ik vind het gewoon saai ja, voor een ster moet je toch in trek blijven door af en toe door wat verandering weer verfrissend te blijven....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zoooo dom... Dus iemand is boring als diegene zijn haar niet verft of het zelfde laat.Jezus, ik vind het tenminste getuigen van karakter. Ze doet niet mee aan al die reutemeteut. Ze houd zichzelf lekker zoals ze echt is. Ook al is ze een ster.
Jennifer heeft geen nieuw kapsel nodig om er mooi of speciaal uit te zien, ze heeft een tijdloze uitstraling die zal worden verpest door een totaal andere hairdo. Ze flikt het maar mooi door met dezelfde degelijke maar mooie stijl al jaren populair en geliefd te blijven. Bullshit dat een ander kapsel ervoor zorgt dat je meer in trek blijft. You gotta love herquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Eens. Al sinds ze in Friends zit heeft ze t zelfde haar. Ook al staat het haar mooi, toch![]()
Beetje saai.
En ik vind dat niet bepaald een nieuw kapsel, puntjes eraf en een tintje lichter.
Inderdaad, ieder zijn mening. Als je tenminste argumenten hebt, jij schreeuwt altijd het hardst maar je onderbouwt het nooit...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind het gewoon saai ja, voor een ster moet je toch in trek blijven door af en toe door wat verandering weer verfrissend te blijven....
ieder zijn eigen mening he
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad, ieder zijn mening. Als je tenminste argumenten hebt, jij schreeuwt altijd het hardst maar je onderbouwt het nooit...
quote:wo 23 feb 2011, 10:50
John Travolta vergeet pruik
AMSTERDAM - John Travolta stond ooit bekend om zijn flinke haardos, maar daar is tegenwoordig weinig meer van over..
De Grease-acteur probeert al jaren zijn kalende hoofd te verbergen door een haarstukje te dragen, meldt thesuperficial. John eist zelfs dat fotoshoots over gedaan worden, wanneer zijn pruik zichtbaar zou zijn.
Op zijn vakantie in Hawaï 'vergat' de scientology-aanhanger echter om zijn toupetje mee te nemen, tot groot genoegen van de aanwezige fotografen..
Ik dacht dat ze een smurf gepijpt had... Teringblauw.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
Christina Curry die kesha imiteert
Hij is ineens minder gay iig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef Sloggi het volgende:
Het is de beste foto die ik in jaren van 'm heb gezien.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een smurf gepijpt had... Teringblauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |