Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax. Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.quote:
Er werd jou op een gegeven moment om onderbouwing gevraagd over jouw stelling dat alle PVV-stemmers alle moslims dood willen hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is natuurlijk belachelijk en onvoorstelbaar, maar stel nou dat ik bepaalde zaken beter begrijp dan jij?
Ik heb het gewoon uitgelegd. Je maakt een groep mensen zwart, en dan krijgt die groep problemen. Wilders kan niet letterlijk zeggen dat moslims dood moeten, dus vertelt ie het subtiel om binnen de wet te blijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er werd jou op een gegeven moment om onderbouwing gevraagd over jouw stelling dat alle PVV-stemmers alle moslims dood willen hebben.
Dan is het jouw goed recht te verwijzen naar het universum, maar dan lijkt het me ook billijk dat niet iedereen dit als voldoende acht.
Of maakt drugsgebruik je zo dermate pretentieus dat je jezelf in het absolute morele gelijkheid waant?
Met jouw uitleg is niet iedereen het mee eens. Als je het hebt over zwartmaken van een religie als synoniem voor moord dan zouden Wolkers, Reve en Hermans ook al hun lezers aanzetten tot moord.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd. Je maakt een groep mensen zwart, en dan krijgt die groep problemen. Wilders kan niet letterlijk zeggen dat moslims dood moeten, dus vertelt ie het subtiel om binnen de wet te blijven.
Ik snap heel goed dat iedereen valt over over mijn gebruik van het woord "moord". Maar dat is niet mijn probleem. Iedereen die net doet alsof Wilders een beschaafd mens is met goede bedoelingen en mij daarom aanvalt op het woord moord is een hypocriete leugenaar.
Propaganda, vijandbeeld, verdeel en heers. Ordinary politics.
Ik heb geen bewijs gezien. Enkel een verwijzing naar het universum en dan kan je, mijn inziens, je beter onthouden van het aanvoeren van een onderbouwing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwens, als er iemand stellingen poneert die die niet bewijst, is het Wilders wel. Het verschil tussen hem en mij is dat ik de discussie NIET uit de weg ga,
quote:Mocht iemand zich nog afvragen waarom ik niet meer langskom op FOK!.
Dan alhier de reden:
Leugenaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:17 schreef grindfreakje het volgende:
Why the fuck is mijn reactie bij Uitslag FC Utrecht - Ajax
verwijderd? En nu kan ik ineens ook niet meer posten in Nieuws,
Er zitten toch ook een stel godverlaten kut mods hier op FOK! (de goeien daargelaten)
Steek mijn account maar in je reet, hier heb ik echt geen zin meer in.
Was er niet iets met schieten en knieën?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax. Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.
Dat is slechts jouw zieke interpretatie. Je kunt helemaal niet onderbouwen dat Wilders en zijn aanhang op die manier denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, omdat Wilders het zegt. Mensen met een hoofddoek zijn kennelijk "dieren", vandaar het gebruik van het woord kop in kopvoddentax.
Je kunt tegen deze standpunten zijn maar ik lees hier niets dat ook maar in de buurt komt bij het vermoorden van mensen.quote:Moslims dienen volgens hem eveneens anders behandeld te worden aan de grens dan niet-moslims (Zie zijn ideeén omtrent de immigratie vanuit moslimlanden). Daarnaast dienen moslimnieuwkomers een assimilatiecontract te tekenen, zijn ze volgens hem mede verantwoordelijk voor de files, zou hen het recht moeten worden ontnomen om gebedshuizen te bouwen en dienen ze anders (lees: zwaarder) gestraft te worden. De straffen mogen bovendien wat hem betreft ook onschuldigen treffen. Geloofsbelijdenis van moslims zou wat hem betreft onmogelijk moeten worden, middels een verbod op de Koran.
In een discussie geef je antwoord op elkaars vragen. Jij gaat de discussie juist WEL uit de weg door niet met een onderbouwing te komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Trouwens, als er iemand stellingen poneert die die niet bewijst, is het Wilders wel. Het verschil tussen hem en mij is dat ik de discussie NIET uit de weg ga,
Ach was wel lekker hoor even een tijdje zonder. :-)quote:
En wederom heb je de klok horen luiden en weet niet waar de klepel hangt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was er niet iets met schieten en knieën?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wilders-minister-is/quote:Volgens een kwart van zijn kiezers is Geert Wilders minister, schrijft NRC Handelsblad vanmiddag. Het is een van de uitkomsten van een representatieve peiling die onderzoeksbureau Synovate voor de krant deed onder duizend kiesgerechtigde Nederlanders.
Ja, zo denkt de meerderheid van de PVV-ers ook dat klimaatverandering niet echt is, een leugen, een hoax, een complot. Haha, wat een gekke mensen, he, Papierversnipperaar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PVVers denken wel meer rare dingen.
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)wilders-minister-is/
Dat is zeker raar, want hoe kan het klimaat nou niet veranderen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, zo denkt de meerderheid van de PVV-ers ook dat klimaatverandering niet echt is, een leugen, een hoax, een complot. Haha, wat een gekke mensen, he, Papierversnipperaar?
Een brilletje voor het lezen is wellicht wel handig. Aangezien ik nergens heb gesteld dat het gaat om vermoorden van mensen. Wel heb ik over een untermensch behandeling gesproken waar Wilders voor pleit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef Robus het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw zieke interpretatie. Je kunt helemaal niet onderbouwen dat Wilders en zijn aanhang op die manier denken.
[..]
Je kunt tegen deze standpunten zijn maar ik lees hier niets dat ook maar in de buurt komt bij het vermoorden van mensen.
Volgens mij heb ik het net prima onderbouwd. Anders had hij het wel hoofddoekjestax genoemd. Maar een moslima heeft volgens hem geen hoofd, maar een kop. Daaruit blijkt de untermensch visie. En het blijkt tevens uit de overige genoemde voorbeelden, waar jij je ogen goed voor weet te sluiten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:23 schreef Robus het volgende:
Dat is slechts jouw zieke interpretatie. Je kunt helemaal niet onderbouwen dat Wilders en zijn aanhang op die manier denken.
Nee dat klopt. Dat stelde ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:03 schreef Mutant01 het volgende:
Aangezien ik nergens heb gesteld dat het gaat om vermoorden van mensen.
Nog een frappante vergissing dan ook nog, gezien het feit dat hij twee posts geleden op mij reageerde. Slecht geheugen is kennelijk ook een symptoom van het PVV-isme.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Dat stelde ik.
Maar PVV aanhangers staan er om bekend om mensen over 1 kam te scheren dus het is een begrijpelijke vergissing.
Ik vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen.
Het mooie is, dat iedereen die dit ontkent, tot dezelfde groep behoort, die blijven beweren dat de moord op Fortuyn het gevolg was van demonisering door linkse partijen, waardoor Volkert zich geroepen voelde de daad te plegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgelegd. Je maakt een groep mensen zwart, en dan krijgt die groep problemen. Wilders kan niet letterlijk zeggen dat moslims dood moeten, dus vertelt ie het subtiel om binnen de wet te blijven.
Ik snap heel goed dat iedereen valt over over mijn gebruik van het woord "moord". Maar dat is niet mijn probleem. Iedereen die net doet alsof Wilders een beschaafd mens is met goede bedoelingen en mij daarom aanvalt op het woord moord is een hypocriete leugenaar.
Propaganda, vijandbeeld, verdeel en heers. Ordinary politics.
Verder mag ie van mij alles zeggen hoor. Maar dat mag ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |