quote:It has been confirmed today that Steve Jobs is receiving treatment for cancer in the Standford Cancer Center in Palo Alto, California. RadarOnine also confirmed today that it is the same Clinic where Hollywood Actor the Late Patrick Swayze was undergoing chemotherapy for pancreatic cancer last year. What type of illness has yet to be confirmed. Jobs was not forthcoming about the reason he took a medical leave of absence.
Photographs of the 55-year-old Apple CEO were taken on Febuary the 8th outside the clinic and are reported to be published by the The National Enquirer tomorrow morning.
In one photo, Jobs was getting out of his car a day after a full day of work at the company’s Cupertino campus. The photos show Mr Jobs looking painfully frail and weak, with his jeans and dark top hanging loosely on his 6ft 2in, thin body.
Jobs has previously withheld information on his health, such as when he was treated for a form of pancreatic cancer in 2004 and underwent a liver transplant in 2009, something that worries Apple investors who feel the company’s future rests in his visionary leadership.
The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”
We sincerely hope he’s wrong and wish Jobs all the best.
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef TeringHenkie het volgende:
http://thenextweb.com/app(...)es%29#comments-12432
[..]
Het is dat jij het bent met deze opmerking, anders zou ik zeggen dat je een kneus bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Je praat nu echt poep.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Dat zou me niks verbazen aangezien Apple = Steve Jobs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Morgenvroeg even RTL-Z kijken.
Het aandeel apple zal wel gekelderd zijn na dit bericht.
Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.
En anders hebben we alvast die discussie gehad en kunnen we die later overslaan.
wannabee-mod.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:25 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?
Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).
De National Enquirer (quote:The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?
[..]
De National Enquirer () heeft dus gewoon gesproken met een arts (niet die van Jobs) die op basis van de foto's een gokje heeft gedaan...
Nou weet ik niet hoe de medische kennis in de VS zich de laatste jaren ontwikkeld heeft, maar het moet een enorme kostenbesparing zijn als de diagnose en levensverwachting al op basis van een foto gedaan kunnen worden
Of het nou waar is of niet, ik denk dat shorters op de beurs morgen aardig goed zitten bij Apple...quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Oke ik ga even kijken voor de cijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"
Overigens is het daily mail artikel duidelijker... en minder knip en plakwerk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke ik ga even kijken voor de cijfers
Maar goed, het aandeel Apple zal idd wel een flink eind uit de boom vallen.quote:The photos, which were taken on February 8, showed Mr Jobs going for breakfast with his wife Laurene Powell before heading to the Stanford Cancer Centre in California.
Dr Jerome Spunberg said: 'Mr Jobs is most likely getting outpatient chemotherapy at Stanford because the cancer has recurred.'
Dr Gabe Mirkin, a physician with 40 years' experience, said: 'He is terminal. What you are seeing is extreme muscle wasting from calorie depravation, most likely caused by cancer. He has no muscle left in his buttocks, which is the last place to go.
'He definitely appears to be in the terminal stages of his life from these photos. I would be surprised if he weighed more than 130lb.'
Critical care physician Dr Samuel Jacobson also told the Enquirer: 'Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.
'He is emaciated and looks to have lost a lot of muscle mass, which spells a poor prognosis.'
Voor CT vind ik veel cijfers boven de 90% en gezien pancreascarcinoom vaak kwaadaardig is en een slechte prognose heeft..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"
Oh er wordt enkel gebaseerd op zijn uiterlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is het daily mail artikel duidelijker... en minder knip en plakwerk.
[..]
Maar goed, het aandeel Apple zal idd wel een flink eind uit de boom vallen.
Maar waarom zou het pancreascarcinoom moeten zijn? Omdat hij in hetzelfde kankercentrum behandeld wordt als waar Patrick Swayze behandeld werd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor CT vind ik veel cijfers boven de 90% en gezien pancreascarcinoom vaak kwaadaardig is en een slechte prognose heeft..
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom zou het pancreascarcinoom moeten zijn? Omdat hij in hetzelfde kankercentrum behandeld wordt als waar Patrick Swayze behandeld werd?
Maar het zou inderdaad ook een ander soort kanker kunnen. Desalniettemin is spierverlies een ernstig symptoom in verband met prognose, ongeacht het soort kanker. Dat die arts zes weken noemt slaat eigenlijk nergens opquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.
Ah ik zie het al, in 2004.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:50 schreef popolon het volgende:
Als die foto's uit de Enquirer echt zijn ziet het er erg slecht uit.
Mijn ook niet maar ziet er als verlamming uit. Of verlies van controle over de spieren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:03 schreef eleusis het volgende:
Wat is het idee van de omcirkelde hand?
(tele-diagnostiek is niet mijn sterkste vak)
Moest 'ie dat ook maar niet doen hè, krijg je kanker van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef retorbrapi het volgende:
En dan zeggen ze wat over Apple fanboys, sommige reacties hier zijn echt gestoord gewoon
Oh we hebben er nog een hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?
Het is uitgezaaid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Ik hoop ook dat ie beter wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Kunnen roddelblad fotografen MRI scans afnemen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Haha precies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh er wordt enkel gebaseerd op zijn uiterlijkDat is wel een bizarre uitspraak inderdaad, maar gewichtverlies en met name spierdystrofie kan wijzen op een ernstig laat stadium.
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Vengerr het volgende:
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef waht het volgende:
Hij heeft dan tenminste tot z'n laatste dagen kunnen doen wat hij leuk vond.
Dat is ook wat waard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Allright.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens een arts die geen oncoloog is en het dossier niet kent, dus deze diagnose heeft geen enkele werkelijke waarde wat mij betreft.
Dat moet je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Om ze aan te wijzen hoef je geen oncoloog te zijn nee. Om openbaar te maken wie het einde van 't jaar niet gaan halen echter...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
Dit is volgens mij al na zijn ziektequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt![]()
Vóór zijn ziekte was 'ie nogal chubby:
[ afbeelding ]
Mwa, daar geloof ik niet in... Er gebeurt zo veel in zo'n bedrijf, de successen (en miskleunen) rusten maar voor een klein deel bij de top. Ik neem aan dat hij vooral met de strategie op grote lijnen echt actief bezig is, en die is gelukkig in stabiel vaarwater. Wat betreft de volgende omwenteling kan een frisse blik zelfs juist ook wel goed zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Adelante het volgende:
[...]
Verder Steve = Apple, dus dit is geen goed nieuws...
Zoals ik het zie zit Steve Jobs zijn ziel en zaligheid in Apple. Als hij wegvalt is dat toch echt wel een dreun van formaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwa, daar geloof ik niet in... Er gebeurt zo veel in zo'n bedrijf, de successen (en miskleunen) rusten maar voor een klein deel bij de top. Ik neem aan dat hij vooral met de strategie op grote lijnen echt actief bezig is, en die is gelukkig in stabiel vaarwater. Wat betreft de volgende omwenteling kan een frisse blik zelfs juist ook wel goed zijn.
De daling van het aandeel valt me trouwens nog mee; blijkbaar calculeert men het wel in maar denkt men toch dat de winstcapaciteit goed zal blijven. Ik zelf heb al tijden het gevoel dat het wel overgewaardeerd is (geen diepgaand onderzoek naar gedaan).
Ik denk dat dat beeld ook grotendeels door de marketing van Apple is ontstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zit Steve Jobs zijn ziel en zaligheid in Apple. Als hij wegvalt is dat toch echt wel een dreun van formaat.
Hoax! Baggerpost. Doe dat lekker in ONZ.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik lees net op cnn dat hij overleden is. god hebbe zijn design vrouwencomputer. maar eigenlijk ook niet, want updates zijn erg kostbaar.
fuck it man. steve gaat dood. ja dood!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoax! Baggerpost. Doe dat lekker in ONZ.
gewoon straks, als het is gekelderd, aandelen kopen. trust me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Als je artiest bent en je overlijdt, stijgen je verkopen met honderden procenten. Als je baas bent van een beursgenoteerd bedrijf en je overlijdt, keldert je aandeel. Ik snap het niet.
Als jij het zegt....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon straks, als het is gekelderd, aandelen kopen. trust me.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fuck it man. steve gaat dood. ja dood!
appelgod gaat dood. who fucking cares als je niet in god gelooft. hij heft zijn erfenis achtergelaten. doei doei. dank je wel en tot ziens. misschien.
doe er je voordeel mee. ik doe het nu al.quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe er je voordeel mee. ik doe het nu al.
ken je het systeem?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nu al?
Sinds het aandeel begin januari kelderde na het nieuws/gerucht dat hij ziek was?
dit is echt zo'n onzin. steve is de presentator. al jaren niet meer de innovator. waar jij je gelul vandaan haalt is hocus pocus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef zaans_boefje het volgende:
Steve Jobs is helaas belangrijk genoeg voor Apple.
In de directieraad word elk nieuw product getoets. Dan kwamen er drie a vier opmerkingen, en Steve Jobs schreef twee blaadjes vol.
Elk knopje op de I-Phone word door hem persoonlijk gekeurd, locatie, functie uiterlijk.
Door zijn kritische, en doordachte visie danken de huidige producten hun succes.
Steve Jobs is geen CEO die zich met de boekhouding bezigt.
Dus vandaar de invloed ten aanzien van de aandelen, want zonder de unieke visie van Steve Jobs is het lastig om hetzelfde (Doordacht, High-tech trendy hebbedingetjes waar je mee kan internetten maken) in de toekomst te blijven doen.
Fijn van internet, je hoeft het niet met mij eens te zijn. Om daarom mijn mening als gelul af te doen, beetje jammer en ongepast.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is echt zo'n onzin. steve is de presentator. al jaren niet meer de innovator. waar jij je gelul vandaan haalt is hocus pocus.
quote:Net nu strooit de tabloid the National Inquirer in zijn laatste editie rond dat Jobs nog maar enkele weken te leven heeft. ze citeren oncologen die niet de behandelende artsen zijn van de zieke topman.
Dat is dan geen bedrijf met toekomstvisie, zou het echt afhangen van 1 persoon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef zaans_boefje het volgende:
Steve Jobs is helaas belangrijk genoeg voor Apple.
In de directieraad word elk nieuw product getoets. Dan kwamen er drie a vier opmerkingen, en Steve Jobs schreef twee blaadjes vol.
Elk knopje op de I-Phone word door hem persoonlijk gekeurd, locatie, functie uiterlijk.
Door zijn kritische, en doordachte visie danken de huidige producten hun succes.
Steve Jobs is geen CEO die zich met de boekhouding bezigt.
Dus vandaar de invloed ten aanzien van de aandelen, want zonder de unieke visie van Steve Jobs is het lastig om hetzelfde (Doordacht, High-tech trendy hebbedingetjes waar je mee kan internetten maken) in de toekomst te blijven doen.
Ja helaas, het zwakke punt. Het lijkt belachelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dan geen bedrijf met toekomstvisie, zou het echt afhangen van 1 persoon?
Zo'n simpele productnamen en alsnog verkeerd schrijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Fijn van internet, je hoeft het niet met mij eens te zijn. Om daarom mijn mening als gelul af te doen, beetje jammer en ongepast.
Maar als Rembrand was komen te overlijden voordat de Nachtwacht was voltooid?
Wat had er dan in het museum gehangen?
(Edit, nog even een uitleg, voordat je wederom in ongewenst taalgebruik verlaat.
I-phone, I-pad, I-pod, I-mac, allemaal kunstwerkjes. Wel dankzij de kunstenaar in deze. Subjectieve mening, mag je vanaf wijken indien netjes verwoord).
Dan wens ik alle investeerders veel succes, dood gaat ie sowieso.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ja helaas, het zwakke punt. Het lijkt belachelijk.
Maar helaas het is wel zo. Tuurlijk bemoeit hij zich met kostenplaatjes, leveranciers enzo. Maar tijdens interviews, als hij praat over ontwerpen en ontwikkelen dat is echt helemaal zijn talent en passie.
Waarom de dip toen hij weg was, en bij zijn terugkomst een opkomst in de markt, wauw.
Ach als dat je enige kritiek is, en netjes verwoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n simpele productnamen en alsnog verkeerd schrijven.
Het kan nog een rare bedoening gaan worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan wens ik alle investeerders veel succes, dood gaat ie sowieso.
Ach dus jouw partner moet sowieso een Apple hebben?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen, homo's en dansende varkens houden van apple.
echte mannen doen het liever op een pc. laten we eerlijk zijn.
Om een vergelijking te maken, bij Google is dat toch wat beter geregeld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Het kan nog een rare bedoening gaan worden.
Tja kruidenieren kan iedereen, dus Albert Heijn bestaat wel voort.
Bij Apple is dat anders, hoe maak je vandaag de telefoon (alle anderen apparaatjes ook uiteraard) van morgen?
lol wat een vreemde conclusies. je wordt een beetje zielig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:27 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ach dus jouw partner moet sowieso een Apple hebben?
Maakt jouw het uit.
Als je eindelijk een partner hebt wil je zo snel mogelijk op je facebook zetten dat je toch ontmaagd bent. De mooiste dag van alle 46 jaren die je dan leeft. Hopelijk kan je snel bij je moeder uit huis gaan.
En ook zet je dat via een Aplle op je facebook, geniet ervan dat het eindelijk kan!
Leef!
Absoluut, maar als het antwoord waarom het zo is, verdiep je eens in de geschiedenis, ontstaan en groei, van beide.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om een vergelijking te maken, bij Google is dat toch wat beter geregeld.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is een les die iedereen wel kent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Absoluut, maar als het antwoord waarom het zo is, verdiep je eens in de geschiedenis, ontstaan en groei, van beide.
Google heeft veel gekocht, picasa, maps.
Apple is geheel autonoom gegroeid. Gewoon een "eigen" koers varen.
Niet andere nadoen, laten zien dat het beter (anders) kan.
Apple is een werkplaats met handjes, die maken wat Steve Jobs denkt.
6 weken, 6 maanden, 6 jaar, tijd zal 't leren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
Het is dus onzin en ontkracht dit verhaal? Bron is ook weggehaald...
iTimequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
6 weken, 6 maanden, 6 jaar, tijd zal 't leren.
Ik hoop dat zowel Steve Jobs, en ook Apple beiden een lang en gelukkig bestaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is een les die iedereen wel kent.
Dan ga ik voor Samsung.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:48 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ik hoop dat zowel Steve Jobs, en ook Apple beiden een lang en gelukkig bestaan.
Aan de andere kant, een martkspeler als Apple kan in twee tot vijf jaar ten ondergaan als de Titanic.
Interessant gat in de markt ontstaat er.
Dus Apple aandelen verkopen, maar wat kopen we in?
Samsung? de come back van Phillips, of sony?
Het aandeel staat nu hoger in dan in januari? Heb je enig idee waarover je praat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nu al?
Sinds het aandeel begin januari kelderde na het nieuws/gerucht dat hij ziek was?
Mjah het is heel simpel, na het vertrek van Steve Jobs zijn ze berg afwaarts gegaan. Toen Steve Jobs terugkwam werden er een paar keiharde beslissingen genomen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwa, daar geloof ik niet in... Er gebeurt zo veel in zo'n bedrijf, de successen (en miskleunen) rusten maar voor een klein deel bij de top. Ik neem aan dat hij vooral met de strategie op grote lijnen echt actief bezig is, en die is gelukkig in stabiel vaarwater. Wat betreft de volgende omwenteling kan een frisse blik zelfs juist ook wel goed zijn.
De daling van het aandeel valt me trouwens nog mee; blijkbaar calculeert men het wel in maar denkt men toch dat de winstcapaciteit goed zal blijven. Ik zelf heb al tijden het gevoel dat het wel overgewaardeerd is (geen diepgaand onderzoek naar gedaan).
Vanwege het ziekteverlof van Jobs, toen zakte het aandeel 8% in 1 dag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het aandeel staat nu hoger in dan in januari? Heb je enig idee waarover je praat?
Eens, ik denk echter dat de filosofie van Jobs tot alle lagen van Apple is doorgedrongen en dat Apple zichzelf prima zal redden zonder Jobs.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Het aandeel staat nu hoger in dan in januari? Heb je enig idee waarover je praat?
[..]
Mjah het is heel simpel, na het vertrek van Steve Jobs zijn ze berg afwaarts gegaan. Toen Steve Jobs terugkwam werden er een paar keiharde beslissingen genomen.
-Aantal soorten hardware werd ernstig teruggebracht
-Besturingssysteem van Apple werd opnieuw opgebouwd vanaf NeXT.
-Andere fabrikanten konden mochten niet langer Apple's besturingssysteem op hun systeem installeren waardoor Apple-kloons niet meer mogelijk waren. Licentiegelden wogen niet op tegen minder verkochte Apple-hardware die daarvan het gevolg was.
-Gedurfd en uniek design werd weer terug gebracht waardoor Apple weer opviel
-Nieuwe richting in multi-media gecombineerd met Itunes, misschien wel de meest geniale vinding van Steve Jobs.
Al deze dingen stuk voor stuk prestatie's van Steve Jobs hij heeft eigenhandig Apple weer in al zijn glory hersteld. Zonder hem was Apple in de vergetelheid geraakt.
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Vanwege het ziekteverlof van Jobs, toen zakte het aandeel 8% in 1 dag.
Read more: http://www.upi.com/Top_Ne(...)33200/#ixzz1EJZs3p2Yquote:Obama meets with Jobs, Zuckerberg
WOODSIDE, Calif., Feb. 17 (UPI) -- President Barack Obama met Thursday evening in California with 12 Silicon Valley chief executives, including Facebook's and Apple's founders, officials said.
The meeting in Woodside with Mark Zuckerberg of Facebook and Steve Jobs, the head of Apple who is a pancreatic cancer survivor, and others was a closed-door session, The Washington Post reported.
Others at the meeting in the home of John Doerr, of the venture capital firm Kleiner Perkins Caufield & Byers, included Twitter Chief Executive Officer Dick Costolo, Oracle founder and Chief Executive Larry Ellison, and Netflix Chief Executive Officer Reed Hastings, the Post reported.
The meeting focused mainly on Obama's innovation initiatives, White House officials said. The president promised to fund tax credits for research and development, reform the patent system and cover the country with high-speed wireless-Internet connections, the Post reported.
Obama cited Facebook in his Jan. 25 State of the Union address as being part of a history of inventive power and innovation that helped make the United States strong and would, he said, continue to drive its growth.
"We're the nation that put cars in driveways and computers in offices -- the nation of Edison and the Wright brothers, of Google and Facebook," Obama said. "In America, innovation doesn't just change our lives. It is how we make our living."
iRexia!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:28 schreef UltraBrain het volgende:
Hij is toch een perfectionist?
Misschien heeft ie wel anorexia.
iFood.
http://en.wikipedia.org/w(...)cquisitions_by_Applequote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:33 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Absoluut, maar als het antwoord waarom het zo is, verdiep je eens in de geschiedenis, ontstaan en groei, van beide.
Google heeft veel gekocht, picasa, maps.
Apple is geheel autonoom gegroeid. Gewoon een "eigen" koers varen.
Niet andere nadoen, laten zien dat het beter (anders) kan.
Apple is een werkplaats met handjes, die maken wat Steve Jobs denkt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Muridae het volgende:
Het valt wel mee denk ik...
[..]
Read more: http://www.upi.com/Top_Ne(...)33200/#ixzz1EJZs3p2Y
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:06 schreef Adames het volgende:
http://www.tijd.be/nieuws(...)23147-3127.art?ckc=1
[..]
Dat is precies hetzelfde bericht als waar dit hele topic op gebaseerd is.quote:
Dat is waarschijnlijk waar, maar van zoiets leert een organisatie ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 06:20 schreef Kandijfijn het volgende:
Al deze dingen stuk voor stuk prestatie's van Steve Jobs hij heeft eigenhandig Apple weer in al zijn glory hersteld. Zonder hem was Apple in de vergetelheid geraakt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Hij ziet er inderdaad niet veel margerder uit dan het laatste jaar. Beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.redmondpie.com(...)r-last-night-photos/
Obama en Steve, gister genomen tijdens een diner. Ziet er gezond uit.
Indrukwekkend etentjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat de betreffende 'arts' zei is ongeveer : "Uitgaande van de foto icm de kankerkliniek zou ik zeggen 6 weken, maar het kan ook gewoon een voedselvergiftiging zijn." Selectief quoten heet dat en voor je het weet gaat gaan er miljarden van A naar B op een beurs. Ik geloof het pas als Steve het zegt, Steve heeft namelijk altijd gelijk (als ik naar het aandeel AAPL kijk).quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens een arts die geen oncoloog is en het dossier niet kent, dus deze diagnose heeft geen enkele werkelijke waarde wat mij betreft.
Nu kunnen we nog alleen maar contact maken met de hemel via Wolkentoetjes.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat hij de release van de Iphone 6 niet meer mee gaat maken want daarmee kun je bellen vanuit de hemel.
Zo de fuck he, daar zit echt voor miljarden en miljarden en macht. Sick ass.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:23 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
De Amerikaanse belastingbetaler zal wel echt heul blij zijn dat hij/zij dit etentje heeft mogen bekostigenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zo de fuck he, daar zit echt voor miljarden en miljarden en macht. Sick ass.
Volgens mij allemaal mensen die self made zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Zo de fuck he, daar zit echt voor miljarden en miljarden en macht. Sick ass.
Enig idee hoeveel deze mensen hebben bijgedragen aan de economie in de VS?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De Amerikaanse belastingbetaler zal wel echt heul blij zijn dat hij/zij dit etentje heeft mogen bekostigen
Dat zal terecht niet naar buiten komen natuurlijk. Maar waarschijnlijk zal het allemaal wel oppervlakkige praat zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef ArnosL het volgende:
En dan ben ik nieuwsgierig waar ze het bij dat etentje over zullen hebben gehad. Over de ziekte van Jobs, over de Amerikaanse economie, over hoeveel winst ze dit jaar willen behalen of over wat anders?
Och, macht is ook maar relatief hoor. Senatoren e.d. zijn een stuk machtigerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef ArnosL het volgende:
Nee, natuurlijk niet, maar ik word altijd wel nieuwsgierig naar de gespreksonderwerpen van personen met zoveel macht binnen de Amerikaanse economie.
omdat het onzin is?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:43 schreef ArnosL het volgende:
Waarom kan ik hier trouwens bijna niks over vinden op internet? Lijkt me dat alle grote nieuws websites er wel over zouden berichten.
zal wel. make money.quote:
Je vertrekt helemaal niet, je gaat gewoon dood.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Laat maar zien dat het niet uitmaakt hoe rijk je bent op aarde, je vertrekt met gewoon niets. Net zoals je er binnenkwam. Iets stofs tot nadenken voor de God-ontkenners onder jullie.
JIj denkt gelijk aan de poen, ik denk dat deze man veel geld heeft verdiend met het nastreven van zijn idealen. Ook een manier om te genieten van het aardse leven, of is succesvol zijn fout als je er geld mee verdiend ?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Laat maar zien dat het niet uitmaakt hoe rijk je bent op aarde, je vertrekt met gewoon niets. Net zoals je er binnenkwam. Iets stofs tot nadenken voor de God-ontkenners onder jullie.
Serieus mensen als jij zijn de reden waarom ik liever kanker krijg dan dat ik gelovig word. Voor kanker is er namelijk nog een redelijke kans op genezing.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Ti's jammer dat er aan de andere kant helemaal niks is anders had ik graag 'In Your Face' willen roepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Dit is echt heel slechtquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Jij bent wel een goede trollquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Mensen als jou noem ik bij deze gewoon een turbotrolquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
2e keerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef rubje het volgende:
en onderstaande is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Microsoftquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Ik vraag me meer af waarom Ballmer er niet bijzit...
Omdat Microsoft een van de allergrootste software bedrijven ter wereld is? Omdat de oprichter inmiddels afgezwaaid is en nog altijd een van de rijkste mensen ter wereld is? Omdat hun besturingssysteem op verreweg de meeste computers draaien? Omdat ze ondanks een hoop fouten toch door blijven zetten? Omdat de Xbox? Omdat W7? Omdat W7mobile? wat bedoel je?quote:
Omdat Obama misschien niet echt van ze onder de indruk is?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Omdat Microsoft een van de allergrootste software bedrijven ter wereld is? Omdat de oprichter inmiddels afgezwaaid is en nog altijd een van de rijkste mensen ter wereld is? Omdat hun besturingssysteem op verreweg de meeste computers draaien? Omdat ze ondanks een hoop fouten toch door blijven zetten? Omdat de Xbox? Omdat W7? Omdat W7mobile? wat bedoel je?
Bashen is makkelijk, erover nadenken kennelijk niet
Het is maar de vraag wat de bedoeling was hierachter. Er missen sowieso wel meer Amerikaanse technologiebedrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Misschien wilde hij tips over het verkopen van ongewilde spullen. Die tips heeft hij wel nodig voor een tweede termijnquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat Obama misschien niet echt van ze onder de indruk is?
Maar Oracle en Yahoo zijn wel geweldig?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef kadeya het volgende:
Omdat je dit niet aan tafel wilt hebben tijdens het eten:
Onze Applenerd weer hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Bill Gates?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze Applenerd weer hoor
Gates is zo rechts als de pleuris. Hij was vrienden met de Bushfamilie. Waarom zou een Democraat hem willen ontmoeten en vice versa?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben nu deze held:quote:
Idem, tenzij het louter een Silicon Valley onderonsje was. Al de bedrijven die daar zaten zitten wel in dat gebied volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Inderdaad, duidelijk kanker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
http://www.radaronline.co(...)s-feet-day-treatment
Klopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
ook steve gaat dood. misschien eerder dan gehoopt, maar zo zij het. en apple krijgt de klap die het verdient. want zonder steve geen apple.
Bullshitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
ook steve gaat dood. misschien eerder dan gehoopt, maar zo zij het. en apple krijgt de klap die het verdient. want zonder steve geen apple.
precies. we zullen zien.quote:
Nou ik heb 'op een verjaardag' gehoord dat alle Apple apparaten een Steve-fix hebben en er gelijk me stoppen als Steve stopt.quote:
Het is nog niet eens zeker of hij terminaal ziek is, het is nog niet eens zeker of hij überhaupt kanker heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:16 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het tragisch dat een man van 55 terminaal ziek is, maar ik kan toch maar moeilijk geloven dat de volledige toekomst van Apple staat of valt met één man. Als die man zijn werk goed heeft gedaan, dan heeft hij gezorgd dat kennis gedeeld is en dat anderen hem goed kunnen vervangen.
Hij heeft in ieder wel een leuke auto.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
http://www.radaronline.co(...)s-feet-day-treatment
Ik hoop dat ik zijn auto krijgquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop voor Steve zijn gezin dat alles okee is!!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef boffer69 het volgende:
Wat maakt het nou uit dat hij dood gaat? Ik bedoel, Bill Gates is toch ook weggegaan bij Windows
Wat een faalhazen bij apple idd. Die hebben nog niks goeds gedaan de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef boffer69 het volgende:
Wat maakt het nou uit dat hij dood gaat? Ik bedoel, Bill Gates is toch ook weggegaan bij Windows, en Steve Jobbs is toch niet de enige met geniale ideen? Kom op, dat die kerel dood gaat is waarschijnlijk toch gewoon een promotiestunt. Hoewel die stunt niet goed uitpakt, want apple's inkomsten gaan er op achter uit. Faalhazen, daar bij Apple
Waar betaalt die man het eigenlijk van met een salaris van $1quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik zijn auto krijg
Hij heeft nogal wat aandelen, hij is destijds goed uit Apple gestapt, daarna met Next en Pixar veel geld verdient, en weer in Apple gestapt waar hij de aandelenkoers flink omhoog heeft weten te krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar betaalt die man het eigenlijk van met een salaris van $1 [ afbeelding ]
Ooh. Okee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat aandelen, hij is destijds goed uit Apple gestapt, daarna met Next en Pixar veel geld verdient, en weer in Apple gestapt waar hij de aandelenkoers flink omhoog heeft weten te krijgen.
Only on Fok!...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:07 schreef boffer69 het volgende:
Kom op, dat die kerel dood gaat is waarschijnlijk toch gewoon een promotiestunt.
Idd, het op één na meest waardevolle bedrijf ter wereld. FAIL!quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een faalhazen bij apple idd. Die hebben nog niks goeds gedaan de afgelopen jaren.!
Second place, first loserquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, het op één na meest waardevolle bedrijf ter wereld. FAIL!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, het op één na meest waardevolle bedrijf hoogste marktwaarde ter wereld. FAIL!
quote:
Omdat MicroSoft niet in Sillicon Valley zit en Ballmer zat in Frankrijk tijdens het diner.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Dit vooral. Dezelfde reden dat IBM of Amazon.com er niet bij zaten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat MicroSoft niet in Sillicon Valley zit
Politieke steun richting Obama heeft ook zeker een rol gespeelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit vooral. Dezelfde reden dat IBM of Amazon.com er niet bij zaten.
Als bedrijven in Silicon Valley al (financiele) steun geven aan politici, dan geven ze het aan beide partijen. Nooit verstandig het ene kamp te steunen en het andere niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Politieke steun richting Obama heeft ook zeker een rol gespeelt.
Waar noemde ik precies ''financiele'' steun?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als bedrijven in Silicon Valley al (financiele) steun geven aan politici, dan geven ze het aan beide partijen. Nooit verstandig het ene kamp te steunen en het andere niet.
Zijn er in de VS andere vormen van steun die er toe doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waar noemde ik precies ''financiele'' steun?
Telegraafquote:iPad 2 verschijnt 25 maart
AMSTERDAM - Apple topman Steve Jobs heeft vandaag de opvolger van de iPad tablet gepresenteerd. Veel verrassingen kende de aankondiging niet. Menigeen was verbaasder om Jobs in goede gezondheid op het podium te zien. Hij kreeg dan ook een staande ovatie.
De iPad 2 is met 8.8 mm 33 procent dunner dan zijn voorganger, terwijl het zoals verwacht over zowel een camera aan de voorkant als aan de achterkant beschikt. Ook de batterijduur is met tien uur in actieve mode en ruim een maand in standby modus hetzelfde gebleven.
Verder heeft Apple net als bij de iPhone 4 en laatste iPod touch een gyroscoop toegevoegd. Dit is vooral goed nieuws voor gamers omdat deze sensor ervoor zorgt dat bewegingen die het apparaat maakt nauwkeuriger worden gemeten.
Hij heeft ook wel eens als een soort host gefungeerd en bijna alles overgedragen aan andere personen,quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:31 schreef PeeJay1980 het volgende:
Wat verstaan ze bij de Telegraaf onder 'in goede gezondheid'? Dat hij fatsoenlijk op de been kon blijven en geen moeite had met praten?
Hij is altijd een beetje mager natuurlijk. Maar nu is het wel erger dan normaal ja.quote:Want je maakt mij niet wijs dat je kan zeggen dat je over iemand spreekt die er heel gezond uitziet als je naar die foto's van Steve kijkt.
Hoop voor hem dat hij weer aan de beterende hand is
De release daarvan laat nog even op zich wachten maar voor zijn mausoleum staan al lange rijen.quote:
Achjeequote:Op woensdag 30 maart 2011 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan stijgt Steve Jobs naar de hemel
In de tussentijd presenteerde hij persoonlijk de iPad 2, en daar zag hij er toch niet echt uit als iemand die op korte termijn de pijp uitgaat.quote:
RIPquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
RIP aan de nabestaanden, waar hij zelf ook onderdeel van is.
Getrolled door critical-care physician Dr. Samuel Jacobson,quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Premium_Quality het volgende:
Was dit dan een hele zieke 1 april grap die al in februari is begonnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |