Hulp nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Moet toch eens een scheld/bijnaampje voor jou verzinnen
quote:
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?quote:
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.quote:
Hier stond net heel wat andersquote:
daar staan wij bovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef kitao het volgende:
[..]
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.
is lang geleden, jaartje ofzo ?
vandaar de wijzigingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier stond net heel wat andersEn je had verkeerd geteld
Ik ben iig niet onder de indruk.quote:
Hoeft niet, kan welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1, maar ik heb dan ook het hele verhaal niet gevolgdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben iig niet onder de indruk.
Zo groot ben je ook weer niet he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zie je, ik weet alles van je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo groot ben je ook weer niet he.
Wel eng
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verder
besnuffelen nog welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ha, dan kom ik ze even besnuffelen van onder naar boven.
ik ben singles niet, dat weet je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit weet heel Singles
En is nog maar 4 maanden geleden
Nog te beroerd om een man een beetje te plezierenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog te beroerd om een man een beetje te plezieren
ooh gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je wat te vreten kreeg.
Wat zit er in dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh gaan we zo beginnen?kan ik ook nog een potje open trekken hoor
Zit iig een passend dekseltje opquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit iig een passend dekseltje op
Ik pas dekseltjes een paar keer of een tijdje en zoek daarna verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb alleen scheve dekseltjes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Je eigen omzet overeind helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Nee nu niet, gisteravond wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu alweer dronken?
Altijd leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nu niet, gisteravond wel.
Heb mezelf weer eens ergens voor over laten halen.
Meestal niet.quote:
Wat voor sufs moet je nu weer doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal niet.
Dit is gelukkig niet zo heel erg, was het alleen vergeten totdat ik net een mailtje kreeg
Samzz vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Studio in om wat teksten te schrijven en te spitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor sufs moet je nu weer doen?
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Aan de zijkant bedoel je? Mjah, lastig.. een hapje is niet handig, blijf je hangen, scheurt ie ms helemaal in. Ik zou 'm zo recht mogelijk knippenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Wel Martini he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, neem er nog eentje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |