quote:
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?quote:
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.quote:
Hier stond net heel wat andersquote:
daar staan wij bovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah moeten de jochies samenspannen tegen de grote boze b?
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef kitao het volgende:
[..]
stond me iets bij dat jij aan het studeren was en toen kreeg je baan ofzo.
is lang geleden, jaartje ofzo ?
vandaar de wijzigingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier stond net heel wat andersEn je had verkeerd geteld
Ik ben iig niet onder de indruk.quote:
Hoeft niet, kan welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1, maar ik heb dan ook het hele verhaal niet gevolgdquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben iig niet onder de indruk.
Zo groot ben je ook weer niet he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zie je, ik weet alles van je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik studeerde, ben gestopt met mijn master en werk nu.
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo groot ben je ook weer niet he.
Wel eng
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, nauwelijks. Net de grote boze wolf, een hoop blazen, maar verder
besnuffelen nog welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ha, dan kom ik ze even besnuffelen van onder naar boven.
ik ben singles niet, dat weet je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit weet heel Singles
En is nog maar 4 maanden geleden
Nog te beroerd om een man een beetje te plezierenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog te beroerd om een man een beetje te plezieren
ooh gaan we zo beginnen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je wat te vreten kreeg.
Wat zit er in dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh gaan we zo beginnen?kan ik ook nog een potje open trekken hoor
Zit iig een passend dekseltje opquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit iig een passend dekseltje op
Ik pas dekseltjes een paar keer of een tijdje en zoek daarna verderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik heb alleen scheve dekseltjes
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Je eigen omzet overeind helpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:46 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, ik moet echt serieus minder gaan drinken
Nee nu niet, gisteravond wel.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu alweer dronken?
Altijd leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nu niet, gisteravond wel.
Heb mezelf weer eens ergens voor over laten halen.
Meestal niet.quote:
Wat voor sufs moet je nu weer doen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal niet.
Dit is gelukkig niet zo heel erg, was het alleen vergeten totdat ik net een mailtje kreeg
Samzz vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:50 schreef -Engel- het volgende:
Zucht.... hoe krijg ik mijn nagel nu weer even.... ik schijn tijdens het snijden van de groenten dus wel in mijn nagel gehakt te hebben
Studio in om wat teksten te schrijven en te spitten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat voor sufs moet je nu weer doen?
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, weinig meer aan te doen lijkt me. Afknippen en recht vijlen.
Jup.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Aan de zijkant bedoel je? Mjah, lastig.. een hapje is niet handig, blijf je hangen, scheurt ie ms helemaal in. Ik zou 'm zo recht mogelijk knippenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de kant waar je normaal knipt.... gewoon gehakt in de nagel er bovenop... ik mis nu een heel hapje....
Waarschijnlijk laten uitgroeien of niet?
Wel Martini he?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hier, neem er nog eentje
[ afbeelding ]
Hmm, ik denk dat ik er straks maar ff wat blanke lak over heen doe....quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht, bovenop
Dan kun je hem hooguit de rand iets gladder vijlen, maar zo min mogelijk.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:16 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen
laters
quote:
Klonk zo onheilspellend.. uh oh..quote:
Dat kan heul niet, ik ga morgen bij niemand etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Ik krijg morgen iemand te eten. Wat zal ik maken?
Dat was het ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klonk zo onheilspellend.. uh oh..
Kan niemand lekker koken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, ik ga morgen bij niemand eten
Ah, kom ik langs? Leuk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Weet ik niet, kan jij dat?quote:
Pasta el pescatorequote:Op woensdag 16 februari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Makkelijk tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat zijn jullie toch irritant voorspelbaar he.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
Ik weet het al trouwens. Ga mn Marokkaanse stoofschotel maken, met couscous en Turks brood.
Ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Godver, wat zijn jullie toch irritant voorspelbaar he.
Het bezoek is blijkbaar ongewenst. Dan ben ik het dus niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat couscous van die smakeloze zooi is.
Echt fantastisch. Gewoon een zooi verse groenten in grove stukken snijden, met knoflook en allerlei kruiden in een pan gooien, en laten stoven.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Echt fantastisch. Gewoon een zooi verse groenten in grove stukken snijden, met knoflook en allerlei kruiden in een pan gooien, en laten stoven.Kip is optioneel, mijn bezoek morgen is mannelijk dus ik zal t er wel bij doen.
Of jij weet niet hoe je het moet maken.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat couscous van die smakeloze zooi is.
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.quote:
Oe, ze vindt je leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.
Hij is al van Yuki toch?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht dat je nooit op zou rotten.
Dan leg ik die bal even bij wat Marokkaanse vrienden neer. Want jij als Nederlander kan het vast beter?quote:
Het droop van het schermquote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou me te veel met mezelf bezig om zulke dingen op te merken.
Dat laatste duidt er al op dat het van zichzelf gewoon smakeloze zooi is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind couscous wel okay mits voldoende kruiden
Jezus man, wat doe je flauw. Geen zin in dit gedoe hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan leg ik die bal even bij wat Marokkaanse vrienden neer. Want jij als Nederlander kan het vast beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |