die heb ik zelfs nooit gezien en heb toch veel foto's van je gezienquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
Er zwerven zelfs foto's van mij in rok online rond...
Moet ik straks uit werk even naar je toereizen om de dag weg te knuffelen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar gaat de dag niet van over
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las heel ff heerlijke borsten
nee johquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik straks uit werk even naar je toereizen om de dag weg te knuffelen?.
Ze staan ook weer niet zo open en bloot, godzijdankquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
die heb ik zelfs nooit gezien en heb toch veel foto's van je gezien
ja, link posten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze staan ook weer niet zo open en bloot, godzijdank...
quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
Dan lach ik wel even meequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
No wai!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, link posten.
kan ST ook even lachen
heeft Muck ze niet in de 1 of andere fotoboek?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Goed , ondertussen een stage voorstel verstuurd naar mijn stage leraar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen, wel blijven opletten he?![]()
Hoe is het met je kamer?
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed , ondertussen een stage voorstel verstuurd naar mijn stage leraar.
Ik heb brood gehaald, Tarwebrood vult heel erg en is lekker.
Echt ben blij dat ik op kamers ben , eindelijk weet ik ook dat er brood is als ik het nodig heb !
Thuis was het altijd zo dat het op was en moest ontdooien. Nu is het veel geregelder heb ik het idee! Eigenlijk een vooruitgang op kamers dan achteruitgang
Ehm.. Ehm... Ehm.. Neequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeft Muck ze niet in de 1 of andere fotoboek?
Duh, toen wassie nog lief en onschuldigquote:Muck heeft trouwens gisteren mijn babyfoto's gezien en vind de TJ van 3 jaar oud leuker
Zwaaiquote:
(o.O')quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
Er zwerven zelfs foto's van mij in rok online rond...
Voor ST en Marijkje ga ik aan de slagquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat je het niet doet voor mij snap ik
maar voor st toch wel *puppy eyes
Ik bel haar ffquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. Ehm... Ehm.. Nee. Tenzij ze de URL van het online-fotoboek van mijn vriendengroep heeft.
Yeah rightquote:Duh, toen wassie nog lief en onschuldig![]()
...
Nahh dat ligt bij mij toch net wat anders...quote:
hoe ligt dat bij 14 jarig meisje dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh dat ligt bij mij toch net wat anders...
Ik heb ze wel eens gezien, geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |