HoiHoiquote:
Kijk kijk, da's nog eens binnenkomenquote:
Eei TFM ook weer terugquote:
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurrquote:
Die mensenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
'Dames en heren, tussen Leiden en Lisse zullen we niet harder rijden dan 40 km/u ivm mogelijke personen langs het spoor.'.
Wat een gekkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Oooooh flauwertquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, niet altijd zin om mee te posten, ik lees wel mee heurr
mogelijke personen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Het kan ook een koe zijnquote:
Ja, ik vond alleen de term erg grappigquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
OkOk, maar ik volg Bear Grills ookquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooooh flauwertWel meeposten!!
Ik heb ook al eens een paard en schapen gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook een koe zijnHeb ik een keer gehad tussen Hoogeveen en Assen
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TVquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OkOk, maar ik volg Bear Grills ook
Zijn er weer mensen los gelaten in Leiden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Zo'n survival programma, is ook eigenlijk het enige wat me nog boeit op TV de laatste tijd...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TV
Ja, van Discovery, survival programmaquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets van TV? Ik kijk nooit TV
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepenquote:
Ik snap echt niet waarom al dat soort inrichtingen dichtbij het spoor liggenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepen.
En er ligt een inrichting in de buurt van het spoor op het traject, zou niet de eerste (mogelijke) springer zijn daar, als er echt iemand loopt.
klopt heb ik daar ook wel eens gehadquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik citeerde letterlijk wat werd ingeroepen.
En er ligt een inrichting in de buurt van het spoor op het traject, zou niet de eerste (mogelijke) springer zijn daar, als er echt iemand loopt.
Zie post boven jequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom al dat soort inrichtingen dichtbij het spoor liggen
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarquote:
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoorquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?
En die arme machinistenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarDus ik snap dat nog steeds niet
Is Mubarak echt dood? Ik vraag aan jou omdat jij expert en slimquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo'n survival programma, is ook eigenlijk het enige wat me nog boeit op TV de laatste tijd...
Dat is idd de bedoeling lijkt het vaakquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is een beetje de kat op het spek binden zeg maarDus ik snap dat nog steeds niet
dat zeker.... traumatische ervaringquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoor
Ja in Eindhoven ook alquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet hequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... erge gevallen ruimen zichzelf op?
Jaquote:
TMIquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en echt opruimen is het niet he
Overal volgens mij...quote:
Ik ben een kennis/vriendin van vriend verloren doordat ze voor de trein is gaan staan. Vlakbij het perron waar het best wel druk was die ochtend..quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de machinisten anders hoor
Knuffquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
Knuffel voor RN, ST en Marijke
*Weer tv kijken gaat.
Geen handige locatie inderdaad. Maar de trein rijdt alweer door, valt dus mee nu.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |