Hoiquote:
Goed hequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoiik pas
Eens tellen hoe lang ik al niet meer rookweet nog steeds de datum niet uit mn hoofd
Ookquote:
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WKquote:
quote:
Wat trauma's wel niet kunnen bewerkstelligenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WK
quote:
Nouja, ik was vooral heel ziek die dag (al voor de wedstrijd) en vond t roken toen ook heel viesquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat trauma's wel niet kunnen bewerkstelligen
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
6 juli 2010 ben ik gestopt, de dag dat NL 2e werd op het WK
dus 7 maanden en 10 dagen
Nu al? wat een watjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet, je vindt me nu al vervelend.
Trustenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapenInternet is vervelend
Trusten
Dan mag ik je nog vaken schoppenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat wil je niet, je vindt me nu al vervelend.
T is mn 3e en laatste keer stoppen van t roken, ook mn langste tot nu toe.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik draag Birkenstocks. Wat had je verwacht?
Hoe kom je er bij dat je dat überhaupt mag?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan mag ik je nog vaken schoppen![]()
Nog erger dan geitenwollensokken bij een manquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja maar ik vergeef het je.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik mag dat gewoon hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat je dat überhaupt mag?
dat je tegen deze tijd toch wel minstens een paar blote benen had.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Zul je toch eerst dichtbij genoeg moeten komenquote:
Dan trap je me toch lekker je bed uit, zeikmuts.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog erger dan geitenwollensokken bij een man
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef kitao het volgende:
[..]
dat je tegen deze tijd toch wel minstens een paar blote benen had.
Zal ik je eens eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb wanneer mn ex en ik elkaar leerden kennen, we wat kregen en wanneer t over ging? Ondanks dat we wel 3 jaar bij elkaar zijn geweest. Overigens weet ik de 1e twee wel ongeveer.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat leuk, de dag ervoor wisselden Rifoki en ik nummers uit. Nooit bij die datum stil gestaan.
Als je ze in bed aan houdt, doe ik dat ook zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan trap je me toch lekker je bed uit, zeikmuts.
Is dat een uitdagingquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zul je toch eerst dichtbij genoeg moeten komen
Een waarschuwingquote:
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
Bedenk me net dat ik vandaag 12,5 jaar met mijn ex zou zijn geweest
Sinds wanneer heeft Yuki iets te zeggen over jouw alcoholgebruik?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")
Ik wil er wel eentje op je drinken, maar dan begint Yuki misschien over mijn alcohol gebruik
Ik weet alles nog. Tot in de details. Wil dat ook nooit vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal ik je eens eerlijk zeggen dat ik echt geen idee heb wanneer mn ex en ik elkaar leerden kennen, we wat kregen en wanneer t over ging? Ondanks dat we wel 3 jaar bij elkaar zijn geweest. Overigens weet ik de 1e twee wel ongeveer.
Ja. Doe eens nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")
Ik wil er wel eentje op je drinken, maar dan begint Yuki misschien over mijn alcohol gebruik
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
haardvuurtje erbij, dan ga ik je beenhaartjes tellen.
Ooh ik weet nog exact hoe de 1e smsjes gingen, ook de setting en dergelijke, maar de data? Ik kan het wel achterhalen, want ik weet ook nog wel welke gebeurtenissen er om die tijd waren. Overigens kosste het ons 5 maanden voor we bij elkaar warenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Tot in de details. Wil dat ook nooit vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |