abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93315231
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als de Rabo-hackers hun werk goed hebben gedaan word er niemand gepakt, en zeker niet veroordeeld.
:')

AIVD: opeising Rabo DDoS is nep

Overigens ook hackers (kunnen) worden opgepakt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:54:09 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93315427
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik wacht het rustig af. O-)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93315483
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik wacht het rustig af. O-)
Ja, dat zeg ik. Meteen is de lat wel erg hoog leggen. O-)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:57:13 #154
pi_93315556
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik. Meteen is de lat wel erg hoog leggen. O-)
Is het al zeker dat het alleen maar DDoSsen was? Daarbij valt er wel eens iemand door de mand.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:02:46 #155
pi_93315766
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

quote:
Govcert laat in een reactie aan Webwereld weten dat de zaak nog wordt onderzocht. "Ik kan wel zeggen dat wij dit dossier nog niet gesloten hebben", aldus een woordvoerder van Govcert. "Het feit dat deze club de aanval niet heeft gepleegd, dat haalt het feit dat er een aanval is geweest niet weg." Voor verdere informatie verwijst Govcert door naar de Rabobank. De bank verwijst op zijn beurt door naar de politie. En de politie laat weten zich vooral op onderzoek naar de branden te concentreren.
De politie heeft zelf een nauwelijks bruikbaar pjoetersysteem, die gaan dat idd niet onderzoeken. :D
pi_93316154
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

De politie heeft zelf een nauwelijks bruikbaar pjoetersysteem, die gaan dat idd niet onderzoeken. :D
De hackers die sympathiseerden met Wikileaks zijn opgepakt, of in elk geval zijn daar aanhoudingen verricht en bekentenissen afgelegd.
Maar we dwalen af.
Er wordt verondersteld dat PVV-stemmers achter deze bedreigingen zitten, dus het lijkt mij uitgesloten dat er goed georganiseerde, niet traceerbare groepering achter zit. Simpele (lees:laaggeschoolden, immers PVV-kiezers zijn dom) mensen die reageren vanuit een bepaalde emotie.
Dit moet een makkie zijn voor de opsporingsdiensten.
pi_93316308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iedereen gebruikt drugs, dus dat is geen argument.

Daarnaast weet Wilders heel goed hoe propaganda werkt.
Ga je mijn vraag nog beantwoorden of blijf je eromheen draaien?
pi_93316368
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:20:53 #159
pi_93316392
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De hackers die sympathiseerden met Wikileaks zijn opgepakt, of in elk geval zijn daar aanhoudingen verricht en bekentenissen afgelegd.
Nee, er zijn alleen DDoSsers opgepakt. Pubers die het spannend vonden om mee te doen, hun IP niet verborgen.
quote:
Maar we dwalen af.
Er wordt verondersteld dat PVV-stemmers achter deze bedreigingen zitten, dus het lijkt mij uitgesloten dat er goed georganiseerde, niet traceerbare groepering achter zit. Simpele (lees:laaggeschoolden, immers PVV-kiezers zijn dom) mensen die reageren vanuit een bepaalde emotie.
Dit moet een makkie zijn voor de opsporingsdiensten.
Eigenlijk wel, maar ik heb de laatste tijd niet veel vertrouwen in de mogelijkheden van de politie.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:21:13 #160
pi_93316411
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:18 schreef Robus het volgende:

[..]

Ga je mijn vraag nog beantwoorden of blijf je eromheen draaien?
Ik heb je vraag beantwoordt.
pi_93316513
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb je vraag beantwoordt.
Dan heb je weer niet goed gelezen. Ik vroeg wat jij onder "heel veel" verstaat en hoe je aan dit aantal komt.
pi_93317795
quote:
volgens mij is het gewoon een opzetje om de ophef uit te melken en lekker hoge kijkcijfers te krijgen.
pi_93318144
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een leesteken vergat? Let eens op en je zult zien dat veel mensen geen punt zetten achter een zin die met een smiley eindigt. Dat is een bewuste keuze.
Niet meer op een d of t meer of minder letten is ook een bewuste keuze, dat wil nog niet zeggen dat het correct Nederlands oplevert.

En bij mijn weten is een smiley nog steeds geen punt.

Maar goed, dat maakt ook allemaal helemaal niets uit.
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 19:13:05 #164
137949 Disana
pi_93318387
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:07 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Niet meer op een d of t meer of minder letten is ook een bewuste keuze, dat wil nog niet zeggen dat het correct Nederlands oplevert.

En bij mijn weten is een smiley nog steeds geen punt.

Maar goed, dat maakt ook allemaal helemaal niets uit.
Leuk geprobeerd _O- Een bewuste keuze is toch echt heel iets anders dan kennis te kort komen. En dat is nog tot daar aan toe, maar dan staat het wat mal als je andere posters op hun verstand gaat aanspreken. Niet meer doen hoor :)
pi_93318655
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Robus het volgende:
Dat zegt hij helemaal niet maar dat is jouw interpretatie zoals je eerder zelf ook al zei. Laat mij eens een uitspraak zien waarin hij (volgens jou) zegt dat alle moslims dood moeten.
Hen als untermenschen willen behandelen. Dat is wat hij wil. Je kan het niet mooier maken dan het is Robus. Ook al probeer je het erg hard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_93318933
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd _O- Een bewuste keuze is toch echt heel iets anders dan kennis te kort komen. En dat is nog tot daar aan toe, maar dan staat het wat mal als je andere posters op hun verstand gaat aanspreken. Niet meer doen hoor :)
We zien toch wel verschil hoop ik tussen leestekens, en veronderstelde kennis van het universum?
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 19:27:21 #167
137949 Disana
pi_93319004
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:24 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

We zien toch wel verschil hoop ik tussen leestekens, en veronderstelde kennis van het universum?
Je blijft het proberen maar al je vliegers gaan niet op. Ik was niet degene die verminderde intelligentie bij een andere poster constateerde omdat hij met mij van mening verschilde :)

Zullen we nu maar ophouden? Dit kun je niet winnen :*
pi_93319447
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Je blijft het proberen maar al je vliegers gaan niet op. Ik was niet degene die verminderde intelligentie bij een andere poster constateerde omdat hij met mij van mening verschilde :)

Zullen we nu maar ophouden? Dit kun je niet winnen :*
Wat valt er te winnen?

We hebben allebeide een andere idee over welke gedragingen zich lenen om intelligentie te herkennen (of juist het gebrek eraan).
Kunnen we vele topics mee vullen, maar daardoor gaan wij nog steeds niet dichter bij elkaar komen.
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 19:43:48 #169
137949 Disana
pi_93319561
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Wat valt er te winnen?

We hebben allebeide een andere idee over welke gedragingen zich lenen om intelligentie te herkennen (of juist het gebrek eraan).
Kunnen we vele topics mee vullen, maar daardoor gaan wij nog steeds niet dichter bij elkaar komen.
Maar ik wil ook helemaal niet dichter bij iemand komen die andere posters weg zet als verminderd intelligent omdat ze een andere mening hebben.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:46:22 #170
pi_93319666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar ik wil ook helemaal niet dichter bij iemand komen die andere posters weg zet als verminderd intelligent omdat ze een andere mening hebben.
Of drugsgebruik
of links
of werkloos
of moslim

kortom: Ad Hominem
pi_93319951
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Of drugsgebruik
of links
of werkloos
of moslim

kortom: Ad Hominem
Drugsgebruik zal mij echt een zorg zijn hoor. Af en toe een blowtje en een enkele keer wat speed is niet eens zo verkeerd :), dagelijks gebruik of dingen als LSD gaat mij echt te ver.

Links is inderdaad niet mijn gedachtengoed, maar goed we hebben ook wat tegengewicht nodig in de kamer. Extreem links of geiten wollen sokken types roepen bij mij wel een allergie op (doet extreem rechts ook trouwens)

Werkloos zijn kan gebeuren, werkloosheid als bewuste keuze vind ik extreem verwerpelijk en die mensen mogen ze van mij volledig korten.

Moslim.. echt wat zal het mij een zorg zijn of iemand moslim, jood of boeddhist is.

Neem ik toch maar aan dat je een iets ander beeld van mij had.

Wat mij aan Papierversnipperaar stoort is de uitstraling van de ultieme waarheid die hij in pacht zou hebben, en al zijn veronderstelde complot theorieën.
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 20:00:37 #172
137949 Disana
pi_93320318
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef grindfreakje het volgende:

Neem ik toch maar aan dat je een iets ander beeld van mij had.

Wat mij aan Papierversnipperaar stoort is de uitstraling van de ultieme waarheid die hij in pacht zou hebben, en al zijn veronderstelde complot theorieën.
Het gaat niet om welk beeld wij van jou hebben, maar om het beeld dat jij van Papierversnipperaar neerzet omdat hij een andere mening heeft:

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 16:43 schreef grindfreakje het volgende:

Subtiel gesteld verhinderd je intelligentie je om dit te begrijpen. ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:02:01 #173
pi_93320377
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef grindfreakje het volgende:

Dan moet je met goede argumenten komen. Als je alleen maar gaat lopen zeiken dat je het niet met me eens bent vanwege mijn uitstraling heb je wat mij betreft een minderwaardigheidscomplex.

Voorbeeld: Iets uit niets

User stbabylon zeikt over de uitstraling van Haushofer. Haushofer heeft natuurkunde gestudeerd en zit met zijn hoofd midden in de wetenschap.

Het is natuurlijk belachelijk en onvoorstelbaar, maar stel nou dat ik bepaalde zaken beter begrijp dan jij?
pi_93327713
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
Hen als untermenschen willen behandelen. Dat is wat hij wil. Je kan het niet mooier maken dan het is Robus. Ook al probeer je het erg hard.
Omdat jij het zegt is het zo?
pi_93329069
Papierversnipperaar wil goede argumenten _O-
pi_93329537
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Robus het volgende:

[..]

Omdat jij het zegt is het zo?
Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax. Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.
Allah Al Watan Al Malik
pi_93331730
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Het is natuurlijk belachelijk en onvoorstelbaar, maar stel nou dat ik bepaalde zaken beter begrijp dan jij?
Er werd jou op een gegeven moment om onderbouwing gevraagd over jouw stelling dat alle PVV-stemmers alle moslims dood willen hebben.
Dan is het jouw goed recht te verwijzen naar het universum, maar dan lijkt het me ook billijk dat niet iedereen dit als voldoende acht.
Of maakt drugsgebruik je zo dermate pretentieus dat je jezelf in het absolute morele gelijkheid waant?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:46:29 #178
pi_93331959
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Er werd jou op een gegeven moment om onderbouwing gevraagd over jouw stelling dat alle PVV-stemmers alle moslims dood willen hebben.
Dan is het jouw goed recht te verwijzen naar het universum, maar dan lijkt het me ook billijk dat niet iedereen dit als voldoende acht.
Of maakt drugsgebruik je zo dermate pretentieus dat je jezelf in het absolute morele gelijkheid waant?
Ik heb het gewoon uitgelegd. Je maakt een groep mensen zwart, en dan krijgt die groep problemen. Wilders kan niet letterlijk zeggen dat moslims dood moeten, dus vertelt ie het subtiel om binnen de wet te blijven.

Ik snap heel goed dat iedereen valt over over mijn gebruik van het woord "moord". Maar dat is niet mijn probleem. Iedereen die net doet alsof Wilders een beschaafd mens is met goede bedoelingen en mij daarom aanvalt op het woord moord is een hypocriete leugenaar.

Propaganda, vijandbeeld, verdeel en heers. Ordinary politics.

Verder mag ie van mij alles zeggen hoor. Maar dat mag ik ook.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:57:21 #179
pi_93332560
En dat de Wilders-stemmers te dom zijn om te begrijpen waar ie mee bezig is, betekend niet dat ze niet verleid worden om moslims dood te willen hebben, natuurlijk.
pi_93332569
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon uitgelegd. Je maakt een groep mensen zwart, en dan krijgt die groep problemen. Wilders kan niet letterlijk zeggen dat moslims dood moeten, dus vertelt ie het subtiel om binnen de wet te blijven.

Ik snap heel goed dat iedereen valt over over mijn gebruik van het woord "moord". Maar dat is niet mijn probleem. Iedereen die net doet alsof Wilders een beschaafd mens is met goede bedoelingen en mij daarom aanvalt op het woord moord is een hypocriete leugenaar.

Met jouw uitleg is niet iedereen het mee eens. Als je het hebt over zwartmaken van een religie als synoniem voor moord dan zouden Wolkers, Reve en Hermans ook al hun lezers aanzetten tot moord.

Het is op zijn zachts gezegd een beetje vreemd te suggereren dat 1.5 miljoen PVV-kiezers moordgedachten hebben ten aanzien van moslims.
Daar valt in nuchtere toestand geen enkele zinnige onderbouwing van te maken, vind ik.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:58:50 #181
pi_93332654
Trouwens, als er iemand stellingen poneert die die niet bewijst, is het Wilders wel. Het verschil tussen hem en mij is dat ik de discussie NIET uit de weg ga,
pi_93332728
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwens, als er iemand stellingen poneert die die niet bewijst, is het Wilders wel. Het verschil tussen hem en mij is dat ik de discussie NIET uit de weg ga,
Ik heb geen bewijs gezien. Enkel een verwijzing naar het universum en dan kan je, mijn inziens, je beter onthouden van het aanvoeren van een onderbouwing.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:04:49 #183
pi_93335759
quote:
Mocht iemand zich nog afvragen waarom ik niet meer langskom op FOK!.

Dan alhier de reden:
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef grindfreakje het volgende:
Why the fuck is mijn reactie bij Uitslag FC Utrecht - Ajax
verwijderd? En nu kan ik ineens ook niet meer posten in Nieuws,

Er zitten toch ook een stel godverlaten kut mods hier op FOK! (de goeien daargelaten)

Steek mijn account maar in je reet, hier heb ik echt geen zin meer in.
Leugenaar.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:11:09 #184
pi_93336001
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax. Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.
Was er niet iets met schieten en knieën?
pi_93336337
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax.
Dat is slechts jouw zieke interpretatie. Je kunt helemaal niet onderbouwen dat Wilders en zijn aanhang op die manier denken.

quote:
Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.
Je kunt tegen deze standpunten zijn maar ik lees hier niets dat ook maar in de buurt komt bij het vermoorden van mensen.
pi_93336509
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
In een discussie geef je antwoord op elkaars vragen. Jij gaat de discussie juist WEL uit de weg door niet met een onderbouwing te komen.
pi_93336681
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Leugenaar.
Ach was wel lekker hoor even een tijdje zonder. :-)

Maar je lijkt wel een kind. Ja ik heb weer stok om hem mee te slaan..

En papierversnipperaar ik zal niet eens moeite doen om met jou in discussie te gaan over die wanen van je, want je lult altijd een hoop maar als het erop aan komt en we je echt iets vragen dan komt er wat loos gewauwel of gewoon geen reactie.
pi_93339404
Hij ziet gewoon niet in dat hij zelf degene is die vol blinde haat zit tegenover zijn denkbeeldige groep PVV'ers. Dezelfde haat waar hij zich zo enorm van afkeert. Ik denk dat ie nog moet groeien.
pi_93339411
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Was er niet iets met schieten en knieën?
En wederom heb je de klok horen luiden en weet niet waar de klepel hangt.
pi_93339420
Hij ziet gewoon niet in dat hij zelf degene is die vol blinde haat zit tegenover zijn denkbeeldige groep PVV'ers. Dezelfde haat waar hij zich zo enorm van afkeert. Hij creëert zo zijn eigen vijand waar hij helemaal los op gaat. Ik denk dat ie nog moet groeien.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 09:37:56 #191
pi_93340039
Achgossie, de lieve PVVertjes worden gehaat door linkse drugsgebruikers, en arme Geert die alleen maar gebruik maakt van zijn democratische rechten wordt boos aangekeken en moet beveiligt worden wegens agressieve oneerlijke boze subversieve elementen. ;(
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:18:43 #192
pi_93340509
PVVers denken wel meer rare dingen.

quote:
Volgens een kwart van zijn kiezers is Geert Wilders minister, schrijft NRC Handelsblad vanmiddag. Het is een van de uitkomsten van een representatieve peiling die onderzoeksbureau Synovate voor de krant deed onder duizend kiesgerechtigde Nederlanders.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wilders-minister-is/
pi_93340530
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PVVers denken wel meer rare dingen.

[..]

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wilders-minister-is/
Ja, zo denkt de meerderheid van de PVV-ers ook dat klimaatverandering niet echt is, een leugen, een hoax, een complot. Haha, wat een gekke mensen, he, Papierversnipperaar?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:24:15 #194
pi_93340592
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, zo denkt de meerderheid van de PVV-ers ook dat klimaatverandering niet echt is, een leugen, een hoax, een complot. Haha, wat een gekke mensen, he, Papierversnipperaar?
Dat is zeker raar, want hoe kan het klimaat nou niet veranderen? :D

Ik hoor trouwens geruchten over een stichting die denkt dat de wereld vergaat omdat mensen CO2 de lucht in sturen. Ik ben daar wel erg kritisch over. En nog kritischer over oliemaatschappijen die graag belastinggeld willen uitgeven aan het ondergronds opslaan van dat CO2. Maar dat is helaas off-topic. ;(
pi_93341372
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef Robus het volgende:

[..]

Dat is slechts jouw zieke interpretatie. Je kunt helemaal niet onderbouwen dat Wilders en zijn aanhang op die manier denken.

[..]

Je kunt tegen deze standpunten zijn maar ik lees hier niets dat ook maar in de buurt komt bij het vermoorden van mensen.
Een brilletje voor het lezen is wellicht wel handig. Aangezien ik nergens heb gesteld dat het gaat om vermoorden van mensen. Wel heb ik over een untermensch behandeling gesproken waar Wilders voor pleit. :W
Allah Al Watan Al Malik
pi_93341422
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef Robus het volgende:
Volgens mij heb ik het net prima onderbouwd. Anders had hij het wel hoofddoekjestax genoemd. Maar een moslima heeft volgens hem geen hoofd, maar een kop. Daaruit blijkt de untermensch visie. En het blijkt tevens uit de overige genoemde voorbeelden, waar jij je ogen goed voor weet te sluiten.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:15:24 #197
pi_93341669
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

Aangezien ik nergens heb gesteld dat het gaat om vermoorden van mensen.
Nee dat klopt. Dat stelde ik.

Maar PVV aanhangers staan er om bekend om mensen over 1 kam te scheren dus het is een begrijpelijke vergissing.

Ik vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen. O-)
pi_93341762
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Dat stelde ik.

Maar PVV aanhangers staan er om bekend om mensen over 1 kam te scheren dus het is een begrijpelijke vergissing.

Ik vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen. O-)
Nog een frappante vergissing dan ook nog, gezien het feit dat hij twee posts geleden op mij reageerde. Slecht geheugen is kennelijk ook een symptoom van het PVV-isme.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:24:13 #199
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93341934
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Verder mag ie van mij alles zeggen hoor. Maar dat mag ik ook.
Het mooie is, dat iedereen die dit ontkent, tot dezelfde groep behoort, die blijven beweren dat de moord op Fortuyn het gevolg was van demonisering door linkse partijen, waardoor Volkert zich geroepen voelde de daad te plegen.

Maar nu het andersom is, is het ineens niet waar. :')
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93342526
LOL, dat uitgerekend Paul de Leeuw, de pionier van smakeloze grappen die over het randje gaan, kritiek had over dat gedoe met die cartoon.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')