quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad anders komt Viola Holt ook nog voorbij hier met Bonnie Eric onder haar arm uit hotel big brother
Danny heeft dus in haar topic gepost dat ze een tijdje zonder huis heeft moeten leven, dus ja... dakloos schijnt haar geheim te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zelfs als ze geen schipperskind zou zijn, dan nog zal ze met haar heden een flink verleden hebben.
Dakloos zijn zou dan zo maar kunnen.
JA! Dat wil ik nu ook weleens meemaken!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:16 schreef Lyza666 het volgende:
Nou Joanna, kom er maar in met je slaapwandelactie. Kan nog net voordat ik de streams afsluit.
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Danny heeft dus in haar topic gepost dat ze een tijdje zonder huis heeft moeten leven, dus ja... dakloos schijnt haar geheim te zijn.
Het kan dus nog alle kanten opquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.
Het zal wel aan mij liggen, maar Viola Holt is bijna net zo erg als Patty Brard wat mij betreft.quote:
Had het eigenlijk niet verwacht met alle FOK-speurneuzen, maar stiekem best wel leuk dat bepaalde geheimen nog steeds niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Tja. En Karim schijnt herkend te zijn uit de "daklozenscene" van Den Bosch. Ofzo.
Ik ben d'r ook helemaal weg van!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:21 schreef b_engeltje het volgende:
ik ga met de bewoners mee lekker zzz
trusten allemaal
Slaap lekker .... en tot snel!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben d'r ook helemaal weg van!
Trusten allemaal!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Me2 ciao!quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:21 schreef b_engeltje het volgende:
ik ga met de bewoners mee lekker zzz
trusten allemaal
Om half 5 in de nacht is dat niet zo heel raar. Zeker niet als iedereen in het huis ook slaapt.quote:
We wachten toch op een slaapwandelaarster?quote:Op woensdag 16 februari 2011 04:40 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Om half 5 in de nacht is dat niet zo heel raar. Zeker niet als iedereen in het huis ook slaapt.
Joanna ligt te slapen met haar schaapjequote:Op woensdag 16 februari 2011 04:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
JA! Dat wil ik nu ook weleens meemaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |