quote:
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..quote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
dat is niet alleen onflatteus, die is ook verspookt. Jammer, het was zo'n mooie meid...
Dat denk ik ook, met name die achterlijke rougequote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..
kijk maar in het verspookt topic. Daar staat een voor en na fotoquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef rena het volgende:
[..]
Wat zou ze dan hebben laten doen dan? Een volle mond had ze al, en het is in dit geval denk ik echt een gevalletje onflatteus kapsel en rare make up..
Wat een onwijs goed argument.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:45 schreef Ole het volgende:
[..]
kijk maar in het verspookt topic. Daar staat een voor en na foto
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een onwijs goed argument.Ik denk niet dat zij wat heeft laten doen, make up kan ook heel veel fout doen in dit soort gevallen, als ik naar haar ogen,neus, kind en mond kijk is daar eigenlijk niks aan veranderd. Wat denk jij dat ze veranderd heeft dan
?
Je ondergoed zichtbaar kan niet meer als je 50+ bent. Ook niet als je Madonna bent.quote:
je bent fan zeker?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Madonna er juist fantastisch uitzien, en haar lijf is beter dan menig sterretje van in de 20...en ze blijft de best tits in the business hebben.
Zonder scheermesje. Brrr.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:04 schreef tong80 het volgende:
Trouwens wel eens naaktfoto's gezien van Madonna voordat ze bekend werd. Dat is gewoon het lelijkste meisje van de klas.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zonder scheermesje. Brrr.Holy crap!SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |