abonnement Unibet Coolblue
pi_92899991
http://thenextweb.com/app(...)es%29#comments-12432
quote:
It has been confirmed today that Steve Jobs is receiving treatment for cancer in the Standford Cancer Center in Palo Alto, California. RadarOnine also confirmed today that it is the same Clinic where Hollywood Actor the Late Patrick Swayze was undergoing chemotherapy for pancreatic cancer last year. What type of illness has yet to be confirmed. Jobs was not forthcoming about the reason he took a medical leave of absence.

Photographs of the 55-year-old Apple CEO were taken on Febuary the 8th outside the clinic and are reported to be published by the The National Enquirer tomorrow morning.

In one photo, Jobs was getting out of his car a day after a full day of work at the company’s Cupertino campus. The photos show Mr Jobs looking painfully frail and weak, with his jeans and dark top hanging loosely on his 6ft 2in, thin body.

Jobs has previously withheld information on his health, such as when he was treated for a form of pancreatic cancer in 2004 and underwent a liver transplant in 2009, something that worries Apple investors who feel the company’s future rests in his visionary leadership.

The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”

We sincerely hope he’s wrong and wish Jobs all the best.
:{
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:49:08 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92900012
:{
Tics van je petten.
pi_92900090
Fake :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:52:14 #4
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_92900113
Bron is inmiddels ook al aangepast, derhalve goed Telegraaf-topic.
pi_92900123
quote:
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:55:49 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_92900230
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_92900438
Jammer dat hij de release van de Iphone 6 niet meer mee gaat maken want daarmee kun je bellen vanuit de hemel.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92900772
Morgenvroeg even RTL-Z kijken.
Het aandeel apple zal wel gekelderd zijn na dit bericht.

Maar ik neem het bericht niet zo serieus eigenlijk.
Bill cosby dood gehalte.





Weltrusten!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92900784
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Het is dat jij het bent met deze opmerking, anders zou ik zeggen dat je een kneus bent.

En sowieso zijn die producten niet 'obsolescence'... kijk maar om je heen. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_92900805
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:55 schreef Lambiekje het volgende:
Neemt hij zijn planned obsolescence rommelproducten mee!
Je praat nu echt poep.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_92900848
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:17 schreef schommelstoel het volgende:
Morgenvroeg even RTL-Z kijken.
Het aandeel apple zal wel gekelderd zijn na dit bericht.
Dat zou me niks verbazen aangezien Apple = Steve Jobs.

Zonder die vent had het bedrijf waarschijnlijk niet de positie die het nu heeft, ben benieuwd wat het voor de toekomst betekent voor Apple als Jobs er niet meer is.
pi_92900884
Kaarsjes bij de Apple-stores, ik acht sommigen er toe in staat.
pi_92900897
Bij mij staat AAPL al vanaf maandag in de pipeline voor $350 sell en dat heeft niet alleen met Steve te maken (er is een tijd van komen en een tijd van gaan).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:22:17 #14
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_92900903
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
pi_92900934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.
En anders hebben we alvast die discussie gehad en kunnen we die later overslaan.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:25:33 #16
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_92900976
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:23 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Hoezo? Hij werkt op het ogenblik niet vanwege zijn ziekte dus het is zeer wel mogelijk.
En anders hebben we alvast die discussie gehad en kunnen we die later overslaan.
Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?
pi_92900977
Amerikanen gaan morgenochtend het aandeel waarschijnlijk op de Deutsche Börse al shorten ):O
pi_92901026
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:25 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Als jij een betrouwbare bron kunt vinden waarin staat dat hij inderdaad nog 6 weken te leven heeft, blijft ie open - deal?
wannabee-mod. :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:32:38 #20
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_92901131
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:27 schreef swollywood het volgende:

[..]

wannabee-mod. :')
Je zusje ~O>
pi_92901145
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef jakees het volgende:
[..]
Heftig zeg wel vreemd vind ik dat zoiets gewoon aan de pers wordt gemeld. Lekker professioneel als je dit als arts laat uitlekken (ik kan me niet voorstellen dat de heer Jobs dit zelf nu al wil laten uitlekken).
Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?
quote:
The National Enquirer, who broke the news today, talked to critical-care physician Dr. Samuel Jacobson, who said, “Judging from the photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.”
De National Enquirer ( :X ) heeft dus gewoon gesproken met een arts (niet die van Jobs) die op basis van de foto's een gokje heeft gedaan...
Nou weet ik niet hoe de medische kennis in de VS zich de laatste jaren ontwikkeld heeft, maar het moet een enorme kostenbesparing zijn als de diagnose en levensverwachting al op basis van een foto gedaan kunnen worden ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92901147
holy shit als dit waar is :o
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92901198
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat zijn arts dit heeft gelekt?

[..]

De National Enquirer ( :X ) heeft dus gewoon gesproken met een arts (niet die van Jobs) die op basis van de foto's een gokje heeft gedaan...
Nou weet ik niet hoe de medische kennis in de VS zich de laatste jaren ontwikkeld heeft, maar het moet een enorme kostenbesparing zijn als de diagnose en levensverwachting al op basis van een foto gedaan kunnen worden ^O^
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_92901216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:22 schreef Joran-Joran het volgende:
Kan een modje dit topic sluiten gezien het geloofwaardigheidsgehalte van 0,0?
Of het nou waar is of niet, ik denk dat shorters op de beurs morgen aardig goed zitten bij Apple... :')
pi_92901231
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha bij MRI foto's ligt de sensitiviteit rond de 80-90% bij pancreascarcinoom.
Ja, en dan zou het woord "scan" gebruikt zijn en niet "photo" ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')