Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, nu ben ik weer de boeman!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ik me voelde toen je me laatst afwees![]()
Gaaf, ik wil wel dat we een soort JD en Turk worden van de scrubs. Zo horen roomies te zijn.quote:
Lionquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik wacht nu maar even tot de Lion op kamertemperatuur komt dus
Leg 'm op de verwarmingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik wacht nu maar even tot de Lion op kamertemperatuur komt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
ik kan er niet eens wat anders van maken
Meebatsenquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Voetbal is leuk tot nu toe
Wie tegen wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Voetbal is leuk tot nu toe
Go LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Dat weten alleen mensen die OUD zijnquote:
Ja, dat ben je toch altijd als man! Dat impliceert het woord ook he? Boemanquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh ja, nu ben ik weer de boeman!
[..]
Gaaf, ik wil wel dat we een soort JD en Turk worden van de scrubs. Zo horen roomies te zijn.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Woah Stu, komt er ineens Stuart and the Ave uit m'n boxen
Ik zou het wel tof vinden als Arsenal zou winnenquote:
quote:
Waar je mee bevestigt dat jij dat ook bentquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
Dat weten alleen mensen die OUD zijn
Nijntje, weet jij wat dat is?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weten alleen mensen die OUD zijn
Ik zag het meteenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die had ik zelfs niet kunnen verzinnen
[/quote]quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat ben je toch altijd als man! Dat impliceert het woord ook he? Boeman
Fack, ik dacht dat dat morgen was.quote:En die heb ik nooit gezien, wat betekent dat?[/quote[
En van JD en Turk; zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.[quote]Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arsenal - Barcelona
Foei!quote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.
[..]
Fack, ik dacht dat dat morgen was.
*TV aanzet*
Dat zei ik dus ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat had ik niet eens kunnen bedenken
Dat mannetje doet mij aan Calvobbes denken maar die zal niet zo bekend zijn hier bij de nieuwere mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek maar even in youtube. Zijn de leads van de tv-serie scrubs.
[..]
Fack, ik dacht dat dat morgen was.
*TV aanzet*
Zo'n koekje-reep-iets?quote:
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejankquote:
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks andersquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik merk het wel
[..]
Dat zei ik dus ook
Die jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks anders
Ah okequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejank
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Fok!User? Google vindt namelijk niks anders
Post gelukkig al meer dan 3 jaar niet meerquote:
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is een verzuurde kut ex-mod die FB altijd volpleurde met zijn gejank
Woohooquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Post gelukkig al meer dan 3 jaar niet meer
Dan PM je em toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn mail is stuk, ik kan niets beantwoorden![]()
Ook de mail van KG niet
Dat is wel klotequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ook de mail van KG niet
Ik heb er ook niet zo gek veel eigenlijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik heb nog steeds maar 1 note![]()
Ziet er gezellig uitquote:
Dat is wel de bedoeling!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komt ze trouwens nog even leuk hier meeposten?
Lief van Muckquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:14 schreef DaMart het volgende:
Muck heeft me weer naar de trein gebracht, was gezellig.
Daarna kost het poenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor 1 maart is nog te annuleren
Waar het hard van vol is hequote:
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?quote:
Hoeeeeveeeel?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zo gek veel eigenlijk
De notes die ik heb zijn geloof ik positiefquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het ook.quote:
En waarom die kloon?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De notes die ik heb zijn geloof ik positief![]()
Heb 1 echte note, maar dat is op een kloon
Ohoh, das kutquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ook de mail van KG niet
Daar zie ik je welquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?![]()
zie je me nu wel online op MSN, of is dat ook stuk?
quote:
quote:Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
Omdat ik Marijkehardenbergzuid moest aanmaken vanwege wat grapjesquote:
Ik hem mezelf een note gegevenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die notes boeien me echt totaal niet. Degene die ik heb zullen vooral uit 2004/2005 zijn denk ik maar ik ga die shit niet opvragen hoor en al helemaal niet tegen een vergoedingquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alle 6 jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik heb nog niets van KGquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een bevestigingsPM? Zou dat werken?![]()
zie je me nu wel online op MSN, of is dat ook stuk?
JAquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik Marijkehardenbergzuid moest aanmaken vanwege wat grapjes![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die notes boeien me echt totaal niet. Degene die ik heb zullen vooral uit 2004/2005 zijn denk ik maar ik ga die shit niet opvragen hoor en al helemaal niet tegen een vergoeding![]()
Ik heb maar een negatievequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
MIjne niet, pas nog een negatieve gekregn...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Me too. Zelfs nog niet voor 5 eurocentquote:
Je zou een mail moeten hebben gehad, op het opgegeven adres (of in de spam daarvan)...quote:
Ja, slijmballenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
MIjne niet, pas nog een negatieve gekregn...
Ja he?quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou een mail moeten hebben gehad, op het opgegeven adres (of in de spam daarvan)...
Doe maarquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik wil jullie notes wel opvragen.
Eens kijken wat jullie hebben uitgespookt.
Jaquote:
Jaquote:[..]
Ja he?![]()
Mensen zonder humor
Hmmhmm, daar moet je ff op replyen ook, voor akkoord.quote:
Valt best mee jaquote:
Oeh even kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Het was zelfs Yvonne opgevallen![]()
...
[..]
Ja.
dat nummerquote:
Ik zal even inloggen op je account.quote:
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...