Ik zal even inloggen op je account.quote:
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja...
Het was zelfs Yvonne opgevallen![]()
...
nee het was niet Yvonnequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heeft Yvonne me genote?
![]()
Maar he, dat is typisch iets voor die user toch
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh wat?Heeft Yvonne me genote?
![]()
Maar he, dat is typisch iets voor die user toch
Ik weet wie het wasquote:
Voor een dag moet kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal even inloggen op je account.
Of even Danny pm'en. Hoi Danny, ik wil admin worden zodat ik de notes van iedereen kan lezen en hun privacy kan schenden. Zou je me admin willen maken, want ik weet dat ik hier heel goed in zou kunnen zijn. Groetjes, Woeste Eend.
Boefjequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet wie het wasIk was erbij toen 1 van die notes gezet werd
![]()
De KSC user waren bij Marijke toen het gebeurdequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
OMG dat topic![]()
Had niemand je door Marijke of speelden ze mee?
Bijna maartquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kopjes van SofieZe is de laatste dagen zo knuffelig
Ja preciesquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
MIjne niet, pas nog een negatieve gekregn...
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
OMG dat topic![]()
Had niemand je door Marijke of speelden ze mee?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef OA het volgende:
Ik mag volgens m'n notes niet over notes praten...
Vind ik ook.quote:
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesTerwijl die user heel vaak positieve notes uitdeelt
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:38 schreef OA het volgende:
Ik mag volgens m'n notes niet over notes praten...
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:39 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vind ik ook.
En dan waardeert iedereen het modteam des te meer, als ze met admin Woeste Woerd te maken krijgen.
Nou ja, het was toen zeg maar mijn vriendje he?quote:
Wat is er met maart?quote:
quote:
Weet ik tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het was toen zeg maar mijn vriendje he?
[..]
Wat is er met maart?
Ik zal de geschiedenis ingaan als de persoon die de KSC voor één dag verbannen heeft in dat geval. Beetje rust op General Chat is ook wel lekker.quote:
hier allang niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Nu volledig over op FirefoxGeen IE meer hier
"maartse" poezen -> krolse poezelsquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met maart?
Friemel heeft zin in de meetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wat is er met maart?
Geen probleem wat mij betreftquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zal de geschiedenis ingaan als de persoon die de KSC voor één dag verbannen heeft in dat geval. Beetje rust op General Chat is ook wel lekker.
Ik vind het een fijne browser, lekker snel ookquote:
Ze is geholpenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
"maartse" poezen -> krolse poezels
Jeujquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Friemel heeft zin in de meet.
En ik ook, want ik ben er zeker bij.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het was haar opgevallen wat er in jou notes staat, en wie jou die notes hebben gegeven...
Ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik ongeveer 60% Safari en 40% IEquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijne browser, lekker snel ookIn ieder geval sneller dan IE
Huh wat?quote:
Twee verschillende vind ik niet handigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gebruik ongeveer 60% Safari en 40% IE
En ook dat jahquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed een knots van een vaut makenquote:
ztome vauds, ken beur'nquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik deed een knots van een vaut maken![]()
![]()
...
Ik heb Danny even gepmd en gezegd dat jij akkoord ging.quote:
Komt omdat ik de telefoon ook veel gebruik anders lag Safari hooguit op 10% ofzoquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Twee verschillende vind ik niet handig
Nou, dan is het slechts een kwestie van tijd nuquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb Danny even gepmd en gezegd dat jij akkoord ging.
Best lekker nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |