Moest 'ie dat ook maar niet doen hè, krijg je kanker van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef retorbrapi het volgende:
En dan zeggen ze wat over Apple fanboys, sommige reacties hier zijn echt gestoord gewoon
Oh we hebben er nog een hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?
Het is uitgezaaid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Ik hoop ook dat ie beter wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Kunnen roddelblad fotografen MRI scans afnemen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Haha precies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh er wordt enkel gebaseerd op zijn uiterlijkDat is wel een bizarre uitspraak inderdaad, maar gewichtverlies en met name spierdystrofie kan wijzen op een ernstig laat stadium.
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Vengerr het volgende:
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef waht het volgende:
Hij heeft dan tenminste tot z'n laatste dagen kunnen doen wat hij leuk vond.
Dat is ook wat waard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Allright.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens een arts die geen oncoloog is en het dossier niet kent, dus deze diagnose heeft geen enkele werkelijke waarde wat mij betreft.
Dat moet je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Om ze aan te wijzen hoef je geen oncoloog te zijn nee. Om openbaar te maken wie het einde van 't jaar niet gaan halen echter...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |