Als ze mee gaat dan wel maar dat is dus nog niet helemaal zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?
Hoe was jouw vandaag, gentle?quote:
oke tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft me weer naar de trein gebracht, was gezellig.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben mijn incrowd-positie na enkele weken alweer verloren. Geen belletje meer, geen aanspraak op msn, niet het meisje mogen zien, niet op de hoogte gehouden op meets.
Nou, ik wil er ook helemaal niet meer bijhoren.
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze mee gaat dan wel maar dat is dus nog niet helemaal zeker
Best goed. Zonnetje scheen, geen klachten eigenlijk. En na morgen alweer weekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe was jouw vandaag, gentle?
Voor 1 maart is nog te annulerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoor
Weet ik en voor de eerste weet ik het ook wel zeker van hoe en watquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt nu al gereserveerd hoor
*boze dramatische pose aanneemt*quote:
Ahhhhh zijn staartveertjes zijn gekrenkt....quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*boze dramatische pose aanneemt*
En mij nog een beetje afzeiken ook.
Goehoehoehoed, Bio en frans toetsen gingen goed, weer een dag dichter bij vakantie, en ik heb een datequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best goed. Zonnetje scheen, geen klachten eigenlijk. En na morgen alweer weekend
En hoe was jouw dag
Kom op zeg, je bent wel meer gewentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*boze dramatische pose aanneemt*
En mij nog een beetje afzeiken ook.
die dingen moet je ook helemaal niet uit de koelkast etenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ik heb net een Lion uit de koelkast gehaald (de chocolade reep) maar daar breek ik zowat mijn tanden op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |