Hoiquote:
Goed hequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoiik pas
Eens tellen hoe lang ik al niet meer rookweet nog steeds de datum niet uit mn hoofd
Ookquote:
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WKquote:
quote:
Wat trauma's wel niet kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WK
quote:
Nouja, ik was vooral heel ziek die dag (al voor de wedstrijd) en vond t roken toen ook heel viesquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat trauma's wel niet kunnen bewerkstelligen
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WK
dus 7 maanden en 10 dagen
Nu al? wat een watjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet, je vindt me nu al vervelend.
Trustenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapenInternet is vervelend
Trusten
Dan mag ik je nog vaken schoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet, je vindt me nu al vervelend.
T is mn 3e en laatste keer stoppen van t roken, ook mn langste tot nu toe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag Birkenstocks. Wat had je verwacht?
Hoe kom je er bij dat je dat überhaupt mag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan mag ik je nog vaken schoppen![]()
Nog erger dan geitenwollensokken bij een manquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja maar ik vergeef het je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag dat gewoon hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat je dat überhaupt mag?
dat je tegen deze tijd toch wel minstens een paar blote benen had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Zul je toch eerst dichtbij genoeg moeten komenquote:
Dan trap je me toch lekker je bed uit, zeikmuts.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog erger dan geitenwollensokken bij een man
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef kitao het volgende:
[..]
dat je tegen deze tijd toch wel minstens een paar blote benen had.
Zal ik je eens eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb wanneer mn ex en ik elkaar leerden kennen, we wat kregen en wanneer t over ging? Ondanks dat we wel 3 jaar bij elkaar zijn geweest. Overigens weet ik de 1e twee wel ongeveer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.
Als je ze in bed aan houdt, doe ik dat ook zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan trap je me toch lekker je bed uit, zeikmuts.
Is dat een uitdagingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zul je toch eerst dichtbij genoeg moeten komen
Een waarschuwingquote:
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
Bedenk me net dat ik vandaag 12,5 jaar met mijn ex zou zijn geweest
Sinds wanneer heeft Yuki iets te zeggen over jouw alcoholgebruik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")
Ik wil er wel eentje op je drinken, maar dan begint Yuki misschien over mijn alcohol gebruik
Ik weet alles nog. Tot in de details. Wil dat ook nooit vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal ik je eens eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb wanneer mn ex en ik elkaar leerden kennen, we wat kregen en wanneer t over ging? Ondanks dat we wel 3 jaar bij elkaar zijn geweest. Overigens weet ik de 1e twee wel ongeveer.
Ja. Doe eens nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje op je drinken, maar dan begint Yuki misschien over mijn alcohol gebruik
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
haardvuurtje erbij, dan ga ik je beenhaartjes tellen.
Ooh ik weet nog exact hoe de 1e smsjes gingen, ook de setting en dergelijke, maar de data? Ik kan het wel achterhalen, want ik weet ook nog wel welke gebeurtenissen er om die tijd waren. Overigens kosste het ons 5 maanden voor we bij elkaar warenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Tot in de details. Wil dat ook nooit vergeten.
Tja, dan moet je het zelf maar weten. Maar dan niet huilen achteraf he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik eigenwijs ben he
fraai hoor, weer een groot talent onder de plak..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, maar commentaar is ook niet fijnaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Yuki iets te zeggen over jouw alcoholgebruik?
*Nog een opent*quote:
Boefuckinghoe, mietjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, maar commentaar is ook niet fijna
Je schat me wel erg laag in hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het zelf maar weten. Maar dan niet huilen achteraf he.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
fraai hoor, weer een groot talent onder de plak..
Valt meequote:
Dat gaat inmiddels vanzelf bij mannenquote:
2e deel van de post ook lezen hequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2e deel van de post ook lezen he
Zuurpruimpjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat inmiddels vanzelf bij mannen
Mij doe je niksquote:
Zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem eerst wel heggeschaar mee dan...
Nee idd, met geen vinger wil ik je aanrakenquote:
Maakt niet uit, ik prik jou welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, met geen vinger wil ik je aanraken
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodka.quote:
Peu de Prikker?quote:
Mwah, het houdt niet overquote:
You bet yaquote:
quote:
Pardon?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodka.
Even gecorrigeerd. Overigens studeer ik al ruim 2 jaar niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodkamartini.
Dat doet ze echt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al zal t wel helpen als je MissB even weg jaagt
ik ben toch veel tofferquote:
chubbyquote:
nope dat doe ik dus ECHT nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al zal t wel helpen als je MissB even weg jaagt
moet je ook niet doenquote:
ik had het over jukkie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd. Overigens studeer ik al ruim 2 jaar niet meer
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd. Overigens studeer ik al ruim 2 jaar niet meer
quote:
Valt me van je tegenquote:
Veel praten, weinig zeggen, zie je welquote:
quote:
Moet dat nog?quote:
Nogmaals: pardon? Welke studie?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had het over jukkie.
@msbehavin.
heb je lekkere benen ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:27 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had het over jukkie.
@msbehavin.
heb je lekkere benen ?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:28 schreef Delan het volgende:
[..]
want? wij vrouwen komen voor elkaar op!
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Moet toch eens een scheld/bijnaampje voor jou verzinnen
Proof!quote:
quote:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Moet toch eens een scheld/bijnaampje voor jou verzinnen
quote:
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?quote:
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.quote:
Hier stond net heel wat andersquote:
daar staan wij bovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef kitao het volgende:
[..]
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.
is lang geleden, jaartje ofzo ?
vandaar de wijzigingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier stond net heel wat andersEn je had verkeerd geteld
Ik ben iig niet onder de indruk.quote:
Hoeft niet, kan welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1, maar ik heb dan ook het hele verhaal niet gevolgdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben iig niet onder de indruk.
Zo groot ben je ook weer niet he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zie je, ik weet alles van je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo groot ben je ook weer niet he.
Wel eng
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verder
besnuffelen nog welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ha, dan kom ik ze even besnuffelen van onder naar boven.
ik ben singles niet, dat weet je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit weet heel Singles
En is nog maar 4 maanden geleden
Nog te beroerd om een man een beetje te plezierenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog te beroerd om een man een beetje te plezieren
ooh gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je wat te vreten kreeg.
Wat zit er in dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh gaan we zo beginnen?kan ik ook nog een potje open trekken hoor
Zit iig een passend dekseltje opquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit iig een passend dekseltje op
Ik pas dekseltjes een paar keer of een tijdje en zoek daarna verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb alleen scheve dekseltjes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Je eigen omzet overeind helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Nee nu niet, gisteravond wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu alweer dronken?
Altijd leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nu niet, gisteravond wel.
Heb mezelf weer eens ergens voor over laten halen.
Meestal niet.quote:
Wat voor sufs moet je nu weer doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal niet.
Dit is gelukkig niet zo heel erg, was het alleen vergeten totdat ik net een mailtje kreeg
Samzz vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Studio in om wat teksten te schrijven en te spitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor sufs moet je nu weer doen?
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Aan de zijkant bedoel je? Mjah, lastig.. een hapje is niet handig, blijf je hangen, scheurt ie ms helemaal in. Ik zou 'm zo recht mogelijk knippenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Wel Martini he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, neem er nog eentje
[ afbeelding ]
Hmm, ik denk dat ik er straks maar ff wat blanke lak over heen doe....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, bovenop
Dan kun je hem hooguit de rand iets gladder vijlen, maar zo min mogelijk.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen
laters
quote:
Klonk zo onheilspellend.. uh oh..quote:
Dat kan heul niet, ik ga morgen bij niemand etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Ik krijg morgen iemand te eten. Wat zal ik maken?
Dat was het ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klonk zo onheilspellend.. uh oh..
Kan niemand lekker koken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ik ga morgen bij niemand eten
Ah, kom ik langs? Leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Weet ik niet, kan jij dat?quote:
Pasta el pescatorequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Makkelijk tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat zijn jullie toch irritant voorspelbaar he.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
Ik weet het al trouwens. Ga mn Marokkaanse stoofschotel maken, met couscous en Turks brood.
Ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat zijn jullie toch irritant voorspelbaar he.
Het bezoek is blijkbaar ongewenst. Dan ben ik het dus niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat couscous van die smakeloze zooi is.
Echt fantastisch. Gewoon een zooi verse groenten in grove stukken snijden, met knoflook en allerlei kruiden in een pan gooien, en laten stoven.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt fantastisch. Gewoon een zooi verse groenten in grove stukken snijden, met knoflook en allerlei kruiden in een pan gooien, en laten stoven.Kip is optioneel, mijn bezoek morgen is mannelijk dus ik zal t er wel bij doen.
Of jij weet niet hoe je het moet maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat couscous van die smakeloze zooi is.
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.quote:
Oe, ze vindt je leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.
Hij is al van Yuki toch?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.
Dan leg ik die bal even bij wat Marokkaanse vrienden neer. Want jij als Nederlander kan het vast beter?quote:
Het droop van het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou me te veel met mezelf bezig om zulke dingen op te merken.
Dat laatste duidt er al op dat het van zichzelf gewoon smakeloze zooi is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind couscous wel okay mits voldoende kruiden
Jezus man, wat doe je flauw. Geen zin in dit gedoe hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan leg ik die bal even bij wat Marokkaanse vrienden neer. Want jij als Nederlander kan het vast beter?
Couscous is van nature gewoon flauw, muts.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef L-E het volgende:
Jezus man, wat doe je flauw. Geen zin in dit gedoe hoor.
uiteraard, als het op internet staat dan is het waarquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar als je dingen hier zegt dan is dat zo he...
Rijst bijvoorbeeld is ook niet enorm smaakvol van zichzelf en aardappelen ook niet. Het gaat dan meer om koolhydraten en structuur.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste duidt er al op dat het van zichzelf gewoon smakeloze zooi is.
Ja of nee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga nooit met jou eten. Dat heb je nu wel verbruid.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Couscous is van nature gewoon flauw, muts.
Ja of nee? Volgens mij ben ik niet verplicht om antwoord te geven. En al helemaal niet als het op zon manier moet gaan.quote:
Bij rijst hangt het nogal van de soort af. (Gekookte) Aardappelen vind ik sowieso al niet echt lekker. Tenzij puree (met kruiden), gebakken of gefrituurd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:51 schreef Ripley het volgende:
Rijst bijvoorbeeld is ook niet enorm smaakvol van zichzelf en aardappelen ook niet. Het gaat dan meer om koolhydraten en structuur.
Your loss, not mine.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
Ik ga nooit met jou eten. Dat heb je nu wel verbruid.
Die is slapen ja, heb je niet gemist want niet gemeld op Fokquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
Is Yuki naar bed eigenlijk? Heb ik dat gemist?
We hebben toch een afmeldplicht?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is slapen ja, heb je niet gemist want niet gemeld op Fok
Moeilijk doen equals waar rook is is vuurquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja of nee? Volgens mij ben ik niet verplicht om antwoord te geven. En al helemaal niet als het op zon manier moet gaan.
Dan bij deze voor haar, +/- 10min geleden.quote:
Ik klok dr even uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan bij deze voor haar, +/- 10min geleden.
Ja dat is wel vreemd ja...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Meest bizarre discussie ooit met een collega van de week. Ze meldt zich ziek, niet omdat ze ziek was... nee, omdat haar man ziek was dus daar moest ze voor thuis blijven. Boos dat ze was dat mijn manager erop stond dat ze kwam. Mensen zijn raar hoor.
WTF.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Meest bizarre discussie ooit met een collega van de week. Ze meldt zich ziek, niet omdat ze ziek was... nee, omdat haar man ziek was dus daar moest ze voor thuis blijven. Boos dat ze was dat mijn manager erop stond dat ze kwam. Mensen zijn raar hoor.
Wat een muts, dan leert haar vent maar om zelf een beschuitje te smeren en/of om thee te zetten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
Ga toch weg. Ik hoef niet te lijden onder het kind van een ander. Zoek een goede oppas ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WTF.
Als je kind ziek is kan ik nog begrijpen, maar niet bij je man
Zulke mensen snap ik echt nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
En ik mag me er niet mee bemoeien, want ik "weet niet hoe het is".
Ik heb namelijk nooit iemand ziek thuis die me nodig heeft.
IRL heb je helemaal geen kind?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
En ik mag me er niet mee bemoeien, want ik "weet niet hoe het is".
Ik heb namelijk nooit iemand ziek thuis die me nodig heeft.
Zeg ook niet dat ik dat altijd goed keur, maar kan dat nog wel begrijpen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga toch weg. Ik hoef niet te lijden onder het kind van een ander. Zoek een goede oppas ofzo.
Griep. Maar dan echt "heel erg hoor!".quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:04 schreef Ripley het volgende:
Als ie dood gaat heeft ze gelijk. Als ie griep heeft niet.
Wat heeft ie?
Uiteraard. Met dank aan de 24/7 economie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
Jawel. Maar die kan makkelijk zonder me.
Je moet ze gewoon een beetje opvoeden. Dat afhankelijke gedoe altijd. De taken van een moeder worden overschat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard. Met dank aan de 24/7 economie.
Nou ja, ik ken haar niet. Maar als hij echt niet zelf op kan staan of anders uitdroogt of zo is dat wel een kanttekening natuurlijk. Mijn moeder heeft ook wel eens echt bijzonder ziek gelegen dat ik haar gewoon niet alleen kon achterlatenquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Griep. Maar dan echt "heel erg hoor!".
Ja, echt hè? Maar helaas wil je nooit meer met me eten, dus tja. Dat gaat 'm ook niet worden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
Je moet ze gewoon een beetje opvoeden. Dat afhankelijke gedoe altijd. De taken van een moeder worden overschat.
Dan zet je toch flessen drinken en een emmer naast zn bed, ga je naar je werk, en overleg je daar de mogelijkheden? Gewoon bellen om te zeggen dat je niet komt en dan woest worden als mensen niet 'koetsjiekoetsjie-watergallemaal' doen valt niet goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar niet. Maar als hij echt niet zelf op kan staan of anders uitdroogt of zo is dat wel een kanttekening natuurlijk. Mijn moeder heeft ook wel eens echt bijzonder ziek gelegen dat ik haar gewoon niet alleen kon achterlaten
Als iemand dan zoals in de situatie die ik schetste echt niet op eigen kracht naar het toilet zou kunnen en echt hulp nodig zou hebben zou het wat anders zijn hoor. Maar mijn werkgever weet dat ik nooit meer dan 2 ziektedagen per jaar heb opgemaakt en zelfs nooit mijn vakantiedagen op heb gemaakt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan zet je toch flessen drinken en een emmer naast zn bed, ga je naar je werk, en overleg je daar de mogelijkheden? Gewoon bellen om te zeggen dat je niet komt en dan woest worden als mensen niet 'koetsjiekoetsjie-watergallemaal' doen valt niet goed.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moeilijk doen equals waar rook is is vuur
Oh.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vind vaak dat je mannen beter begrijpt aan de hand van de vrouwen die ze leuk vinden. Jessica alba is dan niet echt een positief iets: mooi, maar uitstralings- en talentloos.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vind vaak dat je mannen beter begrijpt aan de hand van de vrouwen die ze leuk vinden. Jessica alba is dan niet echt een positief iets: mooi, maar uitstralings- en talentloos.
Captain Hollywood.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:00 schreef stbabylon het volgende:
I'm flying high, I'm flying right up to the sky (nou ja, vanmiddag dan)
Wat voor CL danquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:01 schreef xFriendx het volgende:
Goeiemorgen. Gisteravond in A'dam CL gekeken (niet CL de user) en nu wat later op want eerst de halfjaarlijkse controle bij de tandarts.
Oh ja, en weekend komt weer dichterbij
Yes pleasequote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh...
Wil je een konijn met een pannekoek op zijn/haar hoofd?
Vandaag even niet. Die mag naar Huppel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh...
Wil je een konijn met een pannekoek op zijn/haar hoofd?
Toch blijft die schattigquote:
Ik kijk liever CL de user.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:01 schreef xFriendx het volgende:
Gisteravond in A'dam CL gekeken (niet CL de user)
Emmen ftw!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn nu mn keuken eruit aan het slopen.
Op klompen![]()
Echt
Ja ik ben ook helemaal van mn a propos.quote:
Pas maar op, straks maken ze nog een stal van je keukenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik ben ook helemaal van mn a propos.
OP KLOMPEN!!
Ik ben er bang voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef STING het volgende:
[..]
Pas maar op, straks maken ze nog een stal van je keuken
"We zetten de kippen in de badkamer hoor!"quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
"Waar wilt u de drinkbak hebben mevrouw?
Huh, whut, whut![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zijn nu mn keuken eruit aan het slopen.
Op klompen![]()
Echt
Ik ga mn best doen voor je!!quote:
In 1862 ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Klompen zijn gewoon goede werkschoenen.
Ga jij er nog ff lekker serieus op reagerenquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ga jij er nog ff lekker serieus op reageren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe mij maar een kat met cherrytomaatjes erop.
[ afbeelding ]
Ze zitten zo heerlijk comfortabel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik las Nepalquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:59 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen! Weer een heerlijk ritje achter de rug van Utrecht naar Meppel!
+ 10.000.000quote:
NEPAL Euhm ik hou best van een stukje rijden, en comfortabel rijden maar in 1 ochtend naar Nepal lijkt me wat onrealistisch. Goed plan van de koffie...quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las Nepal
* MissMSX schenkt grooooote bak koffie in voor zichzelf
Het is dat ik tegen het schoppen en slaan van vrouwen ben, anders had ik je graag geholpenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont? Ik kom maar niet op gang vandaag
Mag het ook iets anders zijn dan schoppen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder mijn kont? Ik kom maar niet op gang vandaag
Nee er wordt niet tegen mij aan geswaffeld!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Mag het ook iets anders zijn dan schoppen?
quote:
Nou, nou, ik wilde er alleen maar onschuldig een paar klappen op gevenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee er wordt niet tegen mij aan geswaffeld!
Oh nu doe je ineens onschuldig?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, nou, ik wilde er alleen maar onschuldig een paar kloppen op geven
En jij denkt dat wij je geloven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, nou, ik wilde er alleen maar onschuldig een paar klappen op geven
Ja bijna!!quote:
Alsof ik er zo om bekend sta tegen MissB aan te moeten zwaffelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij je geloven?_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |