JA! Dat wil ik nu ook weleens meemaken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:16 schreef Lyza666 het volgende:
Nou Joanna, kom er maar in met je slaapwandelactie. Kan nog net voordat ik de streams afsluit.
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Danny heeft dus in haar topic gepost dat ze een tijdje zonder huis heeft moeten leven, dus ja... dakloos schijnt haar geheim te zijn.
Het kan dus nog alle kanten opquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.
Het zal wel aan mij liggen, maar Viola Holt is bijna net zo erg als Patty Brard wat mij betreft.quote:
Had het eigenlijk niet verwacht met alle FOK-speurneuzen, maar stiekem best wel leuk dat bepaalde geheimen nog steeds niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.
Ik ben d'r ook helemaal weg van!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:21 schreef b_engeltje het volgende:
ik ga met de bewoners mee lekker zzz
trusten allemaal
Slaap lekker .... en tot snel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook helemaal weg van!
Trusten allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Me2 ciao!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:21 schreef b_engeltje het volgende:
ik ga met de bewoners mee lekker zzz
trusten allemaal
Om half 5 in de nacht is dat niet zo heel raar. Zeker niet als iedereen in het huis ook slaapt.quote:
We wachten toch op een slaapwandelaarster?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Om half 5 in de nacht is dat niet zo heel raar. Zeker niet als iedereen in het huis ook slaapt.
Joanna ligt te slapen met haar schaapjequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
JA! Dat wil ik nu ook weleens meemaken!
Is er al geslaapwandeld of niet? En zo ja , hebben anderen dat gezien?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:28 schreef krootje het volgende:
Ik zit al een uurtje te wachten tot ze aan de wandel gaat, maar het wordt alweer licht buiten, dus ik ben bang dat er niet veel meer geslaapwandeld gaat worden.
Voor zover ik weet nog niet!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is er al geslaapwandeld of niet? En zo ja , hebben anderen dat gezien?
goeiemorgen
Waar het een beetje op lijkt is dat hij zijn eigen geheim (fake relatie met Laura) ondergeschikt maakt aan het winnen van het programma. Misschien denkt hij wel wat boeit het als dat mislukt als je aan het einde van de rit de pot wint.quote:Op woensdag 16 februari 2011 05:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beste speler tot nu toe denk ik:
[ afbeelding ]
Da's het allermooiste want dan is het elke avond koopavond..quote:Op woensdag 16 februari 2011 02:58 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Guido schijnt van alle markten thuis te zijn...
De TV staat idd nog aan, maar wat is er op te zien, niet het oog namelijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:53 schreef Blueman het volgende:
Waarom staat die TV nog aan.. of wat is het wat er op stream 3 knippert?
Ja, kan er niet uithalen wat ik nou zie namelijk!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De TV staat idd nog aan, maar wat is er op te zien, niet het oog namelijk
Met dien verstande dat Nena zeer de moeite waard was om naar te kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nena was ook zo preuts. Amanda daarentegen...
Er is juist van alles gebeurdquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:00 schreef Karina het volgende:
Ik ben gisteravond al vroeg afgehaakt, omdat er niets gebeurde en zo te lezen is het zo gebleven...
Laura en Guido of Laura en Alex?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is juist van alles gebeurd
Ik weet niet wanneer je naar bed bent gegaan, maar ze hebben in de tuin liedjes gezongen, de polonaise gedaan, ze zijn het zwembad in gedoken, zowat iedereen is naar de KvdW geweest (waarom is mij niet bekend) en knus en knuisje vonden elkaar weer keer op keer
Laura en Alex, maar Guido liep er een beetje doelloos omheen te hangenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Laura en Guido of Laura en Alex?
Half 10 ben ik wat anders gaan doen, dus dan is dat daarna geweestquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is juist van alles gebeurd
Ik weet niet wanneer je naar bed bent gegaan, maar ze hebben in de tuin liedjes gezongen, de polonaise gedaan, ze zijn het zwembad in gedoken, zowat iedereen is naar de KvdW geweest (waarom is mij niet bekend) en knus en knuisje vonden elkaar weer keer op keer
Het wordt nog niet helemaal opgepakt neequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 10 ben ik wat anders gaan doen, dus dan is dat daarna geweestIk zat een beetje te lezen in de streamverslagen en dit topic, maar ik zag niet zoveel bijzonders staan.
Nee, jij laat gewoon de wens de vader van de gedachte zijn. Maar dat geeft niet hoor, dat overkomt mij ook weleensquote:Op woensdag 16 februari 2011 03:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Of... ik ben net zo para aan het worden als Joanne
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:25 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Palma was niet eens een deelneemster, maar oh wat had ik de pest aan haar. Gadverdamme
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden Cat!quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:27 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dan is onze 'liefde' meteen over, want ik heb zelden zo'n hekel aan iemand gehad als Palma. Vooral de manier waarop ze Lieke behandelde. Om tezo erg.
Ach, argumenteren met huubsoppers... Het blijft onbegonnen werk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:34 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Lieke's gevoelens wel degelijk oprecht waren, maar dat het gedrag van Huub de tijd daarna dat verandert heeft (en terecht, want Huub is/ was in de gouden kooi in de tweede helft een walgelijke, asociale idioot). Jij hebt misschien niet alles gezien omdat je zelf in het huis zat. Ik dus wel.
Die lag zichzelf daarstraks een kwartier lang te krabbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:17 schreef Studiotje het volgende:
Ho ho! Er beweegt iemand!
Nou, Cynthia is wakker
idd, nu weer zo dood als een paard. De welbekende woorden "Bewoners, het is tijd om op te staan" klinkt toch rond 10u?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:24 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Die lag zichzelf daarstraks een kwartier lang te krabben
Dan zou ik toch voor de korte nachtrust gaan, je voert overdag toch geen flikker uit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:36 schreef Studiotje het volgende:
Ze doen het zelf, ze kunnen vroeg naar bed maar ze doen het niet
Precies! Ik kan me ook altijd zo ergeren aan het verkeerd gebruik van de termen regie/redactie/productie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:00 schreef DGK-Eric het volgende:
regie heeft geen inhoudelijk invloed op 't programma, dat doet de redactie olv de producent. regie doet alleen het beeld, geluid en het volgen van de verhaallijntjes.
Ik heb het de eerste dagen nog niet zo intensief kunnen volgen, maar van wat ik heb gezien lijkt Laura meer geïnteresseerd in de attenties van Alexander dan dat ze zich iets aan de gezamenlijke opdracht met Guido gelegen laat liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:48 schreef marky het volgende:
[..]
Waar het een beetje op lijkt is dat hij zijn eigen geheim (fake relatie met Laura) ondergeschikt maakt aan het winnen van het programma. Misschien denkt hij wel wat boeit het als dat mislukt als je aan het einde van de rit de pot wint.
Klopt, maar ze is er wel mee bezig. Ze denkt echter dat het niet lukt om afstand te nemen van Alex, wat ze wel wil gaan proberen. Maarja, dan zal Guido ook wat moeten doen om het haar makkelijker te maken ..quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het de eerste dagen nog niet zo intensief kunnen volgen, maar van wat ik heb gezien lijkt Laura meer geïnteresseerd in de attenties van Alexander dan dat ze zich iets aan de gezamenlijke opdracht met Guido gelegen laat liggen.
in de kvdw zei ze ook dat ze gaat proberen om afstand te nemen van alex.quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb het de eerste dagen nog niet zo intensief kunnen volgen, maar van wat ik heb gezien lijkt Laura meer geïnteresseerd in de attenties van Alexander dan dat ze zich iets aan de gezamenlijke opdracht met Guido gelegen laat liggen.
Oh wat een onzin. Als hij niet wil dat iemand weet dat ie homo is dan gaat ie gewoon niet zo'n programma in. En de kijkers worden niet (OP DEZE MANIER) op het verkeerde been gezet (of voorgelogen, wat je wil). Daarnaast is DGK een heel ander programma dan dit (big brother, met de persoonlijke ''geheime'' missies). Natuurlijk manipuleert het programma, met beelden etc maar dat weet iedereen (en dan vooral op tv natuurlijk). Op de streams 24/7 krijg je toch wel een aardig goed beeld. Ook al weet je nooit alles, maar zo overdreven ver als jij beweert.. onzin.quote:Op woensdag 16 februari 2011 03:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ze zouden best mogen weten dat hij single is, maar met een fake-vriendin maakt hij het een stuk minder aannemelijk dat hij homo is
Lieverds: dit is een tv-programma en ook nog 'ns Secret Story. Natuurlijk wordt (ook) de kijker bedot!
Dat lukt nog niet echt, samen stonden net al onder de douchequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef Lesterr het volgende:
[..]
in de kvdw zei ze ook dat ze gaat proberen om afstand te nemen van alex.
De gedachte alleen al hoeveel mannen daar overheen zijn gegaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Gelukkig is er nog eentje die weet waar het allemaal om gaat!
[ afbeelding ]
Niet even frotten in het broekje?quote:
Hmm het is een beetje multi-interpreteerbaar schijnt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Danny heeft dus in haar topic gepost dat ze een tijdje zonder huis heeft moeten leven, dus ja... dakloos schijnt haar geheim te zijn.
Die slaapwandelt niet joh, het is een leugen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joanna ligt te slapen met haar schaapje
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |