Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, nu ben ik weer de boeman!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik me voelde toen je me laatst afwees![]()
Gaaf, ik wil wel dat we een soort JD en Turk worden van de scrubs. Zo horen roomies te zijn.quote:
Lionquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik wacht nu maar even tot de Lion op kamertemperatuur komt dus
Leg 'm op de verwarmingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik wacht nu maar even tot de Lion op kamertemperatuur komt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
ik kan er niet eens wat anders van maken
Meebatsenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Voetbal is leuk tot nu toe
Wie tegen wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Voetbal is leuk tot nu toe
Go LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat weten alleen mensen die OUD zijnquote:
Ja, dat ben je toch altijd als man! Dat impliceert het woord ook he? Boemanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben ik weer de boeman!
[..]
Gaaf, ik wil wel dat we een soort JD en Turk worden van de scrubs. Zo horen roomies te zijn.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Woah Stu, komt er ineens Stuart and the Ave uit m'n boxen
Ik zou het wel tof vinden als Arsenal zou winnenquote:
quote:
Waar je mee bevestigt dat jij dat ook bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
Dat weten alleen mensen die OUD zijn
Nijntje, weet jij wat dat is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weten alleen mensen die OUD zijn
Ik zag het meteenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die had ik zelfs niet kunnen verzinnen
[/quote]quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ben je toch altijd als man! Dat impliceert het woord ook he? Boeman
Fack, ik dacht dat dat morgen was.quote:En die heb ik nooit gezien, wat betekent dat?[/quote[
En van JD en Turk; zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.[quote]Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arsenal - Barcelona
Foei!quote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.
[..]
Fack, ik dacht dat dat morgen was.
*TV aanzet*
Dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens kunnen bedenken
Dat mannetje doet mij aan Calvobbes denken maar die zal niet zo bekend zijn hier bij de nieuwere mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.
[..]
Fack, ik dacht dat dat morgen was.
*TV aanzet*
Zo'n koekje-reep-iets?quote:
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejankquote:
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks andersquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik merk het wel
[..]
Dat zei ik dus ook
Die jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks anders
Ah okequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejank
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks anders
Post gelukkig al meer dan 3 jaar niet meerquote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejank
Woohooquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Post gelukkig al meer dan 3 jaar niet meer
Dan PM je em toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn mail is stuk, ik kan niets beantwoorden![]()
Ook de mail van KG niet
Dat is wel klotequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ook de mail van KG niet
Ik heb er ook niet zo gek veel eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik heb nog steeds maar 1 note![]()
Ziet er gezellig uitquote:
Dat is wel de bedoeling!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?
Lief van Muckquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft me weer naar de trein gebracht, was gezellig.
Daarna kost het poenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor 1 maart is nog te annuleren
Waar het hard van vol is hequote:
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?quote:
Hoeeeeveeeel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo gek veel eigenlijk
De notes die ik heb zijn geloof ik positiefquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het ook.quote:
En waarom die kloon?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De notes die ik heb zijn geloof ik positief![]()
Heb 1 echte note, maar dat is op een kloon
Ohoh, das kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ook de mail van KG niet
Daar zie ik je welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?![]()
zie je me nu wel online op MSN, of is dat ook stuk?
quote:
quote:Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
Omdat ik Marijkehardenbergzuid moest aanmaken vanwege wat grapjesquote:
Ik hem mezelf een note gegevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die notes boeien me echt totaal niet. Degene die ik heb zullen vooral uit 2004/2005 zijn denk ik maar ik ga die shit niet opvragen hoor en al helemaal niet tegen een vergoedingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle 6 jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb nog niets van KGquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?![]()
zie je me nu wel online op MSN, of is dat ook stuk?
JAquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik Marijkehardenbergzuid moest aanmaken vanwege wat grapjes![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die notes boeien me echt totaal niet. Degene die ik heb zullen vooral uit 2004/2005 zijn denk ik maar ik ga die shit niet opvragen hoor en al helemaal niet tegen een vergoeding![]()
Ik heb maar een negatievequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
MIjne niet, pas nog een negatieve gekregn...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too. Zelfs nog niet voor 5 eurocentquote:
Je zou een mail moeten hebben gehad, op het opgegeven adres (of in de spam daarvan)...quote:
Ja, slijmballenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
Ja he?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou een mail moeten hebben gehad, op het opgegeven adres (of in de spam daarvan)...
Doe maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil jullie notes wel opvragen.
Eens kijken wat jullie hebben uitgespookt.
Jaquote:
Jaquote:[..]
Ja he?![]()
Mensen zonder humor
Hmmhmm, daar moet je ff op replyen ook, voor akkoord.quote:
Valt best mee jaquote:
Oeh even kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Het was zelfs Yvonne opgevallen![]()
...
[..]
Ja.
dat nummerquote:
Ik zal even inloggen op je account.quote:
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Het was zelfs Yvonne opgevallen![]()
...
nee het was niet Yvonnequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heeft Yvonne me genote?
![]()
Maar he, dat is typisch iets voor die user toch
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heeft Yvonne me genote?
![]()
Maar he, dat is typisch iets voor die user toch
Ik weet wie het wasquote:
Voor een dag moet kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal even inloggen op je account.
Of even Danny pm'en. Hoi Danny, ik wil admin worden zodat ik de notes van iedereen kan lezen en hun privacy kan schenden. Zou je me admin willen maken, want ik weet dat ik hier heel goed in zou kunnen zijn. Groetjes, Woeste Eend.
Boefjequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wie het wasIk was erbij toen 1 van die notes gezet werd
![]()
De KSC user waren bij Marijke toen het gebeurdequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
OMG dat topic![]()
Had niemand je door Marijke of speelden ze mee?
Bijna maartquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kopjes van SofieZe is de laatste dagen zo knuffelig
Ja preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
OMG dat topic![]()
Had niemand je door Marijke of speelden ze mee?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef OA het volgende:
Ik mag volgens m'n notes niet over notes praten...
Vind ik ook.quote:
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesTerwijl die user heel vaak positieve notes uitdeelt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef OA het volgende:
Ik mag volgens m'n notes niet over notes praten...
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vind ik ook.
En dan waardeert iedereen het modteam des te meer, als ze met admin Woeste Woerd te maken krijgen.
Nou ja, het was toen zeg maar mijn vriendje he?quote:
Wat is er met maart?quote:
quote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het was toen zeg maar mijn vriendje he?
[..]
Wat is er met maart?
Ik zal de geschiedenis ingaan als de persoon die de KSC voor één dag verbannen heeft in dat geval. Beetje rust op General Chat is ook wel lekker.quote:
hier allang niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Nu volledig over op FirefoxGeen IE meer hier
"maartse" poezen -> krolse poezelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met maart?
Friemel heeft zin in de meetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met maart?
Geen probleem wat mij betreftquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal de geschiedenis ingaan als de persoon die de KSC voor één dag verbannen heeft in dat geval. Beetje rust op General Chat is ook wel lekker.
Ik vind het een fijne browser, lekker snel ookquote:
Ze is geholpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
"maartse" poezen -> krolse poezels
Jeujquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemel heeft zin in de meet.
En ik ook, want ik ben er zeker bij.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...
Ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik ongeveer 60% Safari en 40% IEquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne browser, lekker snel ookIn ieder geval sneller dan IE
Huh wat?quote:
Twee verschillende vind ik niet handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik ongeveer 60% Safari en 40% IE
En ook dat jahquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed een knots van een vaut makenquote:
ztome vauds, ken beur'nquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed een knots van een vaut maken![]()
![]()
...
Ik heb Danny even gepmd en gezegd dat jij akkoord ging.quote:
Komt omdat ik de telefoon ook veel gebruik anders lag Safari hooguit op 10% ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee verschillende vind ik niet handig
Nou, dan is het slechts een kwestie van tijd nuquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb Danny even gepmd en gezegd dat jij akkoord ging.
Best lekker nummerquote:
HoiHoiquote:
Kijk kijk, da's nog eens binnenkomenquote:
Eei TFM ook weer terugquote:
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurrquote:
Die mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
Wat een gekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Oooooh flauwertquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurr
mogelijke personen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Het kan ook een koe zijnquote:
Ja, ik vond alleen de term erg grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
OkOk, maar ik volg Bear Grills ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooooh flauwertWel meeposten!!
Ik heb ook al eens een paard en schapen gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TVquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, maar ik volg Bear Grills ook
Zijn er weer mensen los gelaten in Leiden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zo'n survival programma, is ook eigenlijk het enige wat me nog boeit op TV de laatste tijd...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TV
Ja, van Discovery, survival programmaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TV
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepenquote:
Ik snap echt niet waarom al dat soort inrichtingen dichtbij het spoor liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepen.
En er ligt een inrichting in de buurt van het spoor op het traject, zou niet de eerste (mogelijke) springer zijn daar, als er echt iemand loopt.
klopt heb ik daar ook wel eens gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepen.
En er ligt een inrichting in de buurt van het spoor op het traject, zou niet de eerste (mogelijke) springer zijn daar, als er echt iemand loopt.
Zie post boven jequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom al dat soort inrichtingen dichtbij het spoor liggen
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarquote:
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?
En die arme machinistenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarDus ik snap dat nog steeds niet
Is Mubarak echt dood? Ik vraag aan jou omdat jij expert en slimquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n survival programma, is ook eigenlijk het enige wat me nog boeit op TV de laatste tijd...
Dat is idd de bedoeling lijkt het vaakquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarDus ik snap dat nog steeds niet
dat zeker.... traumatische ervaringquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoor
Ja in Eindhoven ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?
Jaquote:
TMIquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet he
Overal volgens mij...quote:
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoor
Knuffquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Knuffel voor RN, ST en Marijke
*Weer tv kijken gaat.
Geen handige locatie inderdaad. Maar de trein rijdt alweer door, valt dus mee nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaquote:
hier in Zoetermeer een inrichting naast de Randstadrailquote:
Oeh oeh oehquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
*Weer tv kijken gaat.
Vreselijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..
En ik had bijna die ochtend de trein naar school genomen rond het tijdstip dat..
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..
En ik had bijna die ochtend de trein naar school genomen rond het tijdstip dat..
Ja ze was ook behoorlijk overstuur. Smoorverliefd op een metalhead met anti-christelijke shirts terwijl haar ouders redelijk streng christenen waren..quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VreselijkDat je er een eind aan zou willen maken is natuurlijk al vreselijk, maar andere mensen opzadelen met een ontzettend naar beeld de rest van hun leven is zum kotsen
Een keer reed ik met de auto langs toen er een trein stilstond en er mannen met papiergrijpstokken omheen liepen. Lijkt me geen prettig werkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet he
Knuffelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
*Weer tv kijken gaat.
Koekje erbij?quote:
als ie doorgereden is dan heb je niks geraakt gelikkigquote:
Geruchten op Twitter, maar er is geen sterk bewijs en er is geen betrouwbare bron dat het echt zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is Mubarak echt dood? Ik vraag aan jou omdat jij expert en slim![]()
Daar heb ik ook wel vertrouwen inquote:
Nopequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer reed ik met de auto langs toen er een trein stilstond en er mannen met papiergrijpstokken omheen liepen. Lijkt me geen prettig werk.
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij altijd schreeuwend klaar![]()
nee, ik krijg flashbacks van een bepaalde begrafenisquote:
[..]
[..]
Vervelend...quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik krijg flashbacks van een bepaalde begrafenis
Sorry zoetjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, geeft niet, maar klaar dus.
Oh okequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geruchten op Twitter, maar er is geen sterk bewijs en er is geen betrouwbare bron dat het echt zo is.
Volgens mij klopt er niks van, en is het gewoon even een stom idee van een twitteraar die wat opschudding wou veroorzaken...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voor het eerst sinds maanden nietquote:
Nog 2 dagen ja.quote:
Dat was ie toch al een tijd?quote:
Jij hebt nu soort van weekend tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voor het eerst sinds maanden nietVrijdag spreekuur met m'n favo collega
![]()
Ja, ik heb een tweede weekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt nu soort van weekend toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie toch al een tijd?Of ben ik gek?
al sluit het een het ander niet uit natuurlijk
Welke sollibriefquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tweede weekendOeh en een sollicitatiebrief die morgen op de mail gaat
Vandaag vergeten
Voor WWB consulentquote:
Kijk Marijke met puppy ogen aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
ik stel wel een factuurtje voor je opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
Paprikaquote:
Hihihi leuke woordkeuze als het om puppy Linux gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk Marijke met puppy ogen aan
In de vriezerquote:
ah weer een fractuurtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
quote:
Paprikaquote:
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzowquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
* Marijkezwolle zoekt haar sm pakje er alvast bijquote:
blijft 'ie wel langer mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de vriezerIk heb em dood vermoord
Ja ik ook, maar voor niets gaat de zon opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzow
Niet eens zo bij na gedachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paprika![]()
[..]
Hihihi leuke woordkeuze als het om puppy Linux gaat![]()
Hier ligt er ook nog wat inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de vriezerIk heb em dood vermoord
wat je ook kiest, GEEN DROPJES!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik moet echt even wat eten om het eten
Geen idee wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pizzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik moet echt even wat eten om het eten
Geen idee wat...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar voor niets gaat de zon op
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat je ook kiest, GEEN DROPJES!
Eigenlijk best zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oeh als we dat nou eens haddenquote:
Dacht dat jij dát wel weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzow
stuartquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
laten we eens een dagje prikken
![]()
kun je komende week een keertje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |