Jij hebt nu soort van weekend tochquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik voor het eerst sinds maanden nietVrijdag spreekuur met m'n favo collega
![]()
Ja, ik heb een tweede weekendquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt nu soort van weekend toch?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was ie toch al een tijd?Of ben ik gek?
al sluit het een het ander niet uit natuurlijk
Welke sollibriefquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tweede weekendOeh en een sollicitatiebrief die morgen op de mail gaat
Vandaag vergeten
Voor WWB consulentquote:
Kijk Marijke met puppy ogen aanquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
ik stel wel een factuurtje voor je opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:18 schreef friemelaar het volgende:
Linux is echt bloed snel![]()
Maar ik kan er voorlopig niet mee doen wat ik moet kunnen doen![]()
Ik heb echt wel een paar dagen privéles nodig van een echte nerdess
Paprikaquote:
Hihihi leuke woordkeuze als het om puppy Linux gaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk Marijke met puppy ogen aan
In de vriezerquote:
ah weer een fractuurtjequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
quote:
Paprikaquote:
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzowquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik stel wel een factuurtje voor je op
* Marijkezwolle zoekt haar sm pakje er alvast bijquote:
blijft 'ie wel langer mooiquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de vriezerIk heb em dood vermoord
Ja ik ook, maar voor niets gaat de zon opquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzow
Niet eens zo bij na gedachtquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Paprika![]()
[..]
Hihihi leuke woordkeuze als het om puppy Linux gaat![]()
Hier ligt er ook nog wat inquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de vriezerIk heb em dood vermoord
wat je ook kiest, GEEN DROPJES!quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik moet echt even wat eten om het eten
Geen idee wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Pizzaquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Oeh ik moet echt even wat eten om het eten
Geen idee wat...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar voor niets gaat de zon op
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat je ook kiest, GEEN DROPJES!
Eigenlijk best zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Oeh als we dat nou eens haddenquote:
Dacht dat jij dát wel weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar maar maar ik bedoel zo van samen naaste elkaar zitten en dan vertellen waar de juiste knopjes zitten enzow
stuartquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
laten we eens een dagje prikken
![]()
kun je komende week een keertje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |