Eerst dit : waar zie jij-, haal jij uit-, dat ik dat stel ergens... ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
FTS, waar zie jij een Godwin in een van die filmpjes?
Ooh, ik zal je post wel weer verkeerd hebben begrepen. Excuus. Maar jij schuift de schuld waarschijnlijk in de schoenen van de PvdA, vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Eerst dit : waar zie jij-, haal jij uit-, dat ik dat stel ergens... ?
Feiten dear watson feiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ooh, ik zal je post wel weer verkeerd hebben begrepen. Excuus. Maar jij schuift de schuld waarschijnlijk in de schoenen van de PvdA, vermoed ik.
Heeft de VVD/CDA/D66/SGP/GL/SP hier wel afstand van genomen? En in hoeverre is de PvdA verantwoordelijk voor het gedrag van haar aanhangers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Feiten dear watson feiten.
2 van de makers, op GS genoemden, ken ik, pvda aanhang / stemmers.
PvdA nam hier geen afstand van, en wel-godwin, de cartoon op pvda kanalen joop/vara.
Eerder : rutte het homo moederskindje.
Maar voor die-hard pvda-aanhang maken al die gegevens niet uit, oogkleppen op, en stemmen maar..
De leden zijn de partij, zelfs bij een lokale franchise, wel/niet partijlijn volgende lokale clusterbommen verzameling, partij als de pvda.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
En in hoeverre is de PvdA verantwoordelijk voor het gedrag van haar aanhangers?
Nee nee, jij zei dat je de maker van die filmpjes herkende als PvdA-stemmers. Dat is wezenlijk anders dan een lid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De leden zijn de partij, zelfs bij een lokale franchise, wel/niet partijlijn volgende lokale clusterbommen verzameling, partij als de pvda.
Ja dat is wel zo meestal.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Nee nee, jij zei dat je de maker van die filmpjes herkende als PvdA-stemmers. Dat is wezenlijk anders dan een lid.
Nee, dat zou net zo raar en verwerpelijk zijn, zoals ik al schreef.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
Dit behoort niet schokkend te zijn. Het zijn namelijk de uispraken van een Nederlandse fractievoorzitter die worden herhaald. Zou je ook verantwaardigd zijn wanneer een groep koters werd ingezet om de woorden van Cohen op te dreunen: "We moeten de boel bij elkaar houden" en "Het moet eerlijker", zeggen ze dan. Ben je dan ook boos? Of besef je dat de woorden van Wilders eigenlijk te extreem zijn?
Waarom is dat verwerpelijk? Vind je het ook verwerpelijk wanneer een kind in een reclamespotje of een film speelt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Flounder het volgende:
[..]
Nee, dat zou net zo raar en verwerpelijk zijn, zoals ik al schreef.
En ik zeg niet dat je dom bent, ik vraag of je dom bent. Maar goed, begrijpend lezen is voor een journalist soms zelfs te moeilijk.
je mengt nu fictie met (smerige) politiek praktijk(en).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is dat verwerpelijk? Vind je het ook verwerpelijk wanneer een kind in een reclamespotje of een film speelt?
Wat is verwerpelijk aan het opdreunen van gedane uitspraken? Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem echt niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je mengt nu fictie met (smerige) politiek praktijk(en).
Met kinderen in reclames, nota bene voor zaken voor kinderen, heb ik al moeite.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is verwerpelijk aan het opdreunen van gedane uitspraken? Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem echt niet.
Het misbruiken van kinderen voor politieke uitspraken is verwerpelijk ja. De uitspraken zelf niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat verwerpelijk? Vind je het ook verwerpelijk wanneer een kind in een reclamespotje of een film speelt?
Als dat door kinderen gebeurd wel. Politiek hoort niet bij kinderen. Het plaatje klopt niet. Ze beseffen ook niet wat ze precies zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is verwerpelijk aan het opdreunen van gedane uitspraken? Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem echt niet.
Misbruiken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Flounder het volgende:
[..]
Het misbruiken van kinderen voor politieke uitspraken is verwerpelijk ja. De uitspraken zelf niet.
Sex met kinderen is verwerpelijk, sex op zich niet (Misschien voor jou wel ?)
En die dan met hun ADHD op het VMBO terecht komen tussen Marokkaanse bontkraagjes en daardoor PVV gaan stemmen. Waardoor ze als ze dan zonder diploma van school verrtekken zo zwaar gekort worden op hun uitkering dat ze bijkans wel tot criminaliteit moeten vervallenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Misbruiken.Echt, door mensen als jij krijgen we van die volslagen gepamperde kindjes die niks kunnen hebben, geen mening hebben, nergens moeite voor willen doen en verwachten dat alles ze aangeleverd wordt.
Jij hebt gezien hoe oud die kinderen zijn? 4, 5 jaar?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Misbruiken.Echt, door mensen als jij krijgen we van die volslagen gepamperde kindjes die niks kunnen hebben, geen mening hebben, nergens moeite voor willen doen en verwachten dat alles ze aangeleverd wordt.
Zielig dat de PVV kinderen misbruikt voor hun propaganda.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef tinno123 het volgende:
Hier is hij dan , je kon er op wachten !
Tegenstemwijzer Pro PVV
-----------------------------------------
De PVV-ers zullen wel weer heel verontwaardigd doen over het gebruik van kinderen.quote:Hier is hij dan , je kon er op wachten !
Tegenstemwijzer Pro PVV
Hetzelfde filmpje bewerkt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De PVV-ers zullen wel weer heel verontwaardigd doen over het gebruik van kinderen.
Hoezo, ze gebruiken ze toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef tinno123 het volgende:
Hoezo ???
De linkse kerk heeft deze kinderen misbruikt ,,, niet de PVV !
Ja, dat er door de brievenbussen van de filmmakers zou worden gepist, maar als je vindt dat er geen kinderen mogen worden gebruikt in politieke fimpjes en alleen om ouders en kinderen iets aan te smeren, dan is dit ook niet ok.quote:Maar dat er een reactie op het orginele filmpje zou komen , voelde je op je klompen aankomen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |