quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je morgen dus terug gaan mokken.
Vergeet je doos bonbons niet
Och, een kopje op z'n tijd is niks mis meequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik drink echt zelden koffie, maar altijd als ik jullie voorbij zie komen in de AT dan krijg ik trek in een bak ultrasterke, aromatische koffie
Bel vantevoren even naar dat wellnesscentrum of ze wel knappe mannen op de massageafdeling hebben. Misschien zijn die er wel tegen extra betaling ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AhaJa, is soms hard zoeken ja
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
ik genit nu van IQ of (QI ) nooit duidelijk geworden![]()
een heerlijk programma show vast bekend onder jullie
Praat je moeder altijd zo weinig tegen je?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder kwam net binnen, ik was aan het lezen, dus ik denk ik lees te pagina even uit, en zeg dan hoihoi. Is ze alweer d'r jas aan het ophangen, dus ik denk, ze komt zo weer terug, en begin weer te lezen.
Hoor ik de deur opengaan, wil hoi zeggen, zie ik dat ze naar boven is, lees weer de regel uit en loop d'r achterna. Eenmaal boven hoor ik dat ze al onder de douche staat, dus ik ging weer naar beneden, zie d'r wel als ze klaar is.
Hoor de doesj stoppen, en verwachtte haar ieder moment beneden, maar het duurde wel erg lang, ging ik kijken, lag ze alweer te slapen
Ze voelde zich vanmorgen al niet zo op en top, dus ze zal wel ziek naar huis zijn gegaan.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bel vantevoren even naar dat wellnesscentrum of ze wel knappe mannen op de massageafdeling hebben. Misschien zijn die er wel tegen extra betaling ofzo
Jij wou hier meeposten?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal zijn dat lelijke vrouwen van middelbare leeftijd die dat doen
Jawel, maar ben echt te beroerd om het hele koffiezetapparaat op te stellen en na afloop weer af te wassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Och, een kopje op z'n tijd is niks mis mee
Of heb je niks in huis?
niet in je stoutste dromenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt een weekendje overwerken voor mij![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah![]()
Zullen we eens kijken wat we kunnen vinden in Noordwijk?
Goed, ik hap: vertelquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je een keer mee naar zo'n welnessweekend ofzo en dan massages van breed gespierde lekkere halfnaakte mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door MPG op 17-02-2011 15:59:44 (Voor bifi's geldt hetzelfde als voor tetten. ) ]Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nee, nooit! We praten altijd wel een kwartiertje oid, als ik uit school kom of zij uit d'r werk, maar ik denk dat ze me gewoon totaal niet heeft zien zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Praat je moeder altijd zo weinig tegen je?
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!quote:
dan moet je eerst voor ons allen koffie halen, met een roze koek graaf!quote:
quote:
zeg.. ik drink ook geen thee..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!
Oh okquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, nooit! We praten altijd wel een kwartiertje oid, als ik uit school kom of zij uit d'r werk, maar ik denk dat ze me gewoon totaal niet heeft zien zitten.
jij wordt gedoogd!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ik drink ook geen thee..
Yes pleasequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij te zeggen dat hij een weekendje moet overwerken, om dat wellnessgebeuren voor jullie te betalen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |