quote:It has been confirmed today that Steve Jobs is receiving treatment for cancer in the Standford Cancer Center in Palo Alto, California. RadarOnine also confirmed today that it is the same Clinic where Hollywood Actor the Late Patrick Swayze was undergoing chemotherapy for pancreatic cancer last year. What type of illness has yet to be confirmed. Jobs was not forthcoming about the reason he took a medical leave of absence.
Photographs of the 55-year-old Apple CEO were taken on Febuary the 8th outside the clinic and are reported to be published by the The National Enquirer tomorrow morning.
In one photo, Jobs was getting out of his car a day after a full day of work at the company’s Cupertino campus. The photos show Mr Jobs looking painfully frail and weak, with his jeans and dark top hanging loosely on his 6ft 2in, thin body.
Jobs has previously withheld information on his health, such as when he was treated for a form of pancreatic cancer in 2004 and underwent a liver transplant in 2009, something that worries Apple investors who feel the company’s future rests in his visionary leadership.
The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”
We sincerely hope he’s wrong and wish Jobs all the best.
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:48 schreef TeringHenkie het volgende:
http://thenextweb.com/app(...)es%29#comments-12432
[..]
Het is dat jij het bent met deze opmerking, anders zou ik zeggen dat je een kneus bent.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Je praat nu echt poep.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Dat zou me niks verbazen aangezien Apple = Steve Jobs.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Morgenvroeg even RTL-Z kijken.
Het aandeel apple zal wel gekelderd zijn na dit bericht.
Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:23 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.
En anders hebben we alvast die discussie gehad en kunnen we die later overslaan.
wannabee-mod.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:25 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?
Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).
De National Enquirer (quote:The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?
[..]
De National Enquirer () heeft dus gewoon gesproken met een arts (niet die van Jobs) die op basis van de foto's een gokje heeft gedaan...
Nou weet ik niet hoe de medische kennis in de VS zich de laatste jaren ontwikkeld heeft, maar het moet een enorme kostenbesparing zijn als de diagnose en levensverwachting al op basis van een foto gedaan kunnen worden
Of het nou waar is of niet, ik denk dat shorters op de beurs morgen aardig goed zitten bij Apple...quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Oke ik ga even kijken voor de cijfersquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"
Overigens is het daily mail artikel duidelijker... en minder knip en plakwerk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Oke ik ga even kijken voor de cijfers
Maar goed, het aandeel Apple zal idd wel een flink eind uit de boom vallen.quote:The photos, which were taken on February 8, showed Mr Jobs going for breakfast with his wife Laurene Powell before heading to the Stanford Cancer Centre in California.
Dr Jerome Spunberg said: 'Mr Jobs is most likely getting outpatient chemotherapy at Stanford because the cancer has recurred.'
Dr Gabe Mirkin, a physician with 40 years' experience, said: 'He is terminal. What you are seeing is extreme muscle wasting from calorie depravation, most likely caused by cancer. He has no muscle left in his buttocks, which is the last place to go.
'He definitely appears to be in the terminal stages of his life from these photos. I would be surprised if he weighed more than 130lb.'
Critical care physician Dr Samuel Jacobson also told the Enquirer: 'Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.
'He is emaciated and looks to have lost a lot of muscle mass, which spells a poor prognosis.'
Voor CT vind ik veel cijfers boven de 90% en gezien pancreascarcinoom vaak kwaadaardig is en een slechte prognose heeft..quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo"
Oh er wordt enkel gebaseerd op zijn uiterlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is het daily mail artikel duidelijker... en minder knip en plakwerk.
[..]
Maar goed, het aandeel Apple zal idd wel een flink eind uit de boom vallen.
Maar waarom zou het pancreascarcinoom moeten zijn? Omdat hij in hetzelfde kankercentrum behandeld wordt als waar Patrick Swayze behandeld werd?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor CT vind ik veel cijfers boven de 90% en gezien pancreascarcinoom vaak kwaadaardig is en een slechte prognose heeft..
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar waarom zou het pancreascarcinoom moeten zijn? Omdat hij in hetzelfde kankercentrum behandeld wordt als waar Patrick Swayze behandeld werd?
Maar het zou inderdaad ook een ander soort kanker kunnen. Desalniettemin is spierverlies een ernstig symptoom in verband met prognose, ongeacht het soort kanker. Dat die arts zes weken noemt slaat eigenlijk nergens opquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.
Ah ik zie het al, in 2004.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al eens eerder gehad, alleen toen was het behandelbaar middels operatie.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:50 schreef popolon het volgende:
Als die foto's uit de Enquirer echt zijn ziet het er erg slecht uit.
Mijn ook niet maar ziet er als verlamming uit. Of verlies van controle over de spieren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 02:03 schreef eleusis het volgende:
Wat is het idee van de omcirkelde hand?
(tele-diagnostiek is niet mijn sterkste vak)
Moest 'ie dat ook maar niet doen hè, krijg je kanker van.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:03 schreef retorbrapi het volgende:
En dan zeggen ze wat over Apple fanboys, sommige reacties hier zijn echt gestoord gewoon
Oh we hebben er nog een hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:05 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Guttegut, heeft je Lichtend Baken kanker ofzo?
Het is uitgezaaid.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Ik hoop ook dat ie beter wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Kunnen roddelblad fotografen MRI scans afnemen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Haha precies.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh er wordt enkel gebaseerd op zijn uiterlijkDat is wel een bizarre uitspraak inderdaad, maar gewichtverlies en met name spierdystrofie kan wijzen op een ernstig laat stadium.
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
Nee zonder gekkigheid, dit verdient niemand natuurlijk, en ik hoop dat 't meevalt voor hem. Z'n producten blijf ik als trouwe Apple klant gewoon kopen natuurlijk.
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Vengerr het volgende:
Je koopt producten toch omdat ze aan je wensen voldoen en binnen je budget vallen en niet omdat je trouw bent of de CEO zo'n toffe peer vind?
True.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:12 schreef waht het volgende:
Hij heeft dan tenminste tot z'n laatste dagen kunnen doen wat hij leuk vond.
Dat is ook wat waard.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:09 schreef kadeya het volgende:
[..]
Oh we hebben er nog een hoor.
[ afbeelding ]
Tim Cook.
Allright.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, daarom kan hij morgen dood gaan en blijf ik de producten gewoon kopen. Zijn kop aan het hoofd van de tafel zal me een worst wezen. Maar daarom is het nog wel een sneu verhaal voor hem dat hij er zo aan toe is, thats all.
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens een arts die geen oncoloog is en het dossier niet kent, dus deze diagnose heeft geen enkele werkelijke waarde wat mij betreft.
Dat moet je wel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De precieze tijd die hij nog te gaan heeft kan uiteraard niet gegeven worden, maar afgaande op die foto, is het lastig om te geloven dat hij de ziekte ditmaal te boven komt.
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Om ze aan te wijzen hoef je geen oncoloog te zijn nee. Om openbaar te maken wie het einde van 't jaar niet gaan halen echter...quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:06 schreef PeeJay1980 het volgende:
Je hoeft geen oncoloog te zijn om in het ziekenhuis de mensen te kunnen aanwijzen die het einde van het jaar niet gaan halen.
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:40 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was altijd al mager, die bleke vegan-hippie
Dit is volgens mij al na zijn ziektequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Brawler het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet waar je het over hebt![]()
Vóór zijn ziekte was 'ie nogal chubby:
[ afbeelding ]
Mwa, daar geloof ik niet in... Er gebeurt zo veel in zo'n bedrijf, de successen (en miskleunen) rusten maar voor een klein deel bij de top. Ik neem aan dat hij vooral met de strategie op grote lijnen echt actief bezig is, en die is gelukkig in stabiel vaarwater. Wat betreft de volgende omwenteling kan een frisse blik zelfs juist ook wel goed zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Adelante het volgende:
[...]
Verder Steve = Apple, dus dit is geen goed nieuws...
Zoals ik het zie zit Steve Jobs zijn ziel en zaligheid in Apple. Als hij wegvalt is dat toch echt wel een dreun van formaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwa, daar geloof ik niet in... Er gebeurt zo veel in zo'n bedrijf, de successen (en miskleunen) rusten maar voor een klein deel bij de top. Ik neem aan dat hij vooral met de strategie op grote lijnen echt actief bezig is, en die is gelukkig in stabiel vaarwater. Wat betreft de volgende omwenteling kan een frisse blik zelfs juist ook wel goed zijn.
De daling van het aandeel valt me trouwens nog mee; blijkbaar calculeert men het wel in maar denkt men toch dat de winstcapaciteit goed zal blijven. Ik zelf heb al tijden het gevoel dat het wel overgewaardeerd is (geen diepgaand onderzoek naar gedaan).
Ik denk dat dat beeld ook grotendeels door de marketing van Apple is ontstaan.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zit Steve Jobs zijn ziel en zaligheid in Apple. Als hij wegvalt is dat toch echt wel een dreun van formaat.
Hoax! Baggerpost. Doe dat lekker in ONZ.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik lees net op cnn dat hij overleden is. god hebbe zijn design vrouwencomputer. maar eigenlijk ook niet, want updates zijn erg kostbaar.
fuck it man. steve gaat dood. ja dood!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoax! Baggerpost. Doe dat lekker in ONZ.
gewoon straks, als het is gekelderd, aandelen kopen. trust me.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:59 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Als je artiest bent en je overlijdt, stijgen je verkopen met honderden procenten. Als je baas bent van een beursgenoteerd bedrijf en je overlijdt, keldert je aandeel. Ik snap het niet.
Als jij het zegt....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon straks, als het is gekelderd, aandelen kopen. trust me.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fuck it man. steve gaat dood. ja dood!
appelgod gaat dood. who fucking cares als je niet in god gelooft. hij heft zijn erfenis achtergelaten. doei doei. dank je wel en tot ziens. misschien.
doe er je voordeel mee. ik doe het nu al.quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe er je voordeel mee. ik doe het nu al.
ken je het systeem?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nu al?
Sinds het aandeel begin januari kelderde na het nieuws/gerucht dat hij ziek was?
dit is echt zo'n onzin. steve is de presentator. al jaren niet meer de innovator. waar jij je gelul vandaan haalt is hocus pocus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef zaans_boefje het volgende:
Steve Jobs is helaas belangrijk genoeg voor Apple.
In de directieraad word elk nieuw product getoets. Dan kwamen er drie a vier opmerkingen, en Steve Jobs schreef twee blaadjes vol.
Elk knopje op de I-Phone word door hem persoonlijk gekeurd, locatie, functie uiterlijk.
Door zijn kritische, en doordachte visie danken de huidige producten hun succes.
Steve Jobs is geen CEO die zich met de boekhouding bezigt.
Dus vandaar de invloed ten aanzien van de aandelen, want zonder de unieke visie van Steve Jobs is het lastig om hetzelfde (Doordacht, High-tech trendy hebbedingetjes waar je mee kan internetten maken) in de toekomst te blijven doen.
Fijn van internet, je hoeft het niet met mij eens te zijn. Om daarom mijn mening als gelul af te doen, beetje jammer en ongepast.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is echt zo'n onzin. steve is de presentator. al jaren niet meer de innovator. waar jij je gelul vandaan haalt is hocus pocus.
quote:Net nu strooit de tabloid the National Inquirer in zijn laatste editie rond dat Jobs nog maar enkele weken te leven heeft. ze citeren oncologen die niet de behandelende artsen zijn van de zieke topman.
Dat is dan geen bedrijf met toekomstvisie, zou het echt afhangen van 1 persoon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:55 schreef zaans_boefje het volgende:
Steve Jobs is helaas belangrijk genoeg voor Apple.
In de directieraad word elk nieuw product getoets. Dan kwamen er drie a vier opmerkingen, en Steve Jobs schreef twee blaadjes vol.
Elk knopje op de I-Phone word door hem persoonlijk gekeurd, locatie, functie uiterlijk.
Door zijn kritische, en doordachte visie danken de huidige producten hun succes.
Steve Jobs is geen CEO die zich met de boekhouding bezigt.
Dus vandaar de invloed ten aanzien van de aandelen, want zonder de unieke visie van Steve Jobs is het lastig om hetzelfde (Doordacht, High-tech trendy hebbedingetjes waar je mee kan internetten maken) in de toekomst te blijven doen.
Ja helaas, het zwakke punt. Het lijkt belachelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is dan geen bedrijf met toekomstvisie, zou het echt afhangen van 1 persoon?
Zo'n simpele productnamen en alsnog verkeerd schrijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:05 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Fijn van internet, je hoeft het niet met mij eens te zijn. Om daarom mijn mening als gelul af te doen, beetje jammer en ongepast.
Maar als Rembrand was komen te overlijden voordat de Nachtwacht was voltooid?
Wat had er dan in het museum gehangen?
(Edit, nog even een uitleg, voordat je wederom in ongewenst taalgebruik verlaat.
I-phone, I-pad, I-pod, I-mac, allemaal kunstwerkjes. Wel dankzij de kunstenaar in deze. Subjectieve mening, mag je vanaf wijken indien netjes verwoord).
Dan wens ik alle investeerders veel succes, dood gaat ie sowieso.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:12 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ja helaas, het zwakke punt. Het lijkt belachelijk.
Maar helaas het is wel zo. Tuurlijk bemoeit hij zich met kostenplaatjes, leveranciers enzo. Maar tijdens interviews, als hij praat over ontwerpen en ontwikkelen dat is echt helemaal zijn talent en passie.
Waarom de dip toen hij weg was, en bij zijn terugkomst een opkomst in de markt, wauw.
Ach als dat je enige kritiek is, en netjes verwoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n simpele productnamen en alsnog verkeerd schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |