Tja, dan moet je het zelf maar weten. Maar dan niet huilen achteraf he.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik eigenwijs ben he
fraai hoor, weer een groot talent onder de plak..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (dat je dit niet hoeft te "vieren")
Ik wil er wel eentje op je drinken, maar dan begint Yuki misschien over mijn alcohol gebruik
Niks, maar commentaar is ook niet fijnaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Yuki iets te zeggen over jouw alcoholgebruik?
*Nog een opent*quote:
Boefuckinghoe, mietjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks, maar commentaar is ook niet fijna
Je schat me wel erg laag in hequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het zelf maar weten. Maar dan niet huilen achteraf he.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef kitao het volgende:
[..]
fraai hoor, weer een groot talent onder de plak..
Valt meequote:
Dat gaat inmiddels vanzelf bij mannenquote:
2e deel van de post ook lezen hequote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2e deel van de post ook lezen he
Zuurpruimpjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat gaat inmiddels vanzelf bij mannen
Mij doe je niksquote:
Zo erg is het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem eerst wel heggeschaar mee dan...
Nee idd, met geen vinger wil ik je aanrakenquote:
Maakt niet uit, ik prik jou welquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, met geen vinger wil ik je aanraken
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodka.quote:
Peu de Prikker?quote:
Mwah, het houdt niet overquote:
You bet yaquote:
quote:
Pardon?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodka.
Even gecorrigeerd. Overigens studeer ik al ruim 2 jaar niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:23 schreef kitao het volgende:
[..]
precies, yuki komt ook vast niet door die saaie studie zonder minstens een liter wodkamartini.
Dat doet ze echt nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al zal t wel helpen als je MissB even weg jaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |