Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Ik drukte maar 1 keer op invoeren hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
Mart heeft zichzelf nķg ene keer in TTK gezet
[..]
[..]
terechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs![]()
bij degene die die ooit buiten de KSC gebruikt, bijt ik het hoofd af
Omdat zijn Mamaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs![]()
Ik bijt meequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs![]()
Is goed mevrouwquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs![]()
Ja, Thijsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs![]()
aha rijnmond.nl meldt waarom ik zwaailichten zag.quote:Op de Willemsbrug in Rotterdam is woensdagavond een verdachte aangehouden na een gewapende overval op een auto-garage in de Rotterdamse Waalhaven.
Die overval is gepleegd door meerdere mannen. Ze hadden een of meerdere vuurwapens bij zich. De garagehouder raakte lichtgewond, maar er is geen schot gelost. De auto is later door agenten gesignaleerd op de Maasboulevard.
Na een achtervolging met hoge snelheid stopte de auto midden op de Willemsbrug. Met getrokken pistolen hebben agenten de inzittende in de auto aangehouden. Het verkeer werd daarvoor in beide richtingen stilgezet. De overige verdachten zijn nog spoorloos.
leuke stadquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
aha rijnmond.nl meldt waarom ik zwaailichten zag.
Jawel, maar niet om te wonenquote:
Gezellig boel daar, gebeurt nog eens watquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
aha rijnmond.nl meldt waarom ik zwaailichten zag.
geweldige stadquote:
He meisquote:
maar niet zo gezellig als Almeloooooquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gezellig boel daar, gebeurt nog eens wat
Hai mopquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldige stad
Het beste aan Rotterdam is de laatste trein naar Amsterdam
Geen idee, ben er nog noooooooooit geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar niet zo gezellig als Almelooooo
Neeeeeeeeeeeee, Almelooooooooooooo de gekstequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar niet zo gezellig als Almelooooo
Ik zou zeggen: de eerste trein de Randstad uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldige stad
Het beste aan Rotterdam is de laatste trein naar Amsterdam
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Jammer dat ze hun tuig niet bij zich houden:
Rotterdammer gooit met stoel in rechtszaal
ik wel (alleen in Preston Palacequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee, ben er nog noooooooooit geweest
Pffffffffquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: de eerste trein de Randstad uit
Zoals u wilt.quote:
Ik ga zaterdag weer heenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel (alleen in Preston Palace
very nice iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel (alleen in Preston Palace
Ik vind de Randstad vreselijk..laat mequote:
En van mij mag jij dat ook zeker vindenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de Randstad vreselijk..laat me
quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja sinds jullie er wonen is het wel iets beter geworden
als je mij maar af en toe komt bezoeken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de Randstad vreselijk..laat me
Nog steeds wel yellow wednesdayquote:
Moe meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met jou dan? Hoe ging rijden?
Yup, alleen was ik binnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Wat een mooie dag was het vandaag he?![]()
als ik dan ook weer weg magquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Toekito het volgende:
als je mij maar af en toe komt bezoeken!
ik ben amper buiten geweest vandaag....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe meisje?
Rijden ging lekker
He WWquote:
heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Dat doet het hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Ja, dus, wat ik net vroeg: hoe was je cursus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
ik ben amper buiten geweest vandaag....
quote:
quote:
Ik ken mezelfquote:
dat roep ik ook al de hele weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Lekker. Flink verdiend, tot vanavond 8 uur enquetes mogen afnemen bij een instelling voor jongeren met gedragsproblematiek. Leuk werk.quote:
He Friemelquote:
Hey spierbal!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat roep ik ook al de hele week
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker. Flink verdiend, tot vanavond 8 uur enquetes mogen afnemen bij een instelling voor jongeren met gedragsproblematiek. Leuk werk.
Und dich?
Alleen F and F, voor de rest niet zo veel, ik moet ook eens op tijd gaan slapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mezelf
Is er nog iets leuks op tv vanavond?
Owww sorry niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus, wat ik net vroeg: hoe was je cursus?
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom gaan we vanavond samen op tijd slapen
![]()
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mezelf
Is er nog iets leuks op tv vanavond?
met pijn in mijn hart breng ik je naar het station of naar je autoquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dan ook weer weg mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doen
Waaauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww sorry niet gezien
Prima![]()
Moe maar voldaan...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef OA het volgende:
Hallo dames
Dag goldy locksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tof van het verdienen, of gaat het tof met jou?quote:
Wat is F and F?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen F and F, voor de rest niet zo veel, ik moet ook eens op tijd gaan slapen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doen
Morgen gaan ze eraf...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeerlijk![]()
lekker buiten gegeten vanmiddagbankje in de zon
Verdienen prinsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tof van het verdienen, of gaat het tof met jou?
Hallo dames
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
The Fast and Furiousquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is F and F?
[..]Ja die leek me niet zo leuk
![]()
quote:
Hallo dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
In ieder geval een flink stuk.quote:
Maar hoe is het met jou dan?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.
Niets voor mijquote:
Straks een keerquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
zal ik nu gaan douchen, of straks een keer?
Zolang je er van geniet maakt het niet uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
Moequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar hoe is het met jou dan?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Eendquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
MPGquote:
Totdat er 1 cm over is. Ofzoquote:
Vin Dieselquote:
Keequote:Straks een keer![]()
Goed zo! Op dit tijdstip moe zijn is een goed teken vind ik.quote:
Da's wel kortquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef OA het volgende:
[..]
Eend
[..]
MPG
[..]
Totdat er 1 cm over is. Ofzo
Dan nog, actiefilms zijn niet mijn dingquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!brrrrrrrrrrrrrrrrr, kleddernatte haren uitschudden...brrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik twijfel er bij jou niet aan
Jaquote:
Een stuk beter, zwelling is weg en pijn valt meequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He FriemelHoe is het met de blauwvinger?
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt gehadquote:
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
brrrrrrrrrrrrrrrrr, kleddernatte haren uitschudden...brrrrrrrrrrrrrr
Fijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een stuk beter, zwelling is weg en pijn valt mee
[..]
Ik ben bang dat je daarin gelijk hebt gehad
ik heb niet zoveel om uit te schuddenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!
Wil je mijn haar even lenen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk. Dat was één van de fijnste dingen die je kon doen met lang haar!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou gewoon twee keer douchen, omdat het kan!Misschien laat ik het toch maar langer groeien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Andere kwaliteitenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel om uit te schudden
Hoi hoiquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat had ik al 2x tegen je gezegd![]()
Hoi![]()
Ik ga het niet inkoppen... ik ga het niet inkoppen...quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel om uit te schudden.
Ja, mag dat voor een paar dagen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wil je mijn haar even lenen?
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijdenquote:
truequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijden
Ik zit hier ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga het niet inkoppen... ik ga het niet inkoppen...![]()
[..]
Ja, mag dat voor een paar dagen?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja, mag dat voor een paar dagen?
oh zeg dat danquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, Symph kan heel goed piano spelen of paardrijden
Dan mag jij wel mijn woeste korte haren lenen. Anders is het ook zo koud erbovenop.quote:
Ben je met een van je zusjes wezen shoppen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Mijn geld wat ik vandaag alweer verdiend is trouwens alweer bijna op.
*gat in de hand heeft*
Ikzelf. Ik had nog handschoenen nodig en kwam een heel mooi lederen paartje tegen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je met een van je zusjes wezen shoppen?
Gewoon, doen.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trev z'n meisje komt waarschijnlijk mee de 12e![]()
gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wait... whut?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
nu nog handschoenen nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ikzelf. Ik had nog handschoenen nodig en kwam een heel mooi lederen paartje tegen.
*vrouw*
Wtf dacht jij danquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wait... whut?
Krijgen wij als familie niet eerst het meisje te zien?
Jupquote:
Zijn familie die ver weg woont nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wait... whut?
Die zullen jullie weleens even schaamteloos gaan keurenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zijn zelfs lederen handschoenen! Twee dingen tegelijk!quote:
Nee, ik vind het gewoon tof voor Trevquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zullen jullie weleens even schaamteloos gaan keuren
Goed hequote:
quote:
Ik kan vragen of ze van het weekend bij me komtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wait... whut?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan mag jij wel mijn woeste korte haren lenen. Anders is het ook zo koud erbovenop.
Verdorie! Ik ga wel de familie voorbereiden zodat we binnenkort een inquisitie kunnen gaan houden.quote:
Zijn familie woont allemaal dichtbij, behalve ik.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn familie die ver weg woont niet![]()
Een stuk rails nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn zelfs lederen handschoenen! Twee dingen tegelijk!
Doen!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan vragen of ze van het weekend bij me komt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he
[..]
wie anders?
[..]
Ik kan vragen of ze van het weekend bij me komt
Waarvoor heb ik rails dan nodig?quote:
JA datquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon tof voor Trev
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om dat jij niet spoortquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarvoor heb ik rails dan nodig?
Ik had handschoenen nodig.quote:
Dus jij hebt nu leren vingerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het zijn zelfs lederen handschoenen! Twee dingen tegelijk!
Utrechtquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fack ik, ik ga gewoon in Utrecht wonen. Woon ik overal praktisch dichtbij.
Ik zal zo de familie even bellen om ze voor te bereiden!quote:
Huhu.. Ja.quote:
Overal behalve hierquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fack ik, ik ga gewoon in Utrecht wonen. Woon ik overal praktisch dichtbij.
Ik zoek nog een roomie.quote:
dag moppiequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gaan eenen bierchen nemen en voebal kijken![]()
Doei skatjuhs
Laat het maar een verrassing zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal zo de familie even bellen om ze voor te bereiden!
[..]
Huhu.. Ja.
veel plezierquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei skatjuhs
Mja, ik peer hem ook maar eens.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei skatjuhs
Net zolang reizen als vanaf Enske.quote:
Kijk zequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei skatjuhs
Tof Trevquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat het maar een verrassing zijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Laat het maar een verrassing zijn
Jaaaa.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dank julliequote:
.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, ik peer hem ook maar eens.
Op bed liggen o.i.d.
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn wij niet voorbereid.
kopje terugquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kopjes van SofieZe is de laatste dagen zo knuffelig
liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja maar... Het is veel leuker als iedereen in spanning zit te wachten.quote:
Ze is zich nu aan het wassen in het hoekje van de bank, dus ik wacht denk ik evenquote:
Is goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Morgen ga ik een biertje op je drinken Trev!
Ze heeft vannacht bijna de hele nacht tegen me aan gelegenquote:
oh heerlijk, soms mis ik dat wel eens maar toch de katten niet bovenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht bijna de hele nacht tegen me aan gelegen
Je weet toch dat ik meer van the element of surprise houquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja maar... Het is veel leuker als iedereen in spanning zit te wachten.
Liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey TMFquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna twee topiques gemist in minder dan 2 uur
HoiHoi
Snap ik welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh heerlijk, soms mis ik dat wel eens maar toch de katten niet boven
Hey krullenbolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Bijna twee topiques gemist in minder dan 2 uur
HoiHoi
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sofiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht bijna de hele nacht tegen me aan gelegen
Jouw poezelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik welIk vind het te gezellig
Jaquote:
Ik ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar eigenlijk wil ik nu nog wel een foto zien Trev!
Dat willen er wel meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
checkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
2 maken er nog wel eens ruzie.. zal je net zien bed op bed afquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik welIk vind het te gezellig
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ja hallo, zodadelijk schud ik de verkeerde de hand zaterdag!
Ja weet ik veel! Hup, vraag eens aan meisje of je een foto in mijn pm-box mag droppen!quote:
Dat mag ik nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja weet ik veel! Hup, vraag eens aan meisje of je een foto in mijn pm-box mag droppen!
Je zit nu al onder de plak.quote:
Dan doe je het "niet"quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je zit nu al onder de plak.
Nee hoor maar kan het ook niet want geen foto van haar hierquote:
Dat kan je zelf ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vraag haar dan eens of zijzelf het in mijn pm-box wil droppen?
Dan kom je de 12e maar gewoon naar Noordwijk hoor, schooibakquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vraag haar dan eens of zijzelf het in mijn pm-box wil droppen?
Hoi, ik ben je toekomstige schoonneef en nu moet ik foto's zien, zodat ik niet de verkeerde persoon de hand geef en vraag of zij de vriendin van Trevland is.quote:
Dat kan heul niet, want de spelletjesmeet was toch al vol?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kom je de 12e maar gewoon naar Noordwijk hoor, schooibak
Dat dusquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Evening Stuquote:
Dat is heul geen spelletjesmeetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want de spelletjesmeet was toch al vol?
Bosquote:
Is geen spelletjesmeetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Probeer hetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je toekomstige schoonneef en nu moet ik foto's zien, zodat ik niet de verkeerde persoon de hand geef en vraag of zij de vriendin van Trevland is.
Zoiets?
Hey Stuquote:
quote:
HoiHoiquote:
Jullie houden me ook niet op de hoogte over al die meets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is heul geen spelletjesmeet
Ja maar daar was de ruimte ook een stukje kleinerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?quote:
Kijk maar in de opquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jullie houden me ook niet op de hoogte over al die meets.
kijk in de OPquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lees de op dan eens man, suffiequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ze mee gaat dan wel maar dat is dus nog niet helemaal zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?
Hoe was jouw vandaag, gentle?quote:
oke tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft me weer naar de trein gebracht, was gezellig.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben mijn incrowd-positie na enkele weken alweer verloren. Geen belletje meer, geen aanspraak op msn, niet het meisje mogen zien, niet op de hoogte gehouden op meets.
Nou, ik wil er ook helemaal niet meer bijhoren.
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze mee gaat dan wel maar dat is dus nog niet helemaal zeker
Best goed. Zonnetje scheen, geen klachten eigenlijk. En na morgen alweer weekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe was jouw vandaag, gentle?
Voor 1 maart is nog te annulerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoor
Weet ik en voor de eerste weet ik het ook wel zeker van hoe en watquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoor
*boze dramatische pose aanneemt*quote:
Ahhhhh zijn staartveertjes zijn gekrenkt....quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*boze dramatische pose aanneemt*
En mij nog een beetje afzeiken ook.
Goehoehoehoed, Bio en frans toetsen gingen goed, weer een dag dichter bij vakantie, en ik heb een datequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best goed. Zonnetje scheen, geen klachten eigenlijk. En na morgen alweer weekend
En hoe was jouw dag
Kom op zeg, je bent wel meer gewentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
die dingen moet je ook helemaal niet uit de koelkast etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een Lion uit de koelkast gehaald (de chocolade reep) maar daar breek ik zowat mijn tanden op
Goedmaakseks?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van het weekend ga ik knutselen aan een nieuwe OP.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, word de OP wel eens vernieuwd?
Die moet je ook alleen zomers in de koelkast leggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een Lion uit de koelkast gehaald (de chocolade reep) maar daar breek ik zowat mijn tanden op
Nee, maar gewoon rothuiswerkquote:
Kon je verwachtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Klinkt als een erg goede dag TFMquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goehoehoehoed, Bio en frans toetsen gingen goed, weer een dag dichter bij vakantie, en ik heb een date
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon rothuiswerk
Nee, dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die dingen moet je ook helemaal niet uit de koelkast eten
En hoe!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ahhhhh zijn staartveertjes zijn gekrenkt....
Zekerstewetenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een erg goede dag TFM
Ik las iets andersquote:
Eigenlijk ben ik al klaar, maar ik kan nog wel wat dingen verbeteren en beter leren...quote:
Alleen als je mijn roomie in Utrecht word.quote:
Ja, ik dacht dan is ie lekker koud maar het lijkt wel steenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die moet je ook alleen zomers in de koelkast leggen![]()
Weet je ook hoe ik me voelde toen je me laatst afweesquote:
Is eens wat anders als om 22 uur beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al klaar, maar ik kan nog wel wat dingen verbeteren en beter leren...
Een zakje snoep met 2 mini-snoepjes erin is ook leukquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zekersteweten
Maar nu heb ik ook zin in Chocolade, maar ik heb niks
Dan maar drop!
quote:
Mmmhh... okquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Alleen als je mijn roomie in Utrecht word.
Dan ben ik denk ik net (niet) klaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is eens wat anders als om 22 uur beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |