abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92968492
FTS, waar zie jij een Godwin in een van die filmpjes?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:18:44 #127
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92968935
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
FTS, waar zie jij een Godwin in een van die filmpjes?
Eerst dit : waar zie jij-, haal jij uit-, dat ik dat stel ergens... ?
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92969044
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:18 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Eerst dit : waar zie jij-, haal jij uit-, dat ik dat stel ergens... ?
Ooh, ik zal je post wel weer verkeerd hebben begrepen. Excuus. Maar jij schuift de schuld waarschijnlijk in de schoenen van de PvdA, vermoed ik.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:30:23 #129
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92969486
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:

Ooh, ik zal je post wel weer verkeerd hebben begrepen. Excuus. Maar jij schuift de schuld waarschijnlijk in de schoenen van de PvdA, vermoed ik.
Feiten dear watson feiten.
2 van de makers, op GS genoemden, ken ik, pvda aanhang / stemmers.
PvdA nam hier geen afstand van, en wel-godwin, de cartoon op pvda kanalen joop/vara.
Eerder : rutte het homo moederskindje.
Maar voor die-hard pvda-aanhang maken al die gegevens niet uit, oogkleppen op, en stemmen maar..
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92969558
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Feiten dear watson feiten.
2 van de makers, op GS genoemden, ken ik, pvda aanhang / stemmers.
PvdA nam hier geen afstand van, en wel-godwin, de cartoon op pvda kanalen joop/vara.
Eerder : rutte het homo moederskindje.
Maar voor die-hard pvda-aanhang maken al die gegevens niet uit, oogkleppen op, en stemmen maar..
Heeft de VVD/CDA/D66/SGP/GL/SP hier wel afstand van genomen? En in hoeverre is de PvdA verantwoordelijk voor het gedrag van haar aanhangers?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:42:55 #131
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92970127
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

En in hoeverre is de PvdA verantwoordelijk voor het gedrag van haar aanhangers?
De leden zijn de partij, zelfs bij een lokale franchise, wel/niet partijlijn volgende lokale clusterbommen verzameling, partij als de pvda.
pi_92970212
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:42 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

De leden zijn de partij, zelfs bij een lokale franchise, wel/niet partijlijn volgende lokale clusterbommen verzameling, partij als de pvda.
Nee nee, jij zei dat je de maker van die filmpjes herkende als PvdA-stemmers. Dat is wezenlijk anders dan een lid.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:46:58 #133
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92970335
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

Nee nee, jij zei dat je de maker van die filmpjes herkende als PvdA-stemmers. Dat is wezenlijk anders dan een lid.
Ja dat is wel zo meestal.
Zal ik het anders zeggen, de pvda en wat er om heen hangt : 2 x erger en vaker dan bij andere partijen.
Maar helaas, er zullen mensen zijn die die 3 filmpjes zien en dan : oh ik ga geen pvv/vvd/cda stemmen... sheeples.... en dan nog politiek-domme ook, NL is er vol mee, en zal dus in meerdere opzichten leeg blijven lopen.
pi_92971587
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:

Dit behoort niet schokkend te zijn. Het zijn namelijk de uispraken van een Nederlandse fractievoorzitter die worden herhaald. Zou je ook verantwaardigd zijn wanneer een groep koters werd ingezet om de woorden van Cohen op te dreunen: "We moeten de boel bij elkaar houden" en "Het moet eerlijker", zeggen ze dan. Ben je dan ook boos? Of besef je dat de woorden van Wilders eigenlijk te extreem zijn?
Nee, dat zou net zo raar en verwerpelijk zijn, zoals ik al schreef.
En ik zeg niet dat je dom bent, ik vraag of je dom bent. Maar goed, begrijpend lezen is voor een journalist soms zelfs te moeilijk.
pi_92972117
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:11 schreef Flounder het volgende:

[..]

Nee, dat zou net zo raar en verwerpelijk zijn, zoals ik al schreef.
En ik zeg niet dat je dom bent, ik vraag of je dom bent. Maar goed, begrijpend lezen is voor een journalist soms zelfs te moeilijk.
Waarom is dat verwerpelijk? Vind je het ook verwerpelijk wanneer een kind in een reclamespotje of een film speelt?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:24:33 #136
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92972214
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

Waarom is dat verwerpelijk? Vind je het ook verwerpelijk wanneer een kind in een reclamespotje of een film speelt?
je mengt nu fictie met (smerige) politiek praktijk(en).
pi_92972256
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

je mengt nu fictie met (smerige) politiek praktijk(en).
Wat is verwerpelijk aan het opdreunen van gedane uitspraken? Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem echt niet.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:36:31 #138
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_92972724
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

Wat is verwerpelijk aan het opdreunen van gedane uitspraken? Kan aan mij liggen, maar ik zie het probleem echt niet.
Met kinderen in reclames, nota bene voor zaken voor kinderen, heb ik al moeite.
Ouders ook niet zelden en daar is dan ook wetgeving voor gekomen indertijd. Maar nog hebben ouders vaak te maken met jengelende kinderen die naar fastfood ketens, of supermarkt x of y willen wegens reclame a of b als aanleiding.

Foto's, oorlogssituaties, world press photo deelename/winnen met een verbrand meisje, klote, maar helaas, de praktijk.

Mensen beïnvloedden met kinderen die opgeklopte non-politiek opdissen : sick.
pi_92973126
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het misbruiken van kinderen voor politieke uitspraken is verwerpelijk ja. De uitspraken zelf niet.
Sex met kinderen is verwerpelijk, sex op zich niet (Misschien voor jou wel ?)
pi_92973259
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als dat door kinderen gebeurd wel. Politiek hoort niet bij kinderen. Het plaatje klopt niet. Ze beseffen ook niet wat ze precies zeggen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:49:14 #141
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92973342
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Flounder het volgende:

[..]

Het misbruiken van kinderen voor politieke uitspraken is verwerpelijk ja. De uitspraken zelf niet.
Sex met kinderen is verwerpelijk, sex op zich niet (Misschien voor jou wel ?)
Misbruiken. :') Echt, door mensen als jij krijgen we van die volslagen gepamperde kindjes die niks kunnen hebben, geen mening hebben, nergens moeite voor willen doen en verwachten dat alles ze aangeleverd wordt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:57:12 #142
104871 remlof
Europees federalist
pi_92973702
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Misbruiken. :') Echt, door mensen als jij krijgen we van die volslagen gepamperde kindjes die niks kunnen hebben, geen mening hebben, nergens moeite voor willen doen en verwachten dat alles ze aangeleverd wordt.
En die dan met hun ADHD op het VMBO terecht komen tussen Marokkaanse bontkraagjes en daardoor PVV gaan stemmen. Waardoor ze als ze dan zonder diploma van school verrtekken zo zwaar gekort worden op hun uitkering dat ze bijkans wel tot criminaliteit moeten vervallen ;(
Yankee go home!
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 18:04:59 #143
230491 Zith
pls tip
pi_92974104
Kinderen voor politiek gebruiken is echt veel erger dan kinderen voor de commercie gebruiken, zeker kinden in woekerleningreclames (die de ouders reuineert) is helemaal prima itt dit !
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92974249
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jij hebt gezien hoe oud die kinderen zijn? 4, 5 jaar? :{
pi_92974527
Hier is hij dan , je kon er op wachten !

Tegenstemwijzer Pro PVV
-----------------------------------------

pi_92974788
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef tinno123 het volgende:

Tegenstemwijzer Pro PVV
-----------------------------------------

Zielig dat de PVV kinderen misbruikt voor hun propaganda. :r Ziek!
pi_92974794
quote:

Tegenstemwijzer Pro PVV
De PVV-ers zullen wel weer heel verontwaardigd doen over het gebruik van kinderen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_92975257
Hoezo ???

De linkse kerk heeft deze kinderen misbruikt ,,, niet de PVV !

Maar dat er een reactie op het orginele filmpje zou komen , voelde je op je klompen aankomen .
pi_92975315
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De PVV-ers zullen wel weer heel verontwaardigd doen over het gebruik van kinderen.
Hetzelfde filmpje bewerkt.
Uiteraard. Dat knutsel knip en plakfilmpje is net zo verwerpelijk, duh.
pi_92975692
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:32 schreef tinno123 het volgende:
Hoezo ???

De linkse kerk heeft deze kinderen misbruikt ,,, niet de PVV !
Hoezo, ze gebruiken ze toch?

quote:
Maar dat er een reactie op het orginele filmpje zou komen , voelde je op je klompen aankomen .
Ja, dat er door de brievenbussen van de filmmakers zou worden gepist, maar als je vindt dat er geen kinderen mogen worden gebruikt in politieke fimpjes en alleen om ouders en kinderen iets aan te smeren, dan is dit ook niet ok.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')