abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92854019
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:55 schreef STAP01 het volgende:

[..]

-O-
Ja sorry hoor... Heb geen zin om te moeten aanhoren dat uitgerekend IK niet zou weten hoe de regie productie werkt en hoe (real life) tv-shows worden gemaakt... Give me a BREAK! :{w

regie heeft geen inhoudelijk invloed op 't programma, dat doet de redactie olv de producent. regie doet alleen het beeld, geluid en het volgen van de verhaallijntjes.
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_92854020
quote:
14s.gif Op woensdag 16 februari 2011 03:57 schreef Prospera het volgende:

[..]

Scan
Wat is er?
pi_92854026
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:00 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ja sorry hoor... Heb geen zin om te moeten aanhoren dat uitgerekend IK niet zou weten hoe de regie werkt en hoe (real life) tv-shows worden gemaakt... Give me a BREAK! :{w
Ja sorry hoor, maar jij hebt de streams niet kunnen volgens toen jij in het huis zat. Jijhebt dingen geroepen over Lieke die ABSOLUUT onzin waren. Sloeg echt helemaal nergens op. Juist de mensen die in de kooi hebben gezeten hebben een veel slechter beeld van alle deelnemers dan de fanatieke streamers, zoals ik.
pi_92854027
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:00 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Wat is er?
Scanman is terug
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_92854028
De meiden denken dat Laura een risico loopt bij de nominaties.
pi_92854029
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:02 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ja sorry hoor, maar jij hebt de streams niet kunnen volgens toen jij in het huis zat. Jijhebt dingen geroepen over Lieke die ABSOLUUT onzin waren. Sloeg echt helemaal nergens op. Juist de mensen die in de kooi hebben gezeten hebben een veel slechter beeld van alle deelnemers dan de fanatieke streamers, zoals ik.
lijkt me vreemd dat je als streamer meer over de persoonlijkheden weet dan als iemand die echt in het huis heeft gezeten (ook jij moet wel eens geslapen hebben) ,maar wie ben ik om dat te beoordelen

feit is denk dat we niet allemaal ,iedereen aardig kunnen vinden ,smaken verschillen nu eenmaal (gelukkig)
pi_92854031
Btw sofia is een schipperskind werd eerder verteld vandaag.
Ik heb gewerkt met schipperskinderen in internaten.
Dat is Sofia's geheim.
pi_92854032
quote:

[..]

Ja klaar nu met dat DGK geouwehoer.
pi_92854033
Cynthia en Sharon zitten behoorlijk te kletsen over manipuleren enzo...
pi_92854037
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:05 schreef Prospera het volgende:
Btw sofia is een schipperskind werd eerder verteld vandaag.
Ik heb gewerkt met schipperskinderen in internaten.
Dat is Sofia's geheim.
Dat schijnt dus niet zo te zijn, ondanks dat veel fokkers al riepen dat het een feit was. (ik werd nog bijna afgemaakt toen ik zei dat het alles behalve een feit was). Sofia schijnt ergens te hebben gezegd dat ze een tijd lang heeft geleefd zonder woning. Zie het Sofia topic!
pi_92854038
quote:

[..]

Nee, maar daarna toch wel? Ik heb genoeg tijd buiten de villa doorgebracht tijdens DGK om goed te kunnen streamen en met diverse deelnemers te spreken erna... We denken allebei anders over de situatie en aangezien het puur om meningen gaat kun je niet je gelijk halen omdat het niet om feiten gaat, maar om gevoelens.. Maar kom alsjeblieft niet aanzetten met dat ik niet zou weten hoe het werkt.

En nu ben ik er KLAAR mee! :)

Nu weer vriendjes? O+
IG
pi_92854041
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:02 schreef Prospera het volgende:

[..]

Scanman is terug
Ah :) Mijn grote vriend! O-)
IG
pi_92854044
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:07 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Dat schijnt dus niet zo te zijn, ondanks dat veel fokkers al riepen dat het een feit was. (ik werd nog bijna afgemaakt toen ik zei dat het alles behalve een feit was). Sofia schijnt ergens te hebben gezegd dat ze een tijd lang heeft geleefd zonder woning. Zie het Sofia topic!
Ik vind het ook nog wel discutabel dat Gerard een miljonair zou zijn en Monique hoogbegaafd..

Sharon en Cynthia laten alle bewoners ff langskomen in hun analyse. Het leger komt weer voorbij bij Aafke.
pi_92854048
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:07 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Nee, maar daarna toch wel? Ik heb genoeg tijd buiten de villa doorgebracht tijdens DGK om goed te kunnen streamen en met diverse deelnemers te spreken erna... We denken allebei anders over de situatie en aangezien het puur om meningen gaat kun je niet je gelijk halen omdat het niet om feiten gaat, maar om gevoelens.. Maar kom alsjeblieft niet aanzetten met dat ik niet zou weten hoe het werkt.

En nu ben ik er KLAAR mee! :)

Nu weer vriendjes? O+
Jij weet hoe Lieke ná de kooi was... niet hoe ze was tijdens de kooi. Ik heb ALLES gezien van Lieke, Iedere emotie.... iedere traan. Dat ze ná de kooi een bitch was zou ik me erg goed kunnen voorstellen. Ze is beestachtig behandeld door Huub. Ik was de grootste Huub fan die er was, maar na Lieke is hij gigantisch door de mand gevallen. Hij was gewoon tuig eerste klas. Tijdens S H E was jij echt super, maar het is hem blijkbaar naar zijn bol gestegen, waardoor hij zijn ongelooflijke voorsprong uiteindelijk ook verspeeld heeft en heeft verloren.

Maar inderdaad... het is nu Secret Story tijd. :)
pi_92854050
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:05 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Inderdaad anders komt Viola Holt ook nog voorbij hier met Bonnie onder haar arm uit hotel big brother :D
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_92854051
Waar zouden de mannen het over hebben ondertussen in de keuken?! Of zijn die al naar bed!?
IG
pi_92854056
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:09 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik vind het ook nog wel discutabel dat Gerard een miljonair zou zijn en Monique hoogbegaafd..

Sharon en Cynthia laten alle bewoners ff langskomen in hun analyse. Het leger komt weer voorbij bij Aafke.
Fokkers hebben de neiging om heel snel te roepen dat iets al een feit is. Als je daar tegenin gaat, word je neergezet als een idioot. Totdat opeens uitkomt dat het toch klopt wat je zei.
  woensdag 16 februari 2011 @ 04:12:01 #193
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_92854057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Waar zouden de mannen het over hebben ondertussen in de keuken?! Of zijn die al naar bed!?
Volgens mij liggen die inderdaad al.
pi_92854058
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat dacht ik wel hoor, dat ze naar bed zijn.
pi_92854060
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:05 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ach, het is midden in de nacht.... don't sweat it.... Overdag moet je dit niet doen inderdaad.
pi_92854062
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:11 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Fokkers hebben de neiging om heel snel te roepen dat iets al een feit is. Als je daar tegenin gaat, word je neergezet als een idioot. Totdat opeens uitkomt dat het toch klopt wat je zei.
Oh joh prima. Ik hoef niet perse gelijk te krijgen of hebben. Ik lees die dingen en denk er zo het mijne van. Ieder z'n mening :)
pi_92854063
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:11 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Inderdaad anders komt Viola Holt ook nog voorbij hier met Bonnie onder haar arm uit hotel big brother :D
Over een absoluut dieptepunt gesproken...

Of spraken we daar niet over? ;)
pi_92854067
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:13 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Oh joh prima. Ik hoef niet perse gelijk te krijgen of hebben. Ik lees die dingen en denk er zo het mijne van. Ieder z'n mening :)
Ik gaf je juist gelijk hoor, maar goed... :{
pi_92854070
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:14 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Ik gaf je juist gelijk hoor, maar goed... :{
Weet ik, was ook geen aanval of tegenspraak ;)
pi_92854072
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 04:07 schreef catwaezle het volgende:

[..]

Zelfs als ze geen schipperskind zou zijn, dan nog zal ze met haar heden een flink verleden hebben.
Dakloos zijn zou dan zo maar kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')