:
De nieuwe look van Anouk , echt zo'n Hyves pic![]()
[ afbeelding ]
Enge man..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Jetje86 het volgende:
Mr Creep & Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Kan zo in dat Guido-topic op Lifestyle.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Ole het volgende:
De nieuwe look van Anouk , echt zo'n Hyves pic![]()
[ afbeelding ]
Zelfs haar stem is niet geweldig. Maar goed, dat vind ik, ieder zijn eigen smaak/mening.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef pussywillow het volgende:
Anouk is natuurlijk ook gewoon white trashGeweldige stem maar verder is het echt helemaal niks.
eng!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Jetje86 het volgende:
Mr Creep & Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Ze lijkt ook nogquote:
quote:
omg van trijntje schrik ik toch wel echtquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
Dominique van Vliet.. Heeft ooit in ONM gespeeld
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
Geniaal, lijkt nog echt ook.quote:
wat een kut foto,mooie vrouw was dat vroegerquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Djeez.. Vooralsnog gaat de award voor minst flatteuze foto's in dit topic naar jouquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
,behalve dat ze op deze foto vreemd kijkt vind ik haar ook echt zo boring...
20 jaar al dezelfde haarkleur en midden scheiding echt niet verfrissend
Dat vind ik nou zoooo dom... Dus iemand is boring als diegene zijn haar niet verft of het zelfde laat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
Het is trijntje dat het erbij was maar ze had ook zo een zwerver kunnen zijn op die fotoquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
20 jaar hetzelfde? Jennifer's kapsel door de jaren heen (krullen, stijl, donker, blond, pony, geen pony, lang, korter, van alles)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
Eens. Al sinds ze in Friends zit heeft ze t zelfde haar. Ook al staat het haar mooi, tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
ik vind het gewoon saai ja, voor een ster moet je toch in trek blijven door af en toe door wat verandering weer verfrissend te blijven....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zoooo dom... Dus iemand is boring als diegene zijn haar niet verft of het zelfde laat.Jezus, ik vind het tenminste getuigen van karakter. Ze doet niet mee aan al die reutemeteut. Ze houd zichzelf lekker zoals ze echt is. Ook al is ze een ster.
Jennifer heeft geen nieuw kapsel nodig om er mooi of speciaal uit te zien, ze heeft een tijdloze uitstraling die zal worden verpest door een totaal andere hairdo. Ze flikt het maar mooi door met dezelfde degelijke maar mooie stijl al jaren populair en geliefd te blijven. Bullshit dat een ander kapsel ervoor zorgt dat je meer in trek blijft. You gotta love herquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Eens. Al sinds ze in Friends zit heeft ze t zelfde haar. Ook al staat het haar mooi, toch![]()
Beetje saai.
En ik vind dat niet bepaald een nieuw kapsel, puntjes eraf en een tintje lichter.
Inderdaad, ieder zijn mening. Als je tenminste argumenten hebt, jij schreeuwt altijd het hardst maar je onderbouwt het nooit...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind het gewoon saai ja, voor een ster moet je toch in trek blijven door af en toe door wat verandering weer verfrissend te blijven....
ieder zijn eigen mening he
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder zijn mening. Als je tenminste argumenten hebt, jij schreeuwt altijd het hardst maar je onderbouwt het nooit...
quote:wo 23 feb 2011, 10:50
John Travolta vergeet pruik
AMSTERDAM - John Travolta stond ooit bekend om zijn flinke haardos, maar daar is tegenwoordig weinig meer van over..
De Grease-acteur probeert al jaren zijn kalende hoofd te verbergen door een haarstukje te dragen, meldt thesuperficial. John eist zelfs dat fotoshoots over gedaan worden, wanneer zijn pruik zichtbaar zou zijn.
Op zijn vakantie in Hawaď 'vergat' de scientology-aanhanger echter om zijn toupetje mee te nemen, tot groot genoegen van de aanwezige fotografen..
Ik dacht dat ze een smurf gepijpt had... Teringblauw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Christina Curry die kesha imiteert
Hij is ineens minder gay iig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Sloggi het volgende:
Het is de beste foto die ik in jaren van 'm heb gezien.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een smurf gepijpt had... Teringblauw.
dat is niet alleen onflatteus, die is ook verspookt. Jammer, het was zo'n mooie meid...quote:
quote:
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat is niet alleen onflatteus, die is ook verspookt. Jammer, het was zo'n mooie meid...
Dat denk ik ook, met name die achterlijke rougequote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..
kijk maar in het verspookt topic. Daar staat een voor en na fotoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..
Wat een onwijs goed argument.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Ole het volgende:
[..]
kijk maar in het verspookt topic. Daar staat een voor en na foto
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een onwijs goed argument.Ik denk niet dat zij wat heeft laten doen, make up kan ook heel veel fout doen in dit soort gevallen, als ik naar haar ogen,neus, kind en mond kijk is daar eigenlijk niks aan veranderd. Wat denk jij dat ze veranderd heeft dan
?
Je ondergoed zichtbaar kan niet meer als je 50+ bent. Ook niet als je Madonna bent.quote:
je bent fan zeker?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Madonna er juist fantastisch uitzien, en haar lijf is beter dan menig sterretje van in de 20...en ze blijft de best tits in the business hebben.
Zonder scheermesje. Brrr.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel eens naaktfoto's gezien van Madonna voordat ze bekend werd. Dat is gewoon het lelijkste meisje van de klas.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zonder scheermesje. Brrr.Holy crap!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |