SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook heel fout dan om 2 rokjes en dan zo'n brede riem erbij te nemenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is zo lastig omhoog houden![]()
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.quote:
Jaquote:
ieuwquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, de themamuziek van de KSC dus:
whehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.
Ja hoor want ik kan ruiken dat jij achter mijn deur staat.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:41 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge mannen(nou ja sommige mannen dan)
je hebt dus weer gemucktquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef DaMart het volgende:
De updater van FOK! haperde... hij bleef op 296 staan, dus ik dacht dat het nog voor het slotje kon.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij postte gewoon in het verkeerde topic
Wat is er loos?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou mijn mannelijke collega vind het altijd enorm leuk om zijn collegas te laten schrikken. Vanochtend wilde hij mij dus laten schrikken en stond hij achter de deur van mijn kamer. Dat wist ik niet, ik had in mijn handen een zware doos en deed met mijn elleboog de deur open en vervolgens duwde vervolgens met mijn voet de deur open. Deed dat een beetje te hard en de deur vloog tegen het hoofd van mijn collega aan. Nu is meneer gepikeerd omdat ik hem pijn heb gedaan.
Kan ik er wat aan doen dat iedereen komtquote:
quote:Let's come together, right now...
strak plan ga ik ook zo maar eens doenquote:
Ja datquote:
deze dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat iedereen komt.
Daar past dit dus wel bij:
[..].
Hihi ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij postte gewoon in het verkeerde topic
Wat is er loos?
Tot later mopquote:
hij gaat iig nooit meer achter jouw deur staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja daten elke keer als hij langs mijn kamer loopt kijkt hij mij heel erg beledigd aan
leer ze lovelyquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij gaat iig nooit meer achter jouw deur staan
Whehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi ja.
Zie post eerder dan zie je wat er loos is.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wat is het omgekeerde van een visceuze cirkel??Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
oei.. die luchtjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?![]()
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. wat is het omgekeerde van een visceuze cirkel??Bedoelde u: viskeuze of ViscositeitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekkerquote:
kan je velletjes schijtenquote:
Beroepsdeformatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe
[..]
Zeg jij nou een vis-ceuze cirkel?![]()
lente luchtquote:
viscieuze natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Bedoelde u: viskeuze of Viscositeit
vislucht is lentelucht..quote:
slijmerdquote:
uhuhquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/10s.gif[/img] Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
er zit een luchtje aan de KSC vanmiddag
vislucht van barretjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
er zit een luchtje aan de KSC vanmiddag
Wattes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ze hebben ze niet meer, maar eerder hadden ze kipsaucijsjes bij de appie, die vond ik zo lekkerquote:
Wie niet... Wie niet...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slijmerd![]()
jij wil gewoon onder haar korte rokje
wie heeft het over visluchtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
vislucht is lentelucht..
misschien moet je toch maar een extra schoonmaakster in dienst nemen GF
Dat geloof ik niet, tot ik het bewijs persoonlijk verzameld hebquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wattes?GMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ehm, ikkequote:
ik wil wel verslag ervan hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, tot ik het bewijs persoonlijk verzameld heb.
Over pics, waar blijven die nou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil wel verslag ervan hebben![]()
met pics enzo
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ikkeIk vind bar vet knap enzo, maar niet op die manier
Er gaat niets boven verse worstquote:
Jaaaaaaa, maar welke MAN zou dat nou niet willenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ikkeIk vind bar vet knap enzo, maar niet op die manier
ik zal de lampen maar eens gaan hangenquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over pics, waar blijven die nou?
homo'squote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar welke MAN zou dat nou niet willen![]()
...
Ik wil wel een keer onder jouw rokjequote:
ik draag geen rokjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer onder jouw rokje![]()
You naughty, naughty girl!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er gaat niets boven verse worst
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, maar welke MAN zou dat nou niet willen![]()
...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Werd wel eens tijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal de lampen maar eens gaan hangen![]()
en rond half 7 maak ik wel de foto's
Alleen zijn rokjequote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer onder jouw rokje![]()
Dan doe je maar alsofquote:
Nee hoorquote:
en (eer)gister nog verkondigen dat er geen pauzes genomen worden tijdens het klussen...quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal de lampen maar eens gaan hangen![]()
en rond half 7 maak ik wel de foto's
iddquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wattes?Ik vond hem wel leuk voor TTKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik ben ook nog niet aan het klussenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en (eer)gister nog verkondigen dat er geen pauzes genomen worden tijdens het klussen...
Ja, dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorIk houd gewoon van een lekker stukje vlees
nu heb ik weer hongerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorIk houd gewoon van een lekker stukje vlees
preciesquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk voor TTK.
quote:
Nee, niet iedereen, wel blijven opletten he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Iedereen wil onder barretjes rokje loeren.
MarijkeYogaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
LOL
Dankjewel voor, ik lig nu echt dubbel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
LOL
Dankjewel voor, ik lig nu echt dubbel
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]goed heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
KloonAlertquote:
quote:
Ik ben blij dat ik thuis benquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ja, hier nog zoeen. En de rest zich hier maar afvragen waar ik last van heb
...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Iedereen wil onder barretjes rokje loeren.
zin in worst of visquote:
Jaquote:
Dat geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben geheel zen yin yang vandaag
[..]
Ik ben blij dat ik thuis ben
* Barretje80 gaat een pruim oppeuzelenquote:
Nee, dan krijg ik vast weer een notequote:
Daag me niet uit voor de 12e hequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNou hup, rokje aan jij! Kan ik graaien
heyquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNou hup, rokje aan jij! Kan ik graaien
Ja heerlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat geloof ik...
Kun je tenminste ongestoord over worsten fantaseren![]()
Whehehehehequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 gaat een pruim oppeuzelen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Geef die pruim maar hier, ik heb nog wel een BiFi voor jequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zolang het maar geen kort rokje isquote:
quote:
mogen daar geen travo's binnenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat kan ook niet, anders kom je het hotel niet in
Iets met zuurstokken en zuurtjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hey![]()
het is geen snoepwinkel daar
Ja die ken ik wel. Hebben ze bij onze Appie ook niet meer. Wel kalfssaucijsjes en die vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet meer, maar eerder hadden ze kipsaucijsjes bij de appie, die vond ik zo lekker![]()
Tot net boven de kniequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang het maar geen kort rokje is
Hoezoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee dat kan ook niet, anders kom je het hotel niet in
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef die pruim maar hier, ik heb nog wel een BiFi voor je![]()
![]()
Wat ist?quote:
Suikersnoetjequote:
GMTAquote:
Als ik een rok draag, ben ik nog geen travo he.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mogen daar geen travo's binnen
discriminatie![]()
Foto'squote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaten boren en lampen hangen plus aansluiten![]()
laters
Maar het is een net hotelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik een rok draag, ben ik nog geen travo he..
klopt je kan ook een priester zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
of schotquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt je kan ook een priester zijn
als pastoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef wel.o.k het volgende:
GF heeft wel eens een jurk aan gehad
Of Sinterklaasquote:
Ligt eraan... neem je ook je doedelzak mee?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef Panda72 het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Oh ja beter 1 "bifi"worst in de hand dan de lucht van 10.
Mijn rok is hartstikke netjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het is een net hotelEn en en iets met gastvrijheid van hem enzo
Kusje op je dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wattan?quote:
de lucht van een Bifi worst daarentegen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef Panda72 het volgende:
Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Oh ja beter 1 "bifi"worst in de hand dan de lucht van 10.
*knuffel*quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan... neem je ook je doedelzak mee?.
Goeie ruil dus? Ik jouw pruim, jij mijn bifiquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de lucht van een Bifi worst daarentegen..
daar gaat de dag niet van overquote:
quote:
hoe kunnen we je dag wat vrolijker makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar gaat de dag niet van over
Ik ben toch blij dat ik mijn fruit vanochtend al heb gegeten... anders had ik nu moeten zeggen dat ik een banaan in mijn mond ging stoppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger gekregen van al dat gepraat over worsten. Een familielid van mij woont in Duitsland en man oh man wat hebben ze daar een heerlijke worsten.
http://www.spiegel.de/img/0,1020,840142,00.jpg
ik las heel ff heerlijke borstenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:14 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger gekregen van al dat gepraat over worsten. Een familielid van mij woont in Duitsland en man oh man wat hebben ze daar een heerlijke worsten.
[ afbeelding ]
kont-tekst??quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Ik heb de context van het laatste woord er zelfs bij gezet.
quote:
de dag gaat vanzelf voorbij maar de reden misschien nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die heb ik zelfs nooit gezien en heb toch veel foto's van je gezienquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
Er zwerven zelfs foto's van mij in rok online rond...
Moet ik straks uit werk even naar je toereizen om de dag weg te knuffelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las heel ff heerlijke borsten
nee johquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik straks uit werk even naar je toereizen om de dag weg te knuffelen?.
Ze staan ook weer niet zo open en bloot, godzijdankquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
die heb ik zelfs nooit gezien en heb toch veel foto's van je gezien
ja, link posten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze staan ook weer niet zo open en bloot, godzijdank...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
Dan lach ik wel even meequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
No wai!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
heeft Muck ze niet in de 1 of andere fotoboek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Goed , ondertussen een stage voorstel verstuurd naar mijn stage leraar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen, wel blijven opletten he?![]()
Hoe is het met je kamer?
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed , ondertussen een stage voorstel verstuurd naar mijn stage leraar.
Ik heb brood gehaald, Tarwebrood vult heel erg en is lekker.
Echt ben blij dat ik op kamers ben , eindelijk weet ik ook dat er brood is als ik het nodig heb !
Thuis was het altijd zo dat het op was en moest ontdooien. Nu is het veel geregelder heb ik het idee! Eigenlijk een vooruitgang op kamers dan achteruitgang
Ehm.. Ehm... Ehm.. Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeft Muck ze niet in de 1 of andere fotoboek?
Duh, toen wassie nog lief en onschuldigquote:Muck heeft trouwens gisteren mijn babyfoto's gezien en vind de TJ van 3 jaar oud leuker
Zwaaiquote:
(o.O')quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
Er zwerven zelfs foto's van mij in rok online rond...
Voor ST en Marijkje ga ik aan de slagquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat je het niet doet voor mij snap ik
maar voor st toch wel *puppy eyes
Ik bel haar ffquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. Ehm... Ehm.. Nee. Tenzij ze de URL van het online-fotoboek van mijn vriendengroep heeft.
Yeah rightquote:Duh, toen wassie nog lief en onschuldig![]()
...
Nahh dat ligt bij mij toch net wat anders...quote:
hoe ligt dat bij 14 jarig meisje dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh dat ligt bij mij toch net wat anders...
Ik heb ze wel eens gezien, geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet daar in ieder gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe ligt dat bij 14 jarig meisje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
Voor Marijke en ST:* Barretje80 keek stiekem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
charmant hoor
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
Voor Marijke en ST:Je hebt ook een geruite slaapmuts opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor Marijke en ST:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat valt reuze mee. Vraag me af wie de eerste Reclame ermee maakt op FOK!
zo van "Rokken 50%, MPG doet er ook aan mee!"Redacted
Jij mag datquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 keek stiekem ook
charmant hoor
Dag lieverdquote:
Voor Marijke en ST:EnigjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wie heeft mijn kloon gepikt!?
![]()
Come on now, you knew you were lost
Tot laterquote:
Voor Marijke en ST:ik heb nog niet gekeken maar ik zie dat het een foto is dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Succes en welthuisquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:32 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ben er weg van, ff iets in Almere kopen en dan naar huisvoor de meissies
en een paar extravoor ST
Die is mooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:33 schreef wel.o.k het volgende:
en ook voor mij is het tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal geen kloon, ik doe al jaren aan Yoaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enigjes
[..]Wie heeft mijn kloon gepikt!?
![]()
Yoa?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef MarijkeYoga het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen kloon, ik doe al jaren aan Yoa
Haiquote:
Tot over een paar minuutjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Even wegTot over uhm heel snel ofzo
Je bent niet de enige, MarijkeYogaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yoa?En wil je wel eens even heel snel mijn ava weghalen? Ik raak ervan in de war
![]()
O wacht, jij bent de echte Marijkequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, MarijkeYoga.
Maar ik ben niet MarijkeYogaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, MarijkeYoga.
Hey Marijkequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Tot over een paar minuutjes
En zo te zien jij niet alleenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yoa?En wil je wel eens even heel snel mijn ava weghalen? Ik raak ervan in de war
![]()
Yoa ja. Dat is oooooooosters voor Yogaquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
BOEHOEHOE!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, jij bent de echte Marijke.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Yoa ja. Dat is oooooooosters voor Yoga
Ik herken jou wel nog hoor, Liebchenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BOEHOEHOE!Mijn internetvriendje herkent me niet meer
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar je hebt een dubbelganger, daar raak ik helemaal in de war van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele oosterse stem opquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet haar meest zwoele oosterse stem op
Oooooooooooooooooooh, is dat oooooooooooooosters
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik herken jou wel nog hoor, Liebchen
Ja nou nee,nu heb je m'n hart al gebrokenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt een dubbelganger, daar raak ik helemaal in de war van.
Je bedoelt voor yoooooooooooooooooooooogaaaaaa?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer internetvriendinnetje om van te houdenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar je hebt een dubbelganger, daar raak ik helemaal in de war van.
Ik herken jou tussen duizenden klonenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* DaMart probeert Marijkes hart te repareren met een knuffelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja nou nee,nu heb je m'n hart al gebroken
Lul, mijn koffie!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt voor yoooooooooooooooooooooogaaaaaa?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer internetvriendinnetje om van te houden.
Lief maar ik geloof je niet helemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik herken jou tussen duizenden klonen![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja nou nee,nu heb je m'n hart al gebroken
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik herken jou tussen duizenden klooooooooooonen![]()
Tijd voor nieuwe danquote:
Hoezo niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Aan alleen mij heb je toch wel genoeg, ik neem al volume genoeg in
![]()
[..]
Lief maar ik geloof je niet helemaal![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart probeert Marijkes hart te repareren met een knuffel.
Sorry maar daar heb ik geen handel in, alleen in zin en soorten garenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo, heeft iemand een nieuwe rug voor mij?
Je mag de mijne wel, maar die is vandaag ook niet helemaal jofelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nou met naaien kom je er nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry maar daar heb ik geen handel in, alleen in zin en soorten garen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou met naaien kom je er niet
ik weet niet of een massage helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel, maar die is vandaag ook niet helemaal jofelMassage?
Wil je de mijne?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Je slaat toch geen massage af?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of een massage helpthet zit niet echt vast maar heb iets verdraaid denk ik
als je op je rug gaat liggen..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat een klosje met ruitjes patroon of bloemetjes patroon ook niet helptquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hij zegt zin en garen... nouja ik dacht aan naaien
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je op je rug gaat liggen..
dat doet zeerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je op je rug gaat liggen..
Ik ben er bang voorquote:
Royal sadness gewoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
Wat een eikel zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Tjonge jonge hoe kinderachtig kan iemand zijn. Collega van vanochtend komt de kamer binnen met een doos bonbons en zegt tegen mijn collega wil jij een lekkere bonbon van mij. Loopt vervolgens straal langs mij heen en zegt jammer tegen mijn collega jammer dat je vandaag alleen zit.
wat een lul de behangerquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Neenee....quote:
Huh? heeft hij een reden om je zo voorbij te lopen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Wat een sukkelquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
ik kan niet masserenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nu zitten m'n schouders ook vastLL, als jij niet mijn massage wilt, mag ik dan eentje van jou?
nou.. daar heb je dus ook niets meer aan..quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Wat een knurftquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:43 schreef Panda72 het volgende:
Ohquote:
Ja lekker he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:46 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi!
Wat een prachtig weertje
Je doet het overkomen als je er ontzettend mee zitquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Hahahaha ik moet heel hard lachen om jullie opmerking wb mijn collega. Ach ik ken collega al heel wat jaartjes zo is hij gewoon. Op een gegeven moment is hij het mokken zat en doet hij vanzelf weer normaal. Meestal een dag later
Moet ik je leren?quote:
Beetje triest voor een volwassen manquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Hahahaha ik moet heel hard lachen om jullie opmerking wb mijn collega. Ach ik ken collega al heel wat jaartjes zo is hij gewoon. Op een gegeven moment is hij het mokken zat en doet hij vanzelf weer normaal. Meestal een dag later
quote:
Dan kun je morgen dus terug gaan mokken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef Panda72 het volgende:
Ik hoor het al, dat wordt een weekendje overwerken voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere mannen
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere mannen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joahquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry nee dat is niet zo. wilde het gewoon met jullie delenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet het overkomen als je er ontzettend mee zit
Sorry, maar wie noem jij nu lelijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doen
Die knappe mannen van jequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar wie noem jij nu lelijk?
Ahaquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je morgen dus terug gaan mokken.
Vergeet je doos bonbons niet
Och, een kopje op z'n tijd is niks mis meequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik drink echt zelden koffie, maar altijd als ik jullie voorbij zie komen in de AT dan krijg ik trek in een bak ultrasterke, aromatische koffie
Bel vantevoren even naar dat wellnesscentrum of ze wel knappe mannen op de massageafdeling hebben. Misschien zijn die er wel tegen extra betaling ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaJa, is soms hard zoeken ja
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ik genit nu van IQ of (QI ) nooit duidelijk geworden![]()
een heerlijk programma show vast bekend onder jullie
Praat je moeder altijd zo weinig tegen je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder kwam net binnen, ik was aan het lezen, dus ik denk ik lees te pagina even uit, en zeg dan hoihoi. Is ze alweer d'r jas aan het ophangen, dus ik denk, ze komt zo weer terug, en begin weer te lezen.
Hoor ik de deur opengaan, wil hoi zeggen, zie ik dat ze naar boven is, lees weer de regel uit en loop d'r achterna. Eenmaal boven hoor ik dat ze al onder de douche staat, dus ik ging weer naar beneden, zie d'r wel als ze klaar is.
Hoor de doesj stoppen, en verwachtte haar ieder moment beneden, maar het duurde wel erg lang, ging ik kijken, lag ze alweer te slapen
Ze voelde zich vanmorgen al niet zo op en top, dus ze zal wel ziek naar huis zijn gegaan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel vantevoren even naar dat wellnesscentrum of ze wel knappe mannen op de massageafdeling hebben. Misschien zijn die er wel tegen extra betaling ofzo
Jij wou hier meeposten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doen
Jawel, maar ben echt te beroerd om het hele koffiezetapparaat op te stellen en na afloop weer af te wassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Och, een kopje op z'n tijd is niks mis mee
Of heb je niks in huis?
niet in je stoutste dromenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt een weekendje overwerken voor mij![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah![]()
Zullen we eens kijken wat we kunnen vinden in Noordwijk?
Goed, ik hap: vertelquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere halfnaakte mannen
[ Bericht 7% gewijzigd door MPG op 17-02-2011 15:59:44 (Voor bifi's geldt hetzelfde als voor tetten. ) ]Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee, nooit! We praten altijd wel een kwartiertje oid, als ik uit school kom of zij uit d'r werk, maar ik denk dat ze me gewoon totaal niet heeft zien zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat je moeder altijd zo weinig tegen je?
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!quote:
dan moet je eerst voor ons allen koffie halen, met een roze koek graaf!quote:
quote:
zeg.. ik drink ook geen thee..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!
Oh okquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nooit! We praten altijd wel een kwartiertje oid, als ik uit school kom of zij uit d'r werk, maar ik denk dat ze me gewoon totaal niet heeft zien zitten.
jij wordt gedoogd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ik drink ook geen thee..
Yes pleasequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik geen koffie, en ik ben ondertussen KSC-meubilairquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ik drink ook geen thee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |