En de kinderen in die woekerleningreclames? En waarom is dat relevant?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Flounder het volgende:
[..]
Jij hebt gezien hoe oud die kinderen zijn? 4, 5 jaar?
Welkom bij de club, je bent het eens dat je kinderen niet moet misbruiken voor politieke doeleinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Zielig dat de PVV kinderen misbruikt voor hun propaganda.Ziek!
Spreken over misbruikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Welkom bij de club, je bent het eens dat je kinderen niet moet misbruiken voor politieke doeleinden.
Ja, hij zet geen kinderen in voor zijn campagne.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Spreken over misbruik![]()
Zie je niet hoe hypocriet het is om je hier zo druk over te maken? Elke aanval op de pvv is onbeschoft, propaganda, misbruik enzovoort. Heb je wel eens naar de taal van de grote blonde leider geluisterd?
Die kan zo maar bij dezelfde groep vandaan komen, sterker nog, dat denk ik, zo sick zijn ze wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef tinno123 het volgende:
Hier is hij dan , je kon er op wachten !
Tegenstemwijzer Pro PVV
-----------------------------------------
Wat ben jij een gefrustreerd figuur.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die kan zo maar bij dezelfde groep vandaan komen, sterker nog, dat denk ik, zo sick zijn ze wel.
Eerst de boel verzieken, en dan iets nog ziekers, met als afzender die eerste geziekte...
Leuke politiek, volwassen, ach ja, pvda gedrag....
Als hij dat nu morgen, laten we zeggen voor de goede zaak, wel doet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja, hij zet geen kinderen in voor zijn campagne.
Als er een battle van goed versus evil is, dan stem jij zeker voor evil, of voor de niet deelnemende neutraal...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Compatibel het volgende:
Als hij dat nu morgen, laten we zeggen voor de goede zaak, wel doet dan?
1. neequote:
Fout = Fout.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Tanin het volgende:
Die filmpjes zijn ongelofelijk fout, maar daarom niet minder waar. Zolang er geen politieke partij achter zit kan ik wel waarderen hoe het in een ander daglicht komt te staan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als er een battle van goed versus evil is, dan stem jij zeker voor evil, of voor de niet deelnemende neutraal...?
Ook daar zat de PvdA niet achter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Flounder het volgende:
[..]
Fout = Fout.
Maar de PvdA zit hier achter. Zoals al eerder met dat filmpje over Rutte.
je ziet toch zelf dat dat het bijna hetzelfde filmpje is met wat andere fragmenten tussendoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die kan zo maar bij dezelfde groep vandaan komen, sterker nog, dat denk ik, zo sick zijn ze wel.
Eerst de boel verzieken, en dan iets nog ziekers, met als afzender die eerste geziekte...
Maar daar dat vaker en vaker voorkwam en komt zegt het wel iets over de mensen van zo een partij, en die mensen vormen- dus zIJn , de partij...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Zeeland het volgende:
Ook daar zat de PvdA niet achter.Het was stemhok.nl en mensen van stemhok.nl waren toevallig lid van de PvdA.
Je ziet dingen die er niet zijn. Ik ben zelf lid van de PvdA en ik heb niet het gevoel dat we allemaal leugenaars zijn. Ik ben ook niet een pion van de PvdA die hier de PVV moet zwart maken mocht je dat soms denken. PvdA is echt niet anders dan GL, VVD of CDA.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar daar dat vaker en vaker voorkwam en komt zegt het wel iets over de mensen van zo een partij, en die mensen vormen- dus zIJn , de partij...
Zo ontkende cohen (en witteman) het elkaar SMSen. Paar dagen later bleek dat cohen wel vaker advies bij witteman haalde, is men dat nu al weer vergeten!?
Politici zijn niet zelden leugenaars, bij de pvda zijn ze het zelden niet.
Jij wil dus kinderen van die leeftijd al klaarstomen (lees:indoctrineren) voor de politiek? Alsof ze dat snappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Zith het volgende:
[..]
En de kinderen in die woekerleningreclames? En waarom is dat relevant?
Daar zou ik nog maar even naar laten kijken. Misschien ben jij wel.. 'geïndoctrineerd'..quote:
Die lui hebben helemaal geen recht om die kinderen in hun filmpje te gebruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Blabla, dat gejank over dat inzetten van kinderen. We zouden een discussie kunnen voeren over de inhoud, over hetgeen de koters hebben gezegd. Maar nee, dit hele topic wordt volgeblaft met gezeik over dat kinderen niet gebruikt moeten worden voor politieke doeleinden. Alsof we het hier hebben over de fucking Hitlerjugend. Kijk nou eens naar de inhoud. Wat zeggen die koters? Vind je dat soms schokkend?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja, hij zet geen kinderen in voor zijn campagne.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |