quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja sinds jullie er wonen is het wel iets beter geworden
als je mij maar af en toe komt bezoeken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind de Randstad vreselijk..laat me
Nog steeds wel yellow wednesdayquote:
Moe meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Met jou dan? Hoe ging rijden?
Yup, alleen was ik binnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Wat een mooie dag was het vandaag he?![]()
als ik dan ook weer weg magquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Toekito het volgende:
als je mij maar af en toe komt bezoeken!
ik ben amper buiten geweest vandaag....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe meisje?
Rijden ging lekker
He WWquote:
heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hai![]()
Dat doet het hemquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Ja, dus, wat ik net vroeg: hoe was je cursus?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
ik ben amper buiten geweest vandaag....
quote:
quote:
Ik ken mezelfquote:
dat roep ik ook al de hele weekquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
vanavond maar eens echt proberen op tijd te gaan slapen
Lekker. Flink verdiend, tot vanavond 8 uur enquetes mogen afnemen bij een instelling voor jongeren met gedragsproblematiek. Leuk werk.quote:
He Friemelquote:
Hey spierbal!quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat roep ik ook al de hele week
Tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker. Flink verdiend, tot vanavond 8 uur enquetes mogen afnemen bij een instelling voor jongeren met gedragsproblematiek. Leuk werk.
Und dich?
Alleen F and F, voor de rest niet zo veel, ik moet ook eens op tijd gaan slapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mezelf
Is er nog iets leuks op tv vanavond?
Owww sorry niet gezienquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dus, wat ik net vroeg: hoe was je cursus?
neequote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom gaan we vanavond samen op tijd slapen
![]()
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mezelf
Is er nog iets leuks op tv vanavond?
met pijn in mijn hart breng ik je naar het station of naar je autoquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik dan ook weer weg mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doen
Waaauwquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww sorry niet gezien
Prima![]()
Moe maar voldaan...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef OA het volgende:
Hallo dames
Dag goldy locksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tof van het verdienen, of gaat het tof met jou?quote:
Wat is F and F?quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen F and F, voor de rest niet zo veel, ik moet ook eens op tijd gaan slapen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die kleine van me zit "herrie met de buren" te kijken over een juf die last heeft van de buren die het 4x per nacht doen
Morgen gaan ze eraf...quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeerlijk![]()
lekker buiten gegeten vanmiddagbankje in de zon
Verdienen prinsquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Tof van het verdienen, of gaat het tof met jou?
Hallo dames
Ik zie wel weer dat mijn vrouwelijke studies mij imagoproblemen oplevert qua mannelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
The Fast and Furiousquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is F and F?
[..]Ja die leek me niet zo leuk
![]()
quote:
Hallo dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
In ieder geval een flink stuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |