god wat een gedrocht is het toch ook. dat kapsel maakt het plaatje af.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
En Kerry Katona gaat voor de Jostiband look:
[ afbeelding ]
Veel sporten!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef Tamashii het volgende:
Toch knap van kelly dat ze zoveel is afgevallen. Vraag me echt af hoe.
Zijn dat niet gewoon twee kerels?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef SEMTEX het volgende:
En Kerry Katona gaat voor de Jostiband look:
[ afbeelding ]
De Kutwijflookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Ole het volgende:
De nieuwe look van Anouk , echt zo'n Hyves pic![]()
[ afbeelding ]
Enge man..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Jetje86 het volgende:
Mr Creep & Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Kan zo in dat Guido-topic op Lifestyle.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:53 schreef Ole het volgende:
De nieuwe look van Anouk , echt zo'n Hyves pic![]()
[ afbeelding ]
Zelfs haar stem is niet geweldig. Maar goed, dat vind ik, ieder zijn eigen smaak/mening.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:34 schreef pussywillow het volgende:
Anouk is natuurlijk ook gewoon white trashGeweldige stem maar verder is het echt helemaal niks.
eng!quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Jetje86 het volgende:
Mr Creep & Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Ze lijkt ook nogquote:
quote:
omg van trijntje schrik ik toch wel echtquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
Dominique van Vliet.. Heeft ooit in ONM gespeeld
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
Geniaal, lijkt nog echt ook.quote:
wat een kut foto,mooie vrouw was dat vroegerquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Djeez.. Vooralsnog gaat de award voor minst flatteuze foto's in dit topic naar jouquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
,behalve dat ze op deze foto vreemd kijkt vind ik haar ook echt zo boring...
20 jaar al dezelfde haarkleur en midden scheiding echt niet verfrissend
Dat vind ik nou zoooo dom... Dus iemand is boring als diegene zijn haar niet verft of het zelfde laat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 februari 2011 14:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
Het is trijntje dat het erbij was maar ze had ook zo een zwerver kunnen zijn op die fotoquote:Op maandag 21 februari 2011 02:06 schreef Marloes het volgende:
[ afbeelding ]
Trijntje Oosterhuis..
[ afbeelding ]
20 jaar hetzelfde? Jennifer's kapsel door de jaren heen (krullen, stijl, donker, blond, pony, geen pony, lang, korter, van alles)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
Eens. Al sinds ze in Friends zit heeft ze t zelfde haar. Ook al staat het haar mooi, tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:38 schreef sherezade het volgende:
Scary Jennifer.
[ afbeelding ]
[/quo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |