Je vertrekt helemaal niet, je gaat gewoon dood.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Laat maar zien dat het niet uitmaakt hoe rijk je bent op aarde, je vertrekt met gewoon niets. Net zoals je er binnenkwam. Iets stofs tot nadenken voor de God-ontkenners onder jullie.
JIj denkt gelijk aan de poen, ik denk dat deze man veel geld heeft verdiend met het nastreven van zijn idealen. Ook een manier om te genieten van het aardse leven, of is succesvol zijn fout als je er geld mee verdiend ?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Laat maar zien dat het niet uitmaakt hoe rijk je bent op aarde, je vertrekt met gewoon niets. Net zoals je er binnenkwam. Iets stofs tot nadenken voor de God-ontkenners onder jullie.
Serieus mensen als jij zijn de reden waarom ik liever kanker krijg dan dat ik gelovig word. Voor kanker is er namelijk nog een redelijke kans op genezing.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Ti's jammer dat er aan de andere kant helemaal niks is anders had ik graag 'In Your Face' willen roepen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Dit is echt heel slechtquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Jij bent wel een goede trollquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
Mensen als jou noem ik bij deze gewoon een turbotrolquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef vergezocht het volgende:
2e keerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef rubje het volgende:
en onderstaande is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat Microsoftquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Ik vraag me meer af waarom Ballmer er niet bijzit...
Omdat Microsoft een van de allergrootste software bedrijven ter wereld is? Omdat de oprichter inmiddels afgezwaaid is en nog altijd een van de rijkste mensen ter wereld is? Omdat hun besturingssysteem op verreweg de meeste computers draaien? Omdat ze ondanks een hoop fouten toch door blijven zetten? Omdat de Xbox? Omdat W7? Omdat W7mobile? wat bedoel je?quote:
Omdat Obama misschien niet echt van ze onder de indruk is?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Omdat Microsoft een van de allergrootste software bedrijven ter wereld is? Omdat de oprichter inmiddels afgezwaaid is en nog altijd een van de rijkste mensen ter wereld is? Omdat hun besturingssysteem op verreweg de meeste computers draaien? Omdat ze ondanks een hoop fouten toch door blijven zetten? Omdat de Xbox? Omdat W7? Omdat W7mobile? wat bedoel je?
Bashen is makkelijk, erover nadenken kennelijk niet
Het is maar de vraag wat de bedoeling was hierachter. Er missen sowieso wel meer Amerikaanse technologiebedrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Misschien wilde hij tips over het verkopen van ongewilde spullen. Die tips heeft hij wel nodig voor een tweede termijnquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat Obama misschien niet echt van ze onder de indruk is?
Maar Oracle en Yahoo zijn wel geweldig?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:53 schreef kadeya het volgende:
Omdat je dit niet aan tafel wilt hebben tijdens het eten:
Onze Applenerd weer hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Bill Gates?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onze Applenerd weer hoor
Gates is zo rechts als de pleuris. Hij was vrienden met de Bushfamilie. Waarom zou een Democraat hem willen ontmoeten en vice versa?![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben nu deze held:quote:
Idem, tenzij het louter een Silicon Valley onderonsje was. Al de bedrijven die daar zaten zitten wel in dat gebied volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2011 18:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2e keer
Inderdaad, duidelijk kanker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Joran-Joran het volgende:
http://www.radaronline.co(...)s-feet-day-treatment
Klopt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
ook steve gaat dood. misschien eerder dan gehoopt, maar zo zij het. en apple krijgt de klap die het verdient. want zonder steve geen apple.
Bullshitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
ook steve gaat dood. misschien eerder dan gehoopt, maar zo zij het. en apple krijgt de klap die het verdient. want zonder steve geen apple.
precies. we zullen zien.quote:
Nou ik heb 'op een verjaardag' gehoord dat alle Apple apparaten een Steve-fix hebben en er gelijk me stoppen als Steve stopt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |