Kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, maar op het plaatje wat je hebt gepost staat er een heel woonhuis tussen.
Redenatie van Nikita.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:47 schreef betyar het volgende:
Ik zie ook niet zo vaak klinkers en stoepranden i.p.v. asfalt op de snelweg
OMG, waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Redenatie van Nikita.
Meestal staan er geen huizen langs de snelweg.
Ik zie een huis.
--> Het is geen snelweg.
Moet de huidige maximum-snelheid niet verlaagd worden wat jou betreft? In verband met milieu en veiligheid en zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon een bullshit-maatregel; spelen voor het volk.
Dat zeg ik niet. Vind het gewoon onzinnig om de limiet met tien kilometer te verhogen. Het slaat gewoon nergens op. Nogmaals; spelen voor het klootjesvolk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Moet de huidige maximum-snelheid niet verlaagd worden wat jou betreft? In verband met milieu en veiligheid en zo?
Baas in eigen auto, wat mij betreft. Een snelheidsgrens van 130 is in ieder geval minder betuttelend dan een van 120. Ik vind het een prima maatregel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Vind het gewoon onzinnig om de limiet met tien kilometer te verhogen. Het slaat gewoon nergens op. Nogmaals; spelen voor het klootjesvolk.
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, bovendien mis je dan een campagnepunt voor de volgende verkiezingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:30 schreef Tem het volgende:
Onzin maatregel gelijk naar 160 of niets doen. dit gaat inderdaad nergens over...
Want ik rijd geen auto?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, de tegenstanders van het klootjesvolk heeft dan weer wat zeiken als ze er zelf geen voordeel van hebben.
Sneu dat mensen zich daar mee laten opwrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd, bovendien mis je dan een campagnepunt voor de volgende verkiezingen.
Het geeft toch uiting aan een soort oergevoel. Wat is er mooier dan in een strakke sportauto een beetje rond te scheuren?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Sneu dat mensen zich daar mee laten opwrijven.
Een strak lekker wijf aan een danspaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het geeft toch uiting aan een soort oergevoel. Wat is er mooier dan in een strakke sportauto een beetje rond te scheuren?
Bumperkleven achter een Ferrari met een Opel Kadett.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het geeft toch uiting aan een soort oergevoel. Wat is er mooier dan in een strakke sportauto een beetje rond te scheuren?
Die zie je niet als je met 130 voorbij scheurt. (ook niet met 120)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Een strak lekker wijf aan een danspaal.
Je zei "Ik zie een huis."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
OMG, waar zeg ik dat?
Op je gepostte foto staat een woning op de achtergrond direkt aan de weg en nog eens op een gelijkvloerse tevens gelijkwaardige T-splitsing waar al het verkeer van rechts voorrang heeft.
Als je de definitie van een autowegsnelweg kent zoals in het RVV staat kom je maar eens terug maar dan met steekhoudende argumenten en niet met nonsens die je uit je dikke duim zuigt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de 130 fanboys hier beseffen dat deze maatregel samengaat met veel strenger handhaven met ondermeer veel meer trajectcontroles. Dat heeft een veel grotere beperking van de mogelijkheden tot gevolg dan de oude 120 limiet. Dit omdat de trajectcontroles lekker het hele jaar doorgaan terwijl regulier flitsen op de snelweg na 22.00 uur verdomde weinig voorkomt.
Bedankt dus voor een dosis extra betutteling.
130 is crimineel en 120 is vredig. Wat ja met 130 op de snelweg rijden is veel gevaarlijker dan een 2-baans weg waar jij en tegenliggers beide 100 rijden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:04 schreef Heerda het volgende:
15 tot 50 doden meer...
Het zal je kind maar wezen... of vul maar in.
Milieubelasting extra vergelijkbaar met een stad als Eindhoven.
Geluidsoverlast...
Verkeersstress...
Ergernissen...
Welk voordeel staat daar tegenover? Toch niet die paar minuten?
Wat maakt het uit al er meer doden vallen trouwens? Het verbeteren van de veiligheid heeft ook niet altijd prioriteit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik kan weer, zoals 2 vorige topics hierover, een lijst wetenschappelijke onderzoeken aanhalen van de USA tot denemarken tot australie die laten zien dat het meer doden zal geven... maar zoals altijd bij deze soort topics heeft dat geen invloed.
Heb jij misschien goede bronnen trouwens?
En dat geloof jij ook? Ik vind het allemaal kinderachtige onzin. Geef mensen gewoon de vrijheid om 130 te rijden. Misbruiken ze die vrijheid dan ga je controleren, gaat het allemaal goed dan controleer je minder. Snelwegen moeten ook geen prioriteit hebben als het gaad om het handhaven van de verkeersveiligheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef du_ke het volgende:
Maar goed de 130 fanboys hier beseffen dat deze maatregel samengaat met veel strenger handhaven met ondermeer veel meer trajectcontroles. Dat heeft een veel grotere beperking van de mogelijkheden tot gevolg dan de oude 120 limiet. Dit omdat de trajectcontroles lekker het hele jaar doorgaan terwijl regulier flitsen op de snelweg na 22.00 uur verdomde weinig voorkomt.
Bedankt dus voor een dosis extra betutteling.
Ik geloof zeker dat Schultz strenger zal laten handhaven. Trajectcontroles leveren gewoon goed geld op natuurlijk. Je bent wel erg naïef om te denken dat je van dit kabinet ergens meer vrijheid krijgtquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
En dat geloof jij ook? Ik vind het allemaal kinderachtige onzin. Geef mensen gewoon de vrijheid om 130 te rijden. Misbruiken ze die vrijheid dan ga je controleren, gaat het allemaal goed dan controleer je minder. Snelwegen moeten ook geen prioriteit hebben als het gaad om het handhaven van de verkeersveiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |